Arden'den:
"Bu ne rezalet? Rakibim misin, kızım mısın belli değil yahu! Kızım sen beni batırmaya mı çalışıyosun?"
"Yok baba estafurullah."
"Bana cevap verme Arden!"
"Peki baba."
Karşımda bi o tarafa bi bu tarafa kırmızı görmüş boğa gibi burnundan soluyarak gidip gelen babamın bi an önce susmasını bekliyordum.
"Peki babaymış. Sen bu yaptığının kaç milyona mâl olduğunun farkında mısın acaba? En önemli projenin başrolünün karısıyla yatmak ne demek ha? Ne demek Arden?"
"Ya baba ben nerden bilebilirdim onun evli olduğunu ayrıca adını bile bilmiyordum, bilsem bile hatırlamıyorum." dedim. Babam sabır dilenircesine bir nefes aldı, gözlerini ovuşturdu. Çalışma odasındaki koltuğuna oturdu. Ben, onun masasının karşısındaki sandalyelerden birinde oturup halıdaki desenleri izlerken sessizce kaderimi bekliyorum.
Babam dirseklerini masaya dayayıp elleriyle şakaklarını ovuyorken dün yaşananları tekrar gözden geçirdim;
'Hayat, arkadaşının yeni bir mekan açtığını, açılışa onu da çağırdığını söylemişti. Eşlik etmem için beni de çağırmıştı. İlk başlarda çok gitmek istemesemde sonradan vazgeçip gitmeye karar vermiştim.
Mekana vardığımızda mekanı gözden geçirdim, cafe/bar şeklinde dizayn edilmiş hoş bi yerdi. Ben bar bölümünden gözüme kestirdiğim sandalyeye oturmak için adımlamaya başaldığımda, Hayat mekanın sahibini gördüğünü, hayırlı olsun demeye gidip geleceğini söylemişti, bende tamam diyip gözüme kestirdiğim yere geri dönüp ilerliyecekken birinin çoktan oraya oturduğunu farkettim. Sinir olmuştum, Orayı ilk ben görmüştüm.
Sandalyeme oturan kızı incelemeye başladım. Ortalama boyu beline kadar uzanan kızıl saçları vardı, giydiği beyaz elbiseyle saçları uyum yakalamıştı.
Dışardan bakıldığında güzel bi o kadarda çekici duruyordu ama biraz dikkatli bakınca ortamı garipsediği ve kendini güvende hissetmediğinden emin olabilirdiniz. Güzeldi ama daha önce biriyle bir ilişkiye girmediğine yemin bile edebilirdim. Normalde olsa onunla eğlenebilirdim ama bugün hiç havamda değildim.
Gözümü ondan ayırıp, masaları gözden geçirmeye başladım. Etrafa bakarken bir masa dikkatimi çekti. 3 kişilik bi arkadaş grubuydu, tabi ne kadar arkadaş diyebilirsek. Üçü de kızdı, ikisi nerdeyse sevişirken biri gözlerini direkt olarak bi noktaya çevirmiş avını bekleyen bir yırtıcı gibi bakıyordu bakışlarını takip ettiğimde bana baktığını fark etmiştim. Gözümü ona çevirip onu süzmeye başlamıştım.
Uzun bir kızdı, uzun sarı saçları vardı. Keskin yüz hatlarına sahipti bu da onu aşırı güzel olmasada aşırı çekici yapıyordu. Dar gece mavisi bir elbise giymişti göğüsleri taşıyordu. Genel olarak güzel bi kadındı.
Vücudunu süzmem bittiğinde bakışlarımı yüzüne çıkardım. Yüzünde muzip bir gülümseme vardı. Herhalde bakışlarımdan etkilendiğimi fark etmişti.
Egolu kadınların egolarını tatmin etmeyi seviyorum tabi karşılığını alabileceğim mevkidelerse.
Artık bakışmaktan sıkılmıştım. Gevşemeye ihtiyacım vardı, bar bölümünden içicek ağır şeyler aldıktan sonra kızın yanına ilerlemeye başlamıştım.
Yanına geldiğimi fark ettiğinde gülümsemesi daha da artmış, yüzünde bir zafer gülümsemesi oluşmuştu. Bu gülümsemesine eşlik ederek yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu | GxG
Novela Juvenil"Bundan sonra, babamın yapımcısı olduğu dizilerle alakası olup olmadığını bilmediğim kimseyle sevişmeyeceğim! Başıma gelmeyen kalmadı amk."