Ertesi gece....
Gözlerimi yavaşça araladığımda yanımda Ege vardı. Çok tatlı uyuyordu ona tebessüm edip doğruldum. Esneyip üstümdeki kıyafetlere bakıp somurttum. Gözlerim uyumam için çabalasada kendime gelip banyoya doğru yürüdüm. Banyoya girdiğimde etrafa saçılmış kıyafetleri görüp ofladım. Etrafa saçılan kıyafetleri toplamaya başladım. Kıyafetleri elimde toplayıp makineye tıktıktan sonra deterjan koyup makineyi çalıştırdım. Makine dönmeye başlayınca bende elimi yüzümü yıkamak için lavabonun önüne
gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Ege hala uyuyordu uyumasını fırsat bilip odadan çıktım. Efenin uyumasını dileyip mutfağa girdim. Dolabı açıp içinden yumurta ve kahvaltılıkları çıkardım. Kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra yumurtayı alıp ocağın önüne geçtim. Dolapları teker teker açıp tava aramaya koyuldum. En son baktığım dolaptan tavayı bulunca alıp ocağa tekrar döndüm. Ocağın altını açıp yumurtaları kırdıktan sonra iyice pişirdim. Piştikten sonra ocağı kapatıp masaya bıraktıktan sonra odaya Ege ve efe yi uyandırmaya gittim. Efenin odasına girdiğimde yerde olan onlarca kıyafet ve çöpleri gördükten sonra yüzümdeki tebessümün yerini mutsuzluk aldı. Odayı toplamak uzun sürerdi çünkü baya kirliydi. Efenin başına gidip ona seslendim."Efe sabah oldu kalk kahvaltı yap hazırladım." diyerek efenin başından odanın camına doğru ilerledim. Camın önüne varınca perdeleri açıp içeri ışık girmesini sağladım. Efe arkamda mızmızlanmaya başlayınca ışığın odasında olmasını sevmediğini anladım.
"kalk uykucu kalk" diyerek birkaç kez omzuna yumruk atarak uyanmasını sağladım. Efe canı acımış gibi inledikten sonra yatakta oturur pozisyona geçip arkasından bana baktı.
"bu evde uyumamada mı izin yok Bi sen Bi annem" diyince kıkırdadım. Başımı olumlu anlamda salladıktan sonra parmağımla yerde ki kıyafetleri işaret ettim.
"Bu ne Efe neden yerde bunlar" Efe işaret ettiğim yere bakınca oflayıp ayağa kalktı arkasından söylensemde dediklerimi hiçe sayıp hızlı hızlı yürümeye devam etti. En son banyoya girip üzerime banyo kapısını sertçe kapatınca üç kere kapıya tekme attım.
" Ayıp be ayıp" diyerek kapıya son kez tekme atıp Egeyi uyandırmak için odaya ilerledim. Egenin hala uyuduğunu görünce tebessüm ettim ama tabiki o bunu görmedi. Egenin yanına yatağın başına oturduktan sonra egeye kısık sesle seslendim.
"Ege hadi uyan sabah oldu" deyince gözlerini yavaş yavaş araladı. Onun uykulu halini fırsat bilip saçlarını karıştırdım. Sonra ona bakıp "böyle çok daha iyi" deyip ayağa kalktım. Ege benden sonra ayağa kalkıp bana doğru geldi. Bende gelme der gibi başımı hem sağa sola sallıyordum. Hemde arkaya doğru ilerliyordum. En son Ege tam karşımda durunca eliyle saçlarımı karıştırdı. Bense ona karşı karnına tekme atıp hızlıca odadan kaçtım. "Ağlama korkak Ege" diyerek kıkırdadım ve balkona doğru koşup kapısını açtım ve içeri girdim. Ege balkon kapısının önüne gelince güldü ve kapıyla birşeyler yaptı. Kapıya doğru ilerleyince Egenin kapıyı kilitlediğini anladım. Kapıyı birkaç kez tıklatıp Egenin açmasını bekledim fakat Ege kapıyı açmadı. Ege bana yüksek sesle seslendi içeriden
"Eğer kimin gerçek korkak olduğunu söylersen kapıyı açarım" dedi. Bense balkondan beni izleyen teyzelere dayanamayıp "benim" dedim fakat Ege başını olmadı der gibi sallayıp cebinden telefonunu çıkardı. Kamerayı açacağını tahmin edip "En korkak benim tamam mı hadi aç kapıyı" diyerek seslendim. Ege elini kili de atıp çevirince kapıyı açıp bu sefer omzuna yumruk attım.
"Aptal beyinsiz teyzeler bana baktı hep" diyerek masanın başına oturdum. Efe de mutfağa masaya gelince hepimiz tam olduk.
"noluyor oğlum size bi susmadınız" dedi Efe bense onun dediğini cevapsız bırakarak ağzıma zeytin atıp çiğnemeye başladım.Efe söylenmeye devam etsene Egeyle duymazlıktan gelerek yemeğimizi yemeye devam ettik. En son efede dediğinin bir şey ifade etmediğini anlayarak sustu. Tabağımı sofradaki şeylerle tekrar doldurup yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFE
RomanceSize ailenizin yanına giderken büyük bir kaza geçirip hafızanızı kaybedeceğinizi söyleseler napardınız ? Hayatınıza en baştan mı başlardınız yoksa hafızanızı geri getirmeye mi çalışırdınız? Selin hayatını yurt dışında geçirmiş ailesini görmek için T...