𝙁 | 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙢ı𝙨̧ 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢

37 5 37
                                    


Buluşacakları gün nihayet gelmişti. Sooyun çok heyecanlıydı. Arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi çok özlemişti. Hava biraz soğuktu ve gidecekleri yer konum olarak yüksekte olduğu için muhtemelen daha soğuk olurdu. Kalın giyinse iyi olacaktı.

Dolabına yöneldiği sırada cebindeki telefon titreyince duraksadı ve çıkarıp gelen mesaja baktı.

Soobie'm

Sıkı sıkı giyin sevgilim
Hava soğuk üşütmeni istemeyiz
Hazır olduğunda haber ver
Gelip seni alacağım ❤️

Gülümsedim. Kendisini de ilgisini de çok özlemiştim. Cevap verdikten sonra dolabımı açtım ve kısa bir karıştırmadan sonra gözüm Soobin'in bana geçen sene aldığı kazağa takıldı. Doğum günümde almıştı ve gerçekten çok güzeldi. Mavi ve yumoş yumoştu. Çok tatlıydı. Kazak giymeyi seviyordum. Tenime değen o yumuşak kumaşı hiçbir şeye değişmezdim.

Kazağı giydikten sonra altına da pantolonumu giydim. Saçlarımın üst kısmından iki tarafından minik örgüler yapıp arkada birleştirdim. Geri kalanına dokunmayıp olduğu gibi bıraktım. Yine Soobin'in hediye olarak aldığı tokayı da uygun bir yere taktım.

Hazır olduğuma dair Soobin'e mesaj attım. Yolda olduğunu söyledi ve dışarda beklememem için tembihledi. Salona geçtim ve onu beklerken kızlara yazmaya karar verdim.

Aramıza hoş geldin Sooyun 🦋

Sooyun

Hazır mısınız

Min Jeong

Ben hazırım nerdeyse
Saçım kaldı
Gidiyorum oyalamayın beni
Buluşma yerinde görüşürüz

Min Jeong çevrimdışı

Ji Min

Deli kız
Ben hazırım
Minjeongla geleceğiz
Onu bekliyorum

Miyeon

Bende hazırımmm
Çıkarım birazdan

Yun Jin

Bendeee
Sen Soobinle mi geleceksin Sooyun
Yalnız geleceksen geçerken alayım seni de

Sooyun

Soobini bekliyorum
Gelir şimdi
Ne giyindiniz
Bakın ben atayım önce

Soobini bekliyorum Gelir şimdi Ne giyindiniz Bakın ben atayım önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ji Min

Çok tatlı kazağın rengi 🤍

Miyeon

🎉 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘔𝘦 𝘈𝘨𝘢𝘪𝘯 | 𝘊𝘩𝘰𝘪 𝘚𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 ✔ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘔𝘦 𝘈𝘨𝘢𝘪𝘯 | 𝘊𝘩𝘰𝘪 𝘚𝘰𝘰𝘣𝘪𝘯 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin