26-🔥

38 5 0
                                    

Çok büyük kavga etmişlerdi.Ama çok şükür ki polise kadar gitmemişti.

Otel odasına girdiğimiz an bağırmaya başladı.

"Orospu çocuğu!"

"Namjoon..."

Kaşının üstü kanıyordu ama Namjoon daha çok dövmüştü.(Kocam)

Duvara yumruk atacakken kolunu tuttum.Yüzünü yavaşça bana döndürdü.

"Sakin ol" dedim.Kolu yavaşça indi.Yakasından tutup yavaşça kendime çektim ama çok yavaş davranıyordum.

Yüzünü iki elimin arasına aldım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Üst dudağım iki dudağının arasındayken dilimle dudaklarını ıslattım.

"Sakinleş"  dedim.

Belimi sardı ve kulağıma fısılda dı.
"Sakinleşeceğim,ama çok farklı bir şekilde"

Alt dudağımı ısırdım.

Tekrar yüzüme döndü ve dudaklarımı sertçe öpmeye başladı.Parmak ucunda kalktım ve ensesini sıktım.Dudakları dudaklarımı emerken kendimi kaldırdım ve bacaklarımı beline doladım.İki adım atarak duvara dayadı.Dilinin ucunu dudaklarımın arasına aldım.

O da benim dilime yaptı aynısını.Bacaklsrım hâlâ belindeyken elleri baldırlarıma gitti ve sıkıca tutarak banyoya götürdü.Soğuk zemine oturttu ve üstünü çıkarttı.

Onun kaslarını görmek beni baştan çıkarıyordu.

Bende T-shirtümü çıkarttım ve kucağına oturtup dudaklarını öpmeye devam ettim.

Dilimi çıkarttım.Dudaklarını araladı ve dilimi ağzının arasına aldı...

Bol pantolonumun fermuarını hızlıca açtı ve çıkarttı.Sadece külotlaydım.Tam benim üzerime yapışacakken onu durdurdum ve ben de onun pantolonunu soydum.

"Karşılıklı diyorsun yani?" Dedi.

"Her zaman"

Dedim.

Üzerime uzandı.Başım soğuk zemine değerken elini başımın altına koydu...

Islak dudakları dudaklarımla buluştu tekrar.

Elimi çıplak sırtına götürdüm ve orada bıraktım.

Dişleri yavaşça üst dudağımı ısırdı.Acımıştı ama umursamadım.Ben de ona yaptım aynısını.

Dudakları boynuma gitti.Uzunca emerken gövdemin her yerinde dudaklarının izi vardı.Dilini göğüslerimde gezdirdikten sonra öpücükler kondurarak belime karnımın altına kadar geldi.Külotumu yavaşça sıyırırken ellerimi saçlarına geçirdim.

Külotumu tam çıkarttıktan sonra dudaklarını erkekliğim de gezdirdi.

Dudağımdan küçük bir inleme çıktı.

En sonunda dudaklarını araladı ve penisimi ağzına aldı...

Doğruldum ve onu yavaşça yere ittim.Külotunu beklemeden hızla çıkarttım ve soğuk parmaklarımı orada gezdirdim.

"Canın çekmedi mi?" Dedi.

"Çekmez mi?" Dedim ve eğilip ağzımı kocaman açtım ve erkekliğinin hepsini ağzıma geçirdim.

Kasılmıştı hissettmiştim.

O da doğruldu ve beni tekrar kucaklayarak küvete oturttu.

Sonra o da oturdu küvete ve suyu açtı.

Kollarımı nazikçe tutarak ters döndürdü ve küvete yatırdı.Elleri yavaş yavaş kalçama dokunuyordu.Parmağını kalçamın deliğine geçirdi sertçe ve bunu çıkarıp soktu bir kaç kez.

Sonra ise penisiyle git gel yaptı kalçama.

Dudaklarımdan inleme çıktı tekrar.Sert bir şekilde geçiriyordu kalçama penisini.

Kalktım ve önüme döndüm.Göğüsleri gözüme çok pis batıyordu.Kollarımı boynuna doladım ve gögüsüne eğilip dudaklarımı araladım.Göğüs uçlarına dilimi değdirdim.

Sonra da yavaşça dişledim.

Elleri tekrar kalçama gitti ve sıktı orayı.

Sikim karnına değerken daha çok sürttüm ve kucağında sekmeye başladım.

Bacaklarıma dokundu soğuk parmakları.Baldırlarımı sıkıyordu ve bu beni inletiyordu.

Yüzünü tekrar kavrayıp dudaklarını emmeye devam ettim.

Kulağıma geldi sonra.

"Sakinleştim"

Üvey Kuzen-Namjin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin