DİRENİŞ 4

15 0 0
                                    

Arkama bakmadan herşeyi bırakarak gittim. Hemde tam dört yıl tam dört yıl sürüklendim ben babam iki yıl önce onu kaybettik haber alamıyorduk meğersem biricik babamı öldürüp gölete atmışlar benim doğum günümü kutlamak için dizinden tırnağından arttırarak biriktirdiği para için onun canını aldılar. Ne mı oldu o adamlar sadece 5 ay tutsak oldu benim babamın canı parası olmadığı için 5 ay biçildi canına şimdi o insanlar serbest naparsın kaderde bu varmış. Sadece özlemek. Terkedilmek. Güvenmemeyi başkalarından öğrenmek. Annem benim için benim geleceğim için kendi hayatını sattı bir çöplükte karton kağıt cam ne bulursa alıp para kazanmaya çalışıyor. Ara sıra beni ziyarete geliyor. Evet ben yurtta kalıyorum. Derslerime ağırlık veriyorum çünkü üniversite sınavı var bu sene.
Para kazanamayip annemin eline bakıyorum işte aslında anneminde verdiği paraları harcamadım. Bir kavanoza biriktirdim. Alışkanlık işte.:).
Yine ve yine okula gidiyorum. O pis insanların yüzünü tekrar göreceğim. Ayhan'ı soruyorsun değil mı Allah onun belasını desem günaha girerim. Beni kandırmış. Beni okulda rezil etti zaten neydin ki gerizekalı ne oldun demeyin bana okulun ortasında sürtük dedi. Halbuki ben ilk defa onun elini tutmuştum beni kandırıp ağzımdan laf almış abimi bile artık herkes biliyor. Okul benim hayatimi öğrendi.
Benim bundan sonraki hayatım hiç de iyi değildi. Şimdiye kadar yaşadığım şeyler mutluluğun tam kendisiydi... Kadere bak!

Medya: Yazarınız Yani Ben Nasıl? Ha bu arada beni takip eden varsa mesaj atabilir mı şimdi merak ettim. Yeni bölüm hemen gelecek dua edince bir aksilik çıkmasın:)!!!

DİRENİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin