4 | 𝙃𝙞𝙘̧𝙗𝙞𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙝𝙖𝙠 𝙚𝙩𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨̧𝙩𝙞

31 6 12
                                    


yoonsooyun

Dün Minjeong beni dışarı çıkarınca
Fazla kaçırmışım içkiyi
Tanrıya şükür bi rezillik çıkarmamışım

İletildi

Hatırlıyor musun
Seninle ilk birlikte içtiğimiz zaman sarhoş olup karakolluk olmuştuk
Yan komşunun duvarlarını sprey boyayla boyadığımız için oradaki ajusshi bize nasıl kızmıştı ama

İletildi 19.47

Görüldü 23.56

choisoob

Sprey boyayla boyadığımız için karakolluk olmadık
Sen bahçedeki kirazlardan istemeseydin onları alırken yakalanmazdım ve bizi hırsız sanmazlardı

Görüldü 23.57

yoonsooyun çevrimdışı

•○•●•○•

Sooyun gelen mesajla neye uğradığını şaşırmıştı. Birkaç defa mesajı tekrar tekrar okuduktan sonra yanlış görmediğine emin olsa da ne yapacağını bilmediğinden instagramdan çıkmış ve telefonu kapatmıştı. Soobin'in ona cevap vermesi asla beklediği bir şey değildi. Bekleseydi bile gerçekleşeceğine dair herhangi bir umut kırıntısı taşımıyordu içinde.

Sooyun'u yıkan ayrılığın üzerinden iki ay geçmek üzereydi ve genç kız bu konuda suçu olmamasına rağmen her fırsatta kendini suçlasa da Soobin'e de kendisini dinlemediği için kırgındı.

Ayrılıktan sonraki ilk bir ay boyunca Soobin'i hiçbir yerde görmemiş ve bir süre sonra da Japonya'ya gittiğini öğrenmesiyle iyice yıkılmıştı. Artık bırakın barışmayı kendisini açıklamak için bile Soobin ile karşılaşamayacaktı ve bu onu fazlasıyla üzmüştü.

Onu daha çok üzen durum ise Soobin'in gerçekten onu dinlemek ve anlamak istemiyor oluşuydu. Sağdan soldan duyduğu birkaç saçma, Sooyun böyle olduğunu söylüyordu, iddia yüzünden Soobin onu hiç dinlemeden ayrıldıklarını söylemiş ve o ayrılık gününde arkasına bile bakmadan çekip gitmişti.

Birileri Sooyun'a gerçekten pis bir oyun oynamış ve Soobin de oyuna gelerek sevgilisini dinlemeden hazır hüküm koymuştu. Onu birden fazla kişiyle aldattığına inanmış ve anlık öfkeyle ona söylenen her şeyi kabullenip sevgilisinden ayrılmıştı. Hem de onu paramparça ettiğini bilerek. Sinirliydi, kırgındı ve zaten zor bir süreçten geçiyorken daha fazlasını kaldıramayarak kestirip atmıştı. Belki bencillikti yaptığı fakat o an kaçmak istemişti sadece.

Japonya'ya gittikten sonra ilk bir ay arkadaşları dahil kimseyle iletişim kurmamış ve kendini toparlamak için kendine zaman tanımıştı. Bu süreçte düşünmek için bolca zamanı olmuş ve Sooyun'u en azından bir kere de olsa dinlemesi gerektiğine karar vermişti. Yakın zamanda da Kore'ye dönmüş fakat yine Sooyun'a gitmemiş ve onun gelmesini beklemişti.

Sooyun ise onun döndüğünü hala bilmiyor olduğundan sadece mesaj atmaya devam ediyordu. Hattının kullanım dışı olduğunu öğrendiğinde instagram hesabına mesaj atmaya başlamıştı.

Soobin sonunda kendini belli etmek amacıyla son mesajına cevap vermiş fakat görüldü yiyince ne yapacağını bilememişti. Bir süre düşündükten sonra Sooyun'a zaman tanıması gerektiğine karar vererek telefonu cebine koydu ve evine doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı.

Sooyun o gece ağlayarak uykuya daldı. Hem mutlu hem de haksızlığa uğramış hissediyordu. Bunların hiçbirini hak etmemişti.

Ne böylesine ağır ithamları ne de her şeyden çok değer verdiği insanın bu ithamlarla onu yargılayıp kendi yokluğuyla onu cezalandırmasını...

Gerçekten hiçbirini hak etmemişti.

🥺

Sooyun, bebeğim...
Soobin'e kızabilirsiniz ama bence onun da kendine göre haklı yanları var. Zaten zor bir süreçten geçiyorken her şeyin üst üste geldiğini düşünerek bu iftiraları ya da iddiaları ne derseniz artık araştırma ya da kurcalama gücünü kendinde hissedememiş olabilir. Bu anlaşılabilir bir durum ama üzücü tabii ki 🥺

Kocaman öpüyorum hepinizi <3
Hastayım ama olsun jwksnskzn

_180324_ #yazılıştarihi

𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘔𝘦 𝘈𝘨𝘢𝘪𝘯 | 𝘊𝘩𝘰𝘪 𝘚𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin