30-Sezon Finali (🔥)

30 3 3
                                    

Hellloooooo
Sonu cok pis bitiyor bu arada
Şimdiden özür
😔👉🏼👈🏼

*30*

Otele odasına girdiğimiz an Namjoon'la öpüşmeye başlamıştık.

Onun dudakları iki dudağımı emerken bende onun ensesini kavrayıp dudaklarını dişlemeye çalışıyordum.Yatağs oturdu.Ben de onun kucağına oturup bacaklarımı beline doladım ve öpmeye devam ettim.

Araladığı dudaklarına dilimi geçirdim.

Ağzının için de dilimle darbeledikten sonra dilimi emerek dişledi.

Bir elim yanağında bir elim belindeydi.

Elini eşofmanımın içine geçirdi.Erkekliğime dokundu ama külot vardı.

Elini oradan çıkarttı ve yüzümü kavrayıp kendine çekti.

Kulak mememi emdi...

T-shirtümü tek hamlede çıkarttı.Göğüslerim de gezdi elleri.Dudaklarını yaklaştırıp göğüs uçlarımı öptü.

Ben de onun T-shirtünü çıkarttım birden.

Eğildim ve boynuna öpücükler bıraktım.

Beni kucağından indirdi ve yatağa yatırdı.

Eşofmanımın iplerini çözdü ve çıkarttı.Ardından külotumu sıyırıp buz gibi soğuk parmaklarını erkekliğim de gezdirdi.Dudaklarını yaklaştırdı oraya.

Deliğime öpücük kondurdu.Sanki büyülenmiş gibiydi.

Koltuk altını sıkıca tutup kendime doğru kaldırdım.Ellerini omuzlarımın köşesine yerleştirdi.

Ellerimi iki yanağına yerleştirdim ve dudaklarına küçük öpücükler bıraktım.

Sonra da bununla yetinmeyip üst dudağını ısırdım.Ani bir hamleyle üstümden diğer köşeye attım ve kucağına çıktım.

Pantolonunun fermuarlarını indirdim ve pantolonunu dizine kadar sıyırdım.

Külotu çıkartmadan elimi oraya attım ve tüm erkekliğini avuçladım.

Gözlerini derin nefes alarak kapattı.

Külotunu da sıyırdım ve penisini dudaklarımın arasına aldım.Ucunu dişledim ve toplarını sıktım.

O da beni bir hamle de yana itti ve tekrar üstüme geldi.Aynı pozisyonu alırken tırnaklarımla sırtına bir kaç çizik attım.

"Dön" dedi.

"Olmaz acıyor" dedim.

"Ha?" Dedi.

"Şaka be" dedim ve arkamı döndüm yatakta.

İlk öncw bir şey yapmadı.Sonra sırtıma küçük öpücükler konudurdu ve kalçamda git gel yapmaya başladı.

Penisini dünkinden daha fazla geçiriyordu.

Geçirip çıkarmaya devam etti.Yavaşça inlemeye başladım.

Son bir kez sanki tüm gücünü kullanırmışçasına tüm erkekliğini en sert bir şekilde geçirdi.

İnlemem çığlıkla karışık çıktı...

**

Bugün Kore'ye geri dönüyorduk.O yüzden heycanlı gibiydim.

Aslında

Neyse.

Gidecektik ve tüm zorlukların önünü kesecektik.

Namjoon'un duştan çıkmasını beklerken sosyal medya da haberlere bakıyordum.

Ama o üç tanesi beni şok etti...

Ünlü iş adamının oğlu Kim Namjoon'un
Evlatlık olduğu öğrenildi.

Ünlü iş adamının gerçek oğlunun Kim Seokjin olduğu Öğrenildi.

Kim Namjoon ve Kim Seokjin'in ilk başta rol yaptığı,sonra ise gerçekten sevgili oldukları öğrenildi.

Sıçtık...

Üvey Kuzen-Namjin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin