DİRENİŞ 3

20 0 0
                                    

Dayanılmaz bir acı değildi en azından Ayhan'ların babamla alay etmesi kadar yakmamıştı canımı. Ama inlemelerime de engel olamıyordum. Çok acıyordu. Ayhan benim önüme geçti ama o da yara aldı ne oluyordu böyle bir anlam veremiyordum. En sonunda müdürün sesi duyuldu.
"Eğer birine bunları söylerseniz sizi öldürene kadar döveriz anladınız mı?" Dedi ve çıktı gitti.

1 saat sonra,,,
Nasıl oldu ne bitti anlamadım sadece gözlerimin kararıp yere düştüğümü sonrada Ayhan'ın beni kucağına aldığını hatırlıyorum. Sonrası yok. Şimdi ise bir odadayim ama ne odası bilinmez. Nerdeyim?, nasıl geldim?, niçin buradayım? hiçbirşey bilmiyorum.

"Kimse yok mu nerdeyim ben?"
Diye bağırmaya başladım. Kıyafetlerim kandı ayrıca çok yorgun ve bitkindim. Himm birazda acıkmış olabilirim. Napayim acıktım yani.

"Demek uyandin nasılsın iyi misin? " dedi biri yavaşça gelen sese baktığımda bunun bizim sınıftaki Ayhan olduğunu gördüm.

"İyiyim ağrılarım cok yok ama buraya nasıl geldim bilmiyorum."
Sesim korkudan titremisti çünkü bayag çok korkuyordum. Bir evdi yani guzelde değildi bizim evin yaninda lüks tabiki orasi ayrı. Ayhan sadece benle alay edip beni ezikleyen biri onun evindeysem eğer neden benle bu kadar çok alay ettiğini soracağım.

"Burası benim evim yani ilerde 18 yaşıma gelince kalacağım evim. Bayildin bende seni buraya getirdim söför kapıda seni evine kadar bırakacak bu olaydan kimseye sakin bahsetme nedenini sakin sorma!"

"Benle neden alay ediyorsun Ayhan ben size ne yaptım" dedim konuyu değiştirmek değildi amacım ama bunu öğrenmeden de rahat durmayacaktım.

"Bana acımasızlığı öğrettiler be Gül sırf o kötü gruba girmek için yapmadığım kalmadı yoksa insan aşık olduğu kişiye böyle mı davranır?" Dedi ve yanıma çöktü. Dedikleri karşısında ben şok olurken devam etti konuşmasına.

"Ben sana okula ilk adım attığın günden beri aşığım ama o gruba girmek benim için çok kârlı bir işti bana hergün uyuşturucu vereceklerdi evet ben salağın tekiyim basit birşey için aşkımı sattım ama lütfen beni affet senin için tedavi olacağım ama lütfen benimle bu yolda yürü bana destek ol" dedi ve bana doğru döndü ve elimi tuttu ben hiçbir tepki vermeyip ne yaptığını anlamaya çalıştım. Ve devam etmesini bekledim.

"Seni seviyorum senin için ölürüm lütfen benimle sevgili ol"
Buna inanmak istedim biliyorum bu bana karşı yapılan hayatın acımasız oyunuydu ama bir an olsun inanmak istedim. İnanmak ona güvenmek istedim ama onun aşkına karşılık veremeyecektim. Ben çıkmak için çıkanlardan değilde aşık olduğu için çıkmak istiyenlerden olmak istiyorum.

"Olmaz Ayhan ben seni sevmiyorum senin sevgine karşılık verirsem seni üzerim bilmeden de olsa kırarım ama umarım hastalığını atlatırsında iyi olursun sana güvenmek isterim ama malesef sende benim yerimde olsaydın sende guvenmezdin herşey için teşekkürler" dedim hafif tebessüm ettim ve elimi çektim.

Merhabalar yine kısa bir bölümle karşınizdayim internet paketim bitti ee tatildeyiz bizde internet bulmak zor bunu şimdilik 14 kişi için paylaşıyorum. Teşekkürler. Uzun konuştum ama eğer öyle olmasın söyle olsun gibi görüşleriniz varsa mesaj yoluyla iletin lütfen

DİRENİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin