1

1 1 0
                                    

Neden arkadaşım yok hiç bilmiyorum. Yani, bence kafadengi biriydim ama biraz sert oluyorum bazen. (herzaman) etrafımdaki insanlar bana patavatsız diyorlar amma böyle değil. Sadece, gerçekleri söylemek isterim hep

Odamda sıkıntıdan patladığım günlerden biri daha. Okul bitmişdi. İkiyüzlü insanlardan kurtulmuşdum. Amma yazın evde çok sıkıloyurdum. Telefonumla oyalanmakdan gözüm kör olucaktı galiba. Yatağımda ters uzanmıştım. Veee yine tiktok izliyordum. Yemek vidyolarını beğenip geçiyordum(bu ekonomi ile yemekle aramdakı max ilişki) Karşıma bir vidyo çıktı. Bir uygulama mı ne varmış. Vidyo gibi yani görüntülü konuşuyordun insanlarla.(omegle)

Zaten sıkıldığım için ve annemde evde olmadığı için sessizlikten faydalanıp uygulamayı indirdim. Giriş bilgilermi (zann edersin holdinge giriş yapıyorum) yapıp açtım uygulamayı. Ülke olarak türkiyeyi seçip yatağımdan kalkıp düzgün oturdum. Ve ekranı çevirdim..

Bir dayı vardı. "Selam güzellik" dedi. Ne? Bu uygulama yaşlı insanlar için değildir inşAllah. Ekranı çevirdim. İki tane kız vardı. Çocuklardı. Hadi ama bir benle yaşıt insan yokmu la. Ama kızlar çok tatlılardı. "Selam kızlar, nasılsınız?"
"Selam apla ne qüzelsin". Konuşması çok tatlıydı.  "Teşekkür ederim canım sen daha güzelsin" dedim ve ekranı çevirdim.

Karanlıktı. Görüntü yoktu. "Seelam" cevap gelmedi. Bak hep ilgimi çeker daha gizli şeyler.. "heyyyy, naber?" bu sefer cevap geldi. Nefes nefese bir erkek sesi geldi. Çok etkileyici boğuk bir ses.. " Çok güzelsin"

Biraz önce çocuklardan duyduğum iltifat gibi değildi bu.. Garip ama içime işledi bu kelime. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp "ee şimdi yüzünü gösterirmisim beyefendi?" dedim. "Göstermem " dedi. Hadi ama ben meraklanıyordum..

"Sadece sakın yalnışlıkla ekranı çevirme!" okeyyy bu kim benle emrle konuşuyordu?! "kimsin? yüzünü göster "

"bakiremisin?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tutkunun kurbanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin