WHUUUU
yazılılwrw çalışmam gerek ama ben fic yazıyorum (beynim mükemmel)
Bu ikinci Üveyli fic bence daha güzel olcak
Neyse
Okuyun ayol
Not:Fic gereği Namjoon ve Seokjin yaşıt*1*
"Seokjin,hazırlanmadın mı daha?"
Teyzemin seslenişiyle elimde ki sonuncu kutuyu bantladım."Hazırım Teyze"
"Heh iyi"
Kutuları arabaya yükledik.Yeni eniştem yanıma geldim.
"Kuzeninle çok iyi anlaşacağına eminim, Seokjin" dedi ve Saçımı okşadı.İnşallah...
Arabaya bindim.
Teyzem benim tek akrabamdı.Ondan başka kimsem yoktu.Yeni evlenmişti ve eniştemin evine tasışınıyorduk.Tabi saraya ev deniliyorsa.Aşırı büyük olduğunu Fotoğraflardan görmüştüm.Bir de eniştemin ailesi de oradaymış.Umarım hepsiyle iyi anlaşırdım.
Bunları düşünürken yeni evimize vardık.Arabadan indiğimde gözlerim yine büyüdü.Ev...Gerçekten çok büyüktü.
Kapı da önlükle bekleyen iki kişi vardı.Bahçe kapısında ise yaşlı bir kadın yanında da orta yaşlarda bir kadın.Teyzem yanıma yaklaştı.
"Yaşlı olan annesi,yanında ki Ablası" başımı salladım.Valizimi sürükleyerek kapının oraya gittim.
"Hoş geldin" dedi elini uzatarak yaşlı kadın.
"Ben Münezzam" elini sıktım."Ben de Hanife"Ablasıyla da el sıkıştıktan sonra adımı söyledim."Ben de Seokjin memnun oldum"
Gülümsediler ama çakma...Hizmetli gibi giyinen iki kişi yanıma geldi ve iki elimde ki valizleri aldılar.
"Size odanızı göstereyim" dedi biri.Başımı salladım ve onları aynı hızla takip ettim.İki kat çıktıktan sonra üçüncü kata geldik.Sadece iki oda vardı o katta.
"Hemen şu kapı" dedi sağ tarafta ki kapıyı gösterirken.
"Tamam" dedim.Kapıyı açıp içeri girdim valizlerle ama içeride yarı çıplak bir adam vardı ve telefonla konuşuyordu.
İki saniye boyunca bakıştık.
"Ben seni sonra arayacam" dedi ve telefonu kapattı.
"Çok pardon bana buranın benim odam olduğunu söylediler de bilmiyordum sizin burda olduğunuzu" dedim.Tam odadan çıkarken seslendi.
"Senin odan olduğunu söylediklerine göre senin odandır" dedi.
Gözlerimi kıstım.
"O zaman sen-" sözümü kesti."Telefonum kendi odamda iyi çekmiyordu bende bu odayı kullandım"
Üstü çıplak bir şekilde neden telefonla konuştuğunu geçiyorum,şuan da kızardığıma emindim!
Bana doğru yaklaştı."Cici kuzen sen misin?"
Cici kuzen mi!Yok artık!
"Cici mi bilmem ama kuzen benim"dedim.
Bir şey demeden odadan çıktı.İnsan bir adını söyler bunda o da yok.
Kapıyı kapattım ve oda da göz gezdirdim.
Güzel bir dekorasyonu vardı.Valizimi dolabın önüne bıraktım ve yatağa oturduğum an kapı çaldı.
"Efendim" dedim.Kapı açıldı.Gelen Teyzem di.
"Jin'cim,Nasılsın?" Dedi.Gülümsedim."Ay iyiyim galiba"
Yanıma oturdu."Namjoon'la tanıştınız mı?"
"Karşı oda da kalan çocuk mu?" Dedim.
Başını salladı."İsim olarak hayır ama gördüm"
"Tamam.Az sonra yemek yenilecek,sana mesaj atınca gel,tamam mı?" Dedi.
"Tamam Teyze"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen-Namjin +18
Short StoryJin'in ailesi o daha küçükken trafik kazasında ölmüştür ve Jin'in tek akrabası Teyzesi Ksau olduğu için onun yanında kalır.Teyzesi Ksau,yıllarca ona bakmış ve büyütmüştür.Fakat artık tek başına yapamadığının farkındadır ve evlenmeye karar verir.Seul...