7

39 5 5
                                    

Bu olay asla hoşuma gitmemişti.Sosyal medya da Namjoon'u aratmıştım.Mavi tiki vardı.O derece ünlüydü yani...

Yarın akşam basın açıklaması yapacaktı.

YARIN AKŞAM

Ne kadar buralarda gözükmek istemesem de eniştem beni öne atmıştı.

Namjoon,dakikalar sonra kürsüye benzeyen şeyin üzerinde olan mikrofona doğru ilerledi.

"Sevgili arkadaşlar,Hoş geldiniz" dedi ciddi sesiyle.

Gözüm Jennie, Taehyung ve Yoongi'ye takıldı.Onlar da dikkatlice Namjoon'u dinliyorlardı.

"Bugün,dün hakkımda çıkan haberler ilgili bir kaç cümle söylemek istiyorum."

Heycan daha da arttı.

"Keşke bunu ilk bizim ağzımızdan duysaydınız,ama bazı magazinciler bekleyememiş anlaşılan"

Flaşlar patlamaya devam etti.

"Kim Seokjin ile yapılan tüm haberler,Doğrudur."

Kameralar tek tek bana yaklaşmaya başladı.Namjoon elimi tuttu ve güvenliklerin arkasına doğru  çekiştirdi.

"Arkadaşlar,magazinden izlemek yerine şimdi kendi gözlerinizle görün" dedi Namjoon.

Bunu yaptığıma hala inanamıyordum!

Herkes bize bakarken Namjoon,bana yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

İki saat önce

"Ne!Neden?" Dedim.

Namjoon derin bir nefes aldı."Seokjin,şirket hisseleri azaldı.Eğer böyle bir haber patlarsa,daha iyi olacak"

Alt dudağımı ısırdım.Teyzemi düşündüm.Eniştem üzülürse teyzem de üzülecekti.

"Tamam"

Namjoon'la sevgili rolü yapacaktık...

Üvey Kuzen-Namjin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin