1 Hafta sonra
Lalisa'yla neredeyse her gün oturup konuşuyorduk.Hem o anlatıyor hem ben anlatıyordum.Njoon,Yoon,Tae ve Jen de bize eşlik ediyordu.
Ha bu arada,Namjoon'un artık benim nikahlı kocamdı...
Onun partisi vardı bu akşam.Ve hep birlikte o partiye hazırlanıyorduk.
"Ama Lalisa,o elbisenin altına o ayakkabı olmaz ki" dedi Jennie.
"Ama bebeğim,sen de saati değiştir o zaman" dedi Lalisa.
Taehyung ve Yoongi ise kendi kafalarında takım elbise seçiyorlardı.
Biz ise ne giyeceğimizi çoktan seçmiştik.
Seokjin
Namjoon
"Askım,bir parti için 60 kişi fazla değil mi?"
Dedim Namjoon'a."Az bile bebeğim" dedi.
"Peki" dedim gülerek ve makyajıma devam ettim.
**
Parti başlamıştı.Bir tane otelin en üst katındaydık ve partiye gelenler dışında kimse yoktu.Yuksek müzik eşliğinde dans edip zıplıyorduk.Namjoon'da ben de kendimizi içkilere vermiştik.
"Şurada bile azdırıyorsun" dedi belimi kavrayıp dansa devam ederken.İki elimi omuzuna attım."Karşılık ver o zaman"
Dudakları yukarı kıvrıldı."Şurada ki oda boş mu?"
"Kıyafet odasıymış" dedim.
"Yani?" Dedi.
"Boş" dedim.
Bileğimi yumuşakça tuttu ve odaya götürdü.
Odaya ilk giren ben oldum.Arkamı döndüğüm de kapıyı kapattı ve kilitledi.Bana yaklaşmasını beklemeden üzerine yürüdüm ve dudaklarına yapıştım.
İkimizin elleri birbirimizin yüzündeydi.Kıravatını sertçe çıkardım.O da benim gömlek düğmelerimi soydu.Bende onunkileri.
Belimi kavrayıp dudaklarımı emmeyi devam ederken hareket ediyorduk ikimizde.Başım askılığa çarpacakken elini koydu ve bir kaç kıyafeti iterek yere düşürdü.İkimiz de en az beş saniye de baştan aşağıya soyunduk.Beklemeden dudağına yapıştım.
Hareket ederek öpmeye devam ederken boş bir duvara yasladım onu.Dilimi sertçe ağzına geçirdim.
Göğüsünü yalaya yalaya eğildim ve kalkmış erkekliğini ağzımın içine aldım.
"Wuhuu" dedi.
Ayağa kalktığım an sertçe duvara dayadı ve testisini kalçama sertçe geçirmeye başladı.
"Ahhh"
Elleri belimi kavradı ve kaldırarak sertçe geçirmeye devam etti.
Arkamı döndüm ve onun dudaklarını dişleyerek öpmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen-Namjin +18
NouvellesJin'in ailesi o daha küçükken trafik kazasında ölmüştür ve Jin'in tek akrabası Teyzesi Ksau olduğu için onun yanında kalır.Teyzesi Ksau,yıllarca ona bakmış ve büyütmüştür.Fakat artık tek başına yapamadığının farkındadır ve evlenmeye karar verir.Seul...