Sabah yüzüme vuran güneşin yeni doğduğunu belli eden bir renkte olan ışıkla beraber gözlerimi açtım.
Erken yattığım için sanırım baya erken uyanmıştım.
Yastığımın altına koyduğum telefonumu açtığımda saatin daha 5.30 olduğunu gördüm. 6.30 saatlik uyku benim için yeterliydi.
Bugünkü setim saat 10'daydı. Sabah sahnelerini de çektikten sonra, yarın rahattım. Ondan sonraki gün de bölüm yayınlanacaktı.
Erken kalkmamı fırsat bilerek birkaç gündür ertelediğim ev işlerini yapabilirdim bugün.
Aklıma Arden'e setin saatlerini yazmam gerektiği geldi.
WhatsApp'a girip Arden'in sohbetine tıkladım.
Arden'i kaydetme şeklim biraz resmiydi sanki sevgililere göre.
-Arden Çalışkan
Sevgiliyi geçtim arkadaşlar bile birbirini bu kadar resmi kaydetmiyordur amk.
Değiştirmem gerekir mi? Sonuçta evet telefonum özel alanım ama yanlışlıkla biri görse sorgulayabilir. Evet, değiştirmeliyim.
Ne diye kaydetsem ki?
-Aşkım
Hayır ya.
-Sevgilim
Çok klişe.
-Ömrüm
Abartma istersen.
Tamam bu kadar önemsememi gereksiz bulmuş olabilirsiniz ama eğer Arden onu nasıl kaydettiğimi görürse ve beğenmezse dalga geçebilir.
Of neyse ne ya.
-Arden💛
işte bu kadar.
Bu kadar düşünmenin sonunda bulabildiğin şey bu mu gerçekten?
Daha napabilirim ya hem yanına sarı kalp koydum. Saçlarından dolayı. Düşündük bir şeyler.
İç sesime açıklama yapmanın gereksiz olduğuna karar verip Arden'in sohbetine tekrar girip ona yazdım.
-Siz:
Arden merhaba saat
biraz erken biliyorum
ama benim setim saat
10'da başlıyorda.Yetişemezsen veya gelmek
istemezssen anlarım
hiç önemli değil.Mesajımı yazıp sohbetten çıktıktan sonra temizlik kıyafetlerimi giyip saçlarımı toplamıştım.
Elime aldığım süpürgeyi çalıştırarak tüm evi baştan aşağı süpürmeye başladım.
Sabah sabah bunu yapma cesaretini ses yalıtımından alıyorum. Umarım görevlerinin karşılığını verip sesi iyi yalıtırlar.
---
Derin bir nefes verip kendimi koltuğa atmıştım. Birkaç saniye hiç hareket etmeden gözlerimi de kapatıp dinlendim.
Evin her yerini süpürüp bir güzelde tozunu almıştım. iyi spor olmuştu sabah sabah.
Koltuğun üstünde duran telefonumu elime alıp açtığımda saatin 8.30 olduğunu farkettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu | GxG
Genç Kurgu"Bundan sonra, babamın yapımcısı olduğu dizilerle alakası olup olmadığını bilmediğim kimseyle sevişmeyeceğim! Başıma gelmeyen kalmadı amk."