1 gün sonra...
Yoğun bir baş ağrısı ile uyandım. Gözlerimi açmakta büyük zorluk çekiyordum. Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda başımda bağıran kadının sesiyle başıma büyük bir ağrı girdi ve ağzımdan bir inilti çıktı. Doktor kadına bir şeyler söyledi ama bir şey anlamamıştım. Adam kadını sakinleştirince ortam bir süre sessiz kaldı. Ortamın sessizliği başımın ağrısını geçmesine yardımcı olmuştu yavaşça cenin pozİsyonundan çıkıp sırt üstü uzanıp etrafı inceleme şansı buldum. Odada kadına sarılıp sessizce ağlayan bir adam oyuncak bebekleriyle oynayan bir kız çocuğu ve bir çocuk vardı. Bu çocuğu sanki tanıyordum ama bir yerden çıkaramıyordum. Çocuğa uzun uzun baktım oda ona baktığımı fark edip gülümsedi. Bende gülümsemesine karşılık verecektim ki karnıma yoğun bir ağrı girdi ve anında cenin pozisyonuna geçip karnımı kollarımla sardım. 'K-Karnım' diyebildim sadece başımdaki adam hemen doktora seslendi odaya doktarla bir hemşire girdi. Doktor hemşireye bir şeyler söyledi ve hemşire elindeki iğneyi yaptı. Hemşirenin yaptığı iğne sayesinde gözlerim yavaşça kapandı ve kendimi karanlığa teslim ettim.
Birkaç saat sonra...
Gözlerimi yavaşça açtığımda odada sadece o çocuk vardı. Uyandığımı görünce başıma geldi ve konuşmaya başladı 'iyi misin ?? ' dedi. Konuşmaya halim olmadığı için başımı aşağı yukarı salladım. İyi olduğumu öğrenince dudağı yukarıya kıvrıldı. 'Annen ve baban iki gündür uymuyorlardı bu yüzden yan odaya uyumaya ikna ettim aradA kontrole geliceklerini söylediler ama geliceklerini sanmıyorum. 'kafam karışmıştı anne babam mı? onlar kimdi
'Annem Babam mı? ' çocuk şoka uğradı 'Ne yani hatırlamıyor musun? ' yok kanka hatırlıyorum ama sana 1 Nisan şakası yapıyorum. ' H-Hayır hatırlamıyorum' daha da şoka uğradı ve yerden kalktı 'Nereye gidiyorsun' 'Doktor çağıracağım bu hiç normal değil' Doktor mu bir şey mi vardı kafam çok karışmıştı. Yaklaşık 10-15 dakika sonra içeri çocukla birlikte doktor girdi. 'Merhaba Selin nasılsın 'İyi değilim neden buradayım ben en son Londradaydım.' Doktorda çocuk gibi şoka uğradı 'Şimdi sana birkaç soru sorucağım bu soruları yanıtlayabilirmisin? ' 'Tabiki'
'Tamam ilk soru hangi ülkede kaldığını ve oraya ne için gittiğini hatırlıyor musun? ' bu sorunun cevabını biliyordum hemen atladım. ' EVET Londraya okumak için gitmiştim. ' 'Anladım ikinci soru soyadını hatırlıyormusun? ' soyadım mı soyadım neydi ki ' hayır hatırlamıyorum ' doktor elindeki kağıda birşeyler yazdı ve bana döndü. 'Tamam şimdi üçüncü soru kız kardeşin hakkında neler hatırlıyorsun. ' 'galiba 5 yaşındaydı doğrumu bilmiyorum ama hatırladıklarım bu kadar ' doktor tekrar elindeki kağıda birşeyler yazdı ve bana döndü ' Tamamdır sorular bu kadardı.'
neden bu soruları soruyorlardı ki madem onlar soruyor bende sorucaktım. 'madem siz bana soru soruyorsunuz bende size sorayım ' Doktor güldü 'Zeki kız gönder gelsin ' 'İlk soru neden beni kaçırdınız ve neden bu soruları soruyorsunuz' Doktor şok içinde bana baktı ve güldü. ' hangisine cevap vereyim? ' hemen atladım. ' HEPSİNE TABİKİ ' Doktor tekrar güldü ' ilk olarak kimse seni kaçırmadı geçirdiğin bir kaza sonucu buradasın ikinci olarak soruları sorma nedenim hafıza kaybı geçirip geçirmediğini öğrenmek ' NE HAFIZA KAYBI MI çocuk benden önce sordu 'Hafıza kaybı mı sonucu ne peki ? ' gözlerim dolmaya başlamıştı çocuğa bakmıştım onunda gözleri dolmaya başlamıştı. 'Evet hafıza kaybı ve hafıza kaybı geçiriyor gibi duruyor. ' kafamın içinde bir cümle dolanıyordu HAFIZA KAYBI o saniyeler boyunca dünya durdu sanki etraftaki sesleri duyamaz oldum başımdaki çocuk bişeyler desede duyamadım Birkaç saniye öyle kaldık en sonunda dolu gözlerim aynı gün içerisinde üçüncü kez kapandı.
'Günaydınn gerçi akşam oldu ama olsun. gözlerimi yavaşça açtım. karşımda yine o çocuk vardı 'Günaydın ve iyi akşamlar' dedim. ikimizde güldük 'senden birşey isteyebilir miyim ?? ' kaşlarını çatıp cevap verdi 'Ne isteyeceğine bağlı ' tabi ne demesini bekliyordum ki 'O kadınla o adam uyuyor mu?? ' anlamamış bir şekilde baktı gözlerimin içine 'Annenle baban mı ' gözlerimi kaçırıp cevap verim 'Her kimseler işte uyuyorlar mı? ' 'Evet uyuyorlar' derin nefes al çocuk çünkü büyük birşey isteyeceğim 'Benim bir süre dışarı çıkmama yardımcı olur musun lütfen'
🌻
AYYY ilk aşk diyebilir miyiz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFE
RomanceSize ailenizin yanına giderken büyük bir kaza geçirip hafızanızı kaybedeceğinizi söyleseler napardınız ? Hayatınıza en baştan mı başlardınız yoksa hafızanızı geri getirmeye mi çalışırdınız? Selin hayatını yurt dışında geçirmiş ailesini görmek için T...