35-Final

20 3 0
                                    

OMG
Aaaay bitti sonunda
Olan üstü bir son beklemeyin sirwdan bitecek
Neyse veda konuşması aşağıda

*35-Final*

Yine ve yine oteldeydik.

Namjoon babasıyla konuştuklarını anlatmıştı.Onun adına gerçekten ama gerçekten üzülüyordum.Yatakta öylece uzanmış tavana bakıyordu sadece.

Yanına uzanıp sıkıca sarılmaktan başka yapacak bir şey yoktu.Bir çaresi yoktu bunu.

Bir anda dudağını öptüm.Gözlerime baktı derin derin.

"Seokjin" dedi.

"Efendim" dedim.

"Öpsene beni" dedi.

Dudaklarım yukarıya kıvrıldı.Bir elimi yanağına yerleştirdim ve alt dudağımı üst dudağımın arasına aldım.Dudaklsrım onunkileri emerken belimi sıkıca sardı.Dudaklarımı geri çektim ve dilimi ağzına geçirdim.
Yanağını öptüm.Burnunu.Alnını.Saçlarını.
Sonra da tekrar sarıldım.

"Sana çok aşığım" dedi.

"Ben de sana çok aşığım Namjoon"

Saçlarımı okşadı yumuşak parmaklarıyla...

Jennie,Lalisa, Taehyung ve Yoongi ile buluşmuştuk.Oradan kalkıp ikimiz yürümüştük ve en sonunda sahile gelmiştik.

İkimiz de yere oturup denizi izliyorduk,el ele.

"Seokjin"

"Efendim?"

"Denizin önünde seni hiç öpmüş müydüm?"

"Hayır"

"Öpeyim o zaman"

Biz bacağım onun bacağının arasında kolum sırtını sarmıştı.Onun da kolu her zaman ki gibi belimdeydi.

Yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi.

Bir elimi yanağına koydum.O geri çekilince ben öptüm yumuşak dudaklarını.

Omuzumdan tuttu ve kendine çekti.Başını omuzuma yasladı.Sıkıca sarıldı.Ben de ona sarıldım sıkıca.

Namjoon...İyi ki vardı...

SON

AYY
vallaha bitti ayol
Bence aşırı güzel bir ficti
Smutlari aşırı beğendim ben(ilk defa bir ficte 5 smut vardı)

İnşallah siz de begenmissinizdir

HİR SİNRAFİCE KADAR
KENDİNİZE MİS GİBİ BAKİN
bbaaaaaay

Kapak

Kapak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Üvey Kuzen-Namjin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin