miniverse.__:
Üç gündür kullandığım ilaç bana çok iyi geldi, size de tavsiye ederim! Linki👉🏿@LEEMINHO
D: ayy on numara ikili
Y: bir metre yakınına insan sokmayan minho'ya da bakın
P: minho uslu bir çocuk gibi bekliyor
LEEMINHO: simardin sende
↪️miniverse.__: e şımarttın
↪️LEEMINHO: iyi bu gun kalmiyom sende gor gununu
↪️miniverse.__: YA HAYIR YALNIZ KALMAK İSTEMİYORUM
↪️LEEMINHO: 🖕🏿hynjinnnn: ohh keyifler yerinde, ben kac gundur evde salya sumuk kaldim|
-
Hyunjin'den:
"Seungmin'i gören oldu mu?"
Makyajdan yeni çıkmış ve sahnemiz için kameraların karşısına geçmiştim. Ama Seungmin dakikalardır ortalarda yoktu.
"Geldim, üzgünüm."
Üzerine giydiği okul kıyafeti kostümünü düzeltti ve yanıma adımladı. Üzerindeki gömleğe baktım bir süre ve iç geçirdim. Onu çıkartırken ne de güzel görünüyordu.
"Neredesin ya?" Dedi yanımdaki Yeji, Seungmin'in kulağına yaklaşarak.
"Karavanımdaydım." Gözü saniyelik bana değmiş ve tekrar önüne dönmüştü.
"Hazırsanız başlıyoruz!" Yönetmenin sesiyle yerime geçtim.
Şu an üçümüzün sahnesi çekiliyordu. Yeji yerdeydi ve ikimizde ona elimizi uzatacaktık. Klasik aşk üçgeni sahnesi.
"Kayıt!" Yönetmenin bağırmasıyla onlara doğru koştum. Hali hazırda elini uzatmış bekleyen Seungmin'in yanında durdum ve bende elimi uzattım.
"İyi misin?" Yeji bana dönmüştü. Bir süre bana baktı ve ardından tekrar Seungmin'e döndü.
"Hadi Ryumin." Dedi Seungmin dizideki Yeji'nin karakterine ithafen.
Yeji bir süre daha ikimize baktıktan sonra yerden kalkıp sirkelendi.
"Düşürüldüysem eğer, kendim kalkabilirim." Repliğini söyledikten sonra ikimizinde omzuna çarpıp aramızdan geçti hızla.
Ama Seungmin dengesini sağlayamamıştı ve geriye düşecek oldu. Refleksle elimi sırtına atıp kendime doğru çektim. Şaşkın bakışları hızla beni buldu. Bende şaşkındım. Kemdimden bunu beklememiştim, zaten düşmeyecekti bile. Sadece tökezlemişti.
"Kestik!"
"Son kısım kesilebilir ama bir tekrar daha alalım. Aynı sahne en baştan!"
Seungmin yutkunup elini koluma koydu ve hafifçe ittirdi. Dokunduğu yerler tenimi yakıyordu resmen. Kafayı yiyor olmalıyım. Bu normal değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Sketch! Hyunmin
FanfictionBoy love dizilerinde oynayan Hyunjin ve idol Seungmin aynı dizide rol alıyor. smut yazicam azdim aga😉🙀