***one year complete***

124 1 0
                                    

hello readers,

like yesterday i was writing for my another book  mine to our's

when i happen to visit this book, and i notice on 20 march 2023 i started to write this book.

means that ARRANGED TO CRUSH completed one year.

when i started writing this booking i have quiet different plot plan .

through i always planned to write mihir as green flag.

but i wanted to write ishani little more cold.

FACT 1: THERE WAS NO ROMANCE BEFORE MARRIAGE.

FACT 2:MIHIR WERE ACTUALLY GOING TO HAVE FACE TO FACE ROUGH CONVERSATION WITH HIS IN LAWS ABOUT HIS WIFEY.

FACT 3:THERE FIRST NIGHT WERE ACTUALLY PLANNED TO BE THEIR CONFESS ABOUT THEIR CRUSH TO EACH OTHER.

FACT 4:THERE WERE GOING TO BE FIGHT OR SAY LITTLE ROUGH PACE IN THEIR RELATIONSHIP BECAUSE OF ISHANI'S COLD NATURAL.(BUT WHAT SAY THEY ARE MY CUTIES ,I CAN'T MAKE THEM FIGHT)

THROUGH I WANTED TO ADD SOME MORE PARA IN SOME MIDDLE CHAPTER ,BUT CURRENTLY I AM WORKING ON MY ANOTHER BOOK.

AFTER THAT I WILL TAKE THIS BOOK FOR EDITING.

AND LITTLE SAD BUT I NEVER GOT TO KNOW HOW PEOPLE FEEL ABOUT MY WRITING.

SO IT IS LITTLE DIRECTIONLESS TO WRITE WITHOUT RESPONSE.



BUT AT END I AM GRATEFUL TO THOSE WHO GAVE THIS BOOK CHANCE.

I AM THANKFUL FOR WHATEVER YOU HAVE GIVEN ME.

AND NO MATTER WHAT I LOVE THIS BOOK (CAUSE THERE WERE SERIOUSLY TIME WHEN I THOUGHT I CAN'T COMPLETE THIS BOOK..LIKE THAT TIME I LITERALLY HAD 12 OR 15 VIEW ONLY)I LOVE YOU PEOPLES ALONG WITH WATTPAD 

SO BIG BIG THANK YOU PEOPLES.

DO SHARE VOTE AND COMMENT ON THIS BOOK.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM AUR WATTPAD ,ID IS SAME CAPTAIN_HARMOSA.


ALWAYS YOURS,

CAPTAIN HARMOSA

A .

GIVE MY ANOTHER BOOK CHANCE IF POSSIBLE:"MINE TO OUR'S".





ARRANGED TO CRUSH.(complete)Where stories live. Discover now