İlk öpücük

17 3 5
                                    

Merhaba sevgili okurlarım
Biliyorsunuz ki karakterlerimizle tanıştık umarım karakterler hakkındaki düşünceleriniz olumlu yöndedir sizi çok seviyorum iyi okumalar 🤍

Benim için mi yapıcaktı bunu. Kücüklüğünden beri acı çekmek elinden geleni yapan bir kıza , Ağlamayı gülmekten seven bir kıza mı yardım edicekti. Belkide hiç yardım etmemeliydi Ege Selin birgün acısının yerini mutluluk almasından korkuyordu hemde çok. Bunu engelleyecekti yapamazdı acılarla yaşamayı seviyordu. Ya Ege mutlu olacaktı yada Selin...
Onun dediği dahada duygulanmama neden olurken çok ağladığımı ve duygulandığımı fakedip alt dudağımı ısırmıştım. Yavaşça bedenimi Ege'nin bedeninden çekip gülümseyerek gözlerime bakan gözlerine baktım Çok güzellerdi iyi olduğumu belli etmek için onunki kadar gerçekçi olmasada suratıma bir tebessüm yerleştirdim.
"Eeee bütün günü burda mı geçiriceğiz." Diye sordu Ege yarı alayla düşünüyormuş gibi yaptım bir elimi alıp yanığıma koydum ve taklidimi devam ettirdim. "Aslına bakarsan geçirebiliriz hem bak herkes dağıldı." Ege gözleriyle etrafı inceledi ve tekrar gözlerime baktı. "Burda kalabiliriz evet ama ne yapacağız burda eğlenecek bişey göremiyorum ben." Elimle yavaşça kafama vurdum. "Ahhh Ege gerçekten şaka yaptığımın farkına varmadın mı ? Lütfen bu yaptığının bir şaka olduğunu söyle bana Lütfennnn " dedim yalvarır bir ses tonuyla diyip gözlerimi kapatırken Egeden bir kıkırdama sesi geldi. "Tabiki anladım o kadar mal mı görünüyorum. " Gülümseyip "evet öylesin" diyip koşmaya başladım. "Kırıcı ve zorbasın Selin. " Deyip alt dudağını dışarı kıvırıp üzgün sürat yaptı. "tamam tamam şakaydı ve ben Zorba değilim. " "Tamam Selin değilsin şimdi izninle buradan çıkabilir miyiz?" İstediğimi kazanmış gibi bir surat yapıp"tabi artık çıkabiliriz " dedim. Gözlerini devirdi ve elini öne uzatarak "önden buyrun leydim " dedi. Gözlerine bakarak " teşekkür ederim kralım " deyip onu alaya aldım. Yavaş adımlarla arabaya doğru ilerledik. "Ege arabayı ne zaman getirdiler diyiverdim bir anda Ege bunu sorucağımı tahmin edip "Buraya ilk geldiğimizde getirmelerini istemiştim " dedi ve başımla onayladım dediğini Ege cebinden çıkardığı anahtarlarla arabayı açıp ön koltuğun kapısını açtı. "Teşekkür ederim" dedim ön koltuğa otururken "Ne demek Leydim " diye karşılık verip kapımı kapattı Ege ve şoför koltuğuna oturdu. Ege arabayı çalıştırdıktan sonra radyoları karıştırmış ve güzel bir şarkı bulmaya çalışmıştım en sonunda yaşayamayanların şarkısını bulmuştum. Sessiz ve sakince dinlerken gözlerim yavaşça uykuyla direnmeye başlamıştı. Kazadan sonra travma olmuştu üstümde ne yaparsam yapayım arabada uyumamaya çalışıyordum kendimi kötü hissediyordum. "Selin uyuyabilirsin istersen merak etme bişey olmayacak bana inan" uykulu gözlerimi ona inanarak kapatıp kendimi uykuma bıraktım.

Birkaç saat sonra arabada..

Ege Demirel

Uyudu.bana inandı ve uyudu inkar ediceğini ve uyumayacağını düşünürken o uyudu. Uyurken çok güzeldi , aslında her haliyle güzeldi SELİN KIRCA annesine daha fazla benziyordu. Annesi gibi sarışın ve mavi gözlüydü. Hayran kalmamak elde değildi.
Bu arada ben Ege Demirel 22 yaşındayım küçükken ailesini trafik kazasında kaybetmiş bir çocuğum ben hayatının geri kalanı yengesine ve amcasına anne baba diyerek geçirmiş biriyim. Mutluluğu amcasıyla görmüş ve mutlu olmaya çalışmış biriyim buyum ben mutluluğu başkasından arayan biriyim...
Arabayı dalmış bir şekilde sürerken arkadan gelen sesle irkilip arabayı köşeye çektim ve arkayı kontrol ettiğimde Efe'yi gördüm arkada kıs kıs gülmüş bana bakıyordu. "Efe dedim bir an seslice o an Selinde yüksek sesimle irkilip uyandı ve arkaya baktı ve büyük bir çığlık attı. "B-Bu kim " elimi kafama vurup "Lanet olsun ki çocukluk arkadaşım" Selin dediğinden bişey anlamamış gibi bana baktı ben ise gözlerimi Efeden ayırmayıp sinirli sinirli bakıyordum. "Efe tek soru soracağım ve sende cevap vereceksin ve düzgün cevap vermediğin takdirde suratına koca bir yumruk yiyiceksin." Deyip gülümsedim. Efe ile Selin ise merakla sorumu bekliyordu. "Burada ne işin var ve ne zaman bindin?" Efe onaylamaz şekilde kafasını iki yana salladı ve "hani tek soruydu " dedi yarı alaylı şekilde o an sinirden kemerini çıkardığım gibi ön koltuktan Efenin üstüne atlamam bir oldu. "Oğlum ben sana cevap ver demedim mi neden soruma soruyla karşılık veriyorsun boğarım ulan seni " dedim o sırada Selin ise arkada kahkahalar atıyordu. Efenin üstünden çekilip öne geri geçtiğimde Selin gülmeye devam ediyordu. "Ne oldu birini dövmem komiğine mi gitti ?" Selin arkada duran Efe'ye bakıp tekrar güldü ve "çocukluk arkadaşınla aranda olan bağ beni çok güldürdü hem senin birini döveceğin aklıma hiç gelmezdi." Deyip tekrardan gülmeye başladı. Bende o an sinirden bir gülmeye başladım gülmemize Efe'de katılınca artık tam olmuştuk.Gülmemiz bitince Efe'ye dönüp "şimdi gerçeği söyle buraya nasıl ve ne zaman geldin ?" Efe teslim oluyormuş gibi ellerini kaldırdı ve sorumu cevapladı. "Tam konserden çıkmıştım taksi bekliyordum bı baktım siz varsınız bende taksiyi beklemeye üşenip arabana bindim Lanet herif oldu mu anladın mı ?" Efe cevabını verdikten sonra önüme dönüp saate bakmıştım "saat 10 olmuş 6 saattir dışarıdayız annenler çok endişelenmiştir. Diyip cebimden telefonumu çıkardım numaralara görücektim ki anne ve babasının numarasını almadığım aklıma gelmişti. "Hasss" Selin ne olduğunu sorar gibi bakınca "Ben annenle babanın numarasını almadım." Dedim. Selin sanki büyük bir problemimiz yokmuş gibi önüne döndü. "Hastaneyi ara" dediğiyle şoka uğrayıp ona baktım "Ne ?" Aptala anlatır gibi tekrarladı. "Hastaneyi ara Ege ve sonra bana ver ben konuşacağım." Dediğin mantığına ulaşıp hastanenin numarasını aramaya koyuldum. Hastanenin numarasını bulduktan sonra arayıp Seline verdim.

"Alo merhaba" dedi Selin telefondaki kişiye

"Ben Selin Kırca ben kaçmadım bir süre sonra hastanede olucağım anne ve babama haber verirseniz sevinirim " dedi acı çeker gibi anne baba demek ona çok zor geliyordu. Telefonu kapatıp bana uzatırken gözlerini kapattı. Efe arkadan seslendi. "İyi misin Selin ?" Selin gözlerini açmadan başını onaylar şekilde aşağı yukarı salladı.

"O kadın ve adama anne baba demek içimi çok kötü yapıyor onları hatırlamıyorum Ege sadece küçük kız kardeşimi hatırlıyorum. Anlayamıyorum neden ben bunları yaşıyorum." Derken gözünden yaşlar süzülmeye başlamıştı. Arabanın kapısını açıp onun kapısının önüne gittim kapıyı açıp bana bakmasını sağladım. "Selin ağlama lütfen yapma bunu bunların hepsi geçicek sana söz veriyorum. " Dedim ama Selin kafasını iki yana salladı. "Ne sözü bu Ege ne sözü erkek sözümü bu söz hiç gerçekçi gelmiyor " dedi bir duvara söyler gibi "hayır senin için herşeyi yapabileceğime dair verdiğim söz bu " deyip bir anda dudağımı onun dudağının üstüne kapattım. Onu ilk öptüğüm yer burasıydı belki ama bu her zaman olucaktı.

Arkadan gelen Efenin sesiyle dudaklarımı Selinin dudaklarından çekip ağlamaktan dolmuş ama mutlu yüzüne baktım.
Efe "AHHHHHHHHHHH TÜM DÜNYAYA DUYURMAM LAZIM BUNU İLK ÖPÜCÜK BENİM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE OLDU. DUYAN DUYANA " Dedi Efe ve bizi kahkahalara boğdu bizi Efe "off Efe boş yapmayı keste bin şu arabaya hastaneye varalım artık" dedim gülmekte olan bir sesle "Bu sefer Ege doğru söylüyor Efe hadi bin ve bundan kimseye bahsetme o çeneni kapalı tut tüm dünyaya duyurmaktan vazgeç. " Dedi konuyu kapatmak ister gibi Selinin kapısını geri kapatıp şoför koltuğuna ilerledim ve yola çıktık. Selin yine radyodan müzik arıyordu. "Heh işte buldum." Dedi şarkının ritminden tahmin etmeye çalışmıştım ki bulmuştum. "Umut Kaya - Mor yazma" dedim. Selin şaşkın şaşkın bana bakarken hayranlıkla "doğru" dedi. Gülümseyip "eee bizde boş değiliz" diyip. Önüme döndüm ve şarkıya üçümüz eşlik ettik.
"KALDIM ŞEHİRLERDE SEN BANA KIZMA
HEP HABER VEREMEZSEM MORLAİNİ BOZMA
BİLMİYOM NE ZAMAN GERİ GELCEM
ALCAM O YERLERDEN SANA MOR YAZMA"
Demiştik hepimiz bir ağızdan ve kahkahalara girip yolumuza devam etmiştik.
🌸🤍
Bunların arkadaşlığı harika ilerleyecek bence ya sizce
UMUT KAYA- MOR YAZMA

MESAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin