Karşılaşma

93 12 1
                                    

Mikey'den

Sanırım Lori verdiği sözü unuttu yada direktmen bizi unuttu... Nerdeyse 5 yıl geçmişti ve hala onu hiç görmemiştim.

Lori'den

Babama okulla ilgili yalanlar söylemiştim ve Japonya' da okumamın daha iyi olacağını söyledim.

Babam hala boş boş sebeplerden dolayı baskı yapıyordu ama konu okul veya iş hayatı olsun ne istersem yapardı.

Japonya'da okuma fikrini sununca o da gitmeme izin verdi ve uçak bileti aldı. Bende hemen valiz hazılamaya gittim.

5 yıl olmuştu neredeyse. Acaba Mikey değişmişmiydi. Baji saçlarını uzatmışmıydı. Açıkcası Baji' nın saçını pembeye boyamak istiyordum.

Valizim hazırdı ve havalimanına doğru yola koyulduk.

Babamdan ayrılacağım için ve geri Japonya'ya gideceğim için çok mutluydum. İçimdeki heyecan bitmiyordu.

Lb: Yanına koruma göndermeme gerek var mı?

Lori: Beni şimdi mi düşünmek aklına geldi?

Lb: Saçma salak konuşma.

Lori: Tamam.

Lb: 15 yaşındasın ve Japonya'da tek yaşayacaksın bir zahmet bunuda sorayım.

Lori: Haklısın... Ama korumaya ihtiyacım yok. Dövüşmeyi iyi bir şekilde biliyorum.

Lb: Ne zaman öğrendin?

Lori: Beden eğitiminde.

Yalan söylemiştim ama o buna inanacak kadar aptaldı.

Lb: İyi o zaman.

Onun yüzüne bile bakmadan uçağa bindim.

...

Japonya'ya varmıştım ve havası o kadar güvenli hissettirdi ki.

Mikey'in numarası yoktu ama Tokyo'da olduğumuz için karşılaşma ihtimalimiz yüksekti tabii taşınmadıysa.

Evime varmıştım ve ev beklediğimden büyüktü.

Odama doğru gittim. Odamda giyinme odası, banyo ve çalışma odası vardı.

Altıma şort üstümede sweatshirt geçirip çıktım.

Bir yemek dükkanına gitme kararı aldım.

...

Yemek dükkanına yaklaştığımda yüzü yara içinde sarışın bir çocuk vardı ve onu döven birkaç beyinsiz.

Hiç tereddüt etmeden o iki beyinsize tekme attım ve tekmenin etkisiyle yere düştüler.

Lori: İyi misin?

?:İyiyim, teşekkürler!

Lori: Adın ne?

Takemichi: Adım Takemichi.

Lori: Tanıştığımıza memnun oldum ben Lori!

Gülümsedi.

Lori: Onlar seni neden dövüyolardı?

Takemichi: Boş ver.

Lori: Haha! Söylemezsen sanada aynı şekilde tekme atarım.

Takemichi: Çete üyesiyim falan işte.

Lori: Aaa sende az değilmişsin!

Takemichi: Ama onlar da çete üyesi!

★~Mikey×Reader~★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin