6.BÖLÜM: MASTER

30 12 17
                                    

Şelalenin patlamasından sonra bütün ahali ayaklandı. BBK son derece güvenlik olan kırmızı düğmeye bastı. Zaten gerekliydi. Tam 10000 BBK çalışanı ve totalde 100000 den fazla insan öldü. Bizim takıma en önemli görev verildi. Moon'u bulup öldürmek. Bende herkese Moon'u anlatıyordum. Herkes bana ve Zeynep'e odaklanmışlardı.
Mert: abartmayın o kadar güçlü değildir.
Ayşe: bence de
Herkes güvenmese de çoğu kişi kabul etmişti. BBK elinde olan 8 champion'u da saldı. Herkes Moon'u arıyordu. Ben diğer herkes gibi aramak yerine normal kahramanlığımızı yapıyorduk. Benim amacım daha fazla XP kasıp S++ olmak ve yeni gelen özellikle yenmek. Bizim kahramanlık geubundan Kardelen ve Emirhan da yapıyordu. Ama onlar A seviye.

Aradan 3 hafta geçti. Bize verilen 2 aylık süre 1 aya düştü. Bu savaşta çok geride idik. Moon ülkenin %25'ini kendi virüsüyle kendi takımına almıştı. Onlar 250.000 kişi biz 100 kişiydik. En sonunda ayın kahramanı olarak S++ oldum. Herşey burda başladı.

AÇIKLAMA

BBK'nın bana dediği şans burda işe yaradı. Yeni özelliğim 5.000.000 da bir olan yani dünyada 2. Kez sahip olan kişiydim. "Master☯️" özelliğiydi. Bu özelliği açıklamam uzun sürecek (: . Bu özellik evrende bulunan bütün herşeyi kapsar. Bir bakıma "herşey gücü" diyebiliriz. Bu özelliği bundan 50 sene önce 2017 de "1. Yeni çağ" savaşında sövüyet rusya kullanmıştı. Bu güç atalardan gelen bir özel güçtür. Bu demek oluyor ki, yiğit kanlarında sövüyet rusya kanı akıyor. Bu özelliği her kim kullanırsa dünyada ve evrende görülebilen her güce sahip olur. Ama bu gücün 2 dezavantajı var. İlk olarak bu gücün sınırına geldiğinde kendini kontrol edemezsen "karanlık taraf" boyuta geçer ve kötülük için savaşır ve bir daha iyi biri olamazsın. İkinci dezavantajı ise her kullandığında ömründen bilinmeyen bir süre kısalır. (Bunların hepsini özelliği kazanınca otomatik olarak biliyorsun).
Yiğit bu gücü aldığında bu gücün EN GÜÇLÜ KAHRAMAN olmak için kullanması gerektiğini biliyordu.

- Hemen özelliğimi kullanıp Moon'u bulmalıyım Zeynep.
- Şunu unutma. Sen ne olursan ol ben seni hep seveceğim
(Öpüşürler)

Hemen Master, Tarama özelliğini kullanıp Moon'u buldum. Moon kara ormanda ilk buluştuğumuz yerde saklanıp benim gelmemi bekliyormuş. Hemen yanına ışınlandım.
Ben: Sonunda buluştuk Moon. Bu cidden son buluşmamız olacak galiba.
Moon: hehehehe sana demiştim. Şunu unutma sana acımıcam.
Ben: Bende acımıcam.

SAVAŞ

Moon bana hep Ay patlaması hızlı versiyon kullanıyordu. Sorduğumda "sadece 2 teknik biliyorum" dedi. Savaştan dolayı 2. Yi soramadım. Bende ona bütün elementleri birleştirip. Lityum son güç ve hız, mor sıvımsı bir özelliğikle karşılık veriyordum. Moon anlamış olmalı ki gücümü son seviye benle savaşıyordu. Bir yerden sonra otomatik olarak yorulmaya başladı. Ama ben daha da güçlendim. Etrafımızdaki herşeyi yıkıyorduk. Moon bana şunları söyledi " işlerin ciddiyetini anladığıma göre en güçlü formuma geçebilirim HEHEHEHEH" dedi. Moon birden mosmor oldu ve gözleri şeytana benzer hala geldi." AY PATLAMASI" diyerek Ay'ın bir parçasını alıp bana fırlatmaya başladı.

İşin ciddiyetini anlayınca uzay moduna geçip Moon'u son güçle ittim ve uzaya götürdüm. Çünkü dünyaya daha fazla zarar gelmesini istemezdim. Moon çok sinirliydi. En sonunda Ay'ı yeniden şekillendirip BÜTÜN AY özelliğiyle bana Ay'ı fırlattı. Önümde Dünya'nın 6/1 kadar büyüklügünde birşey olunca bende korkudan yeni özellik açıp MASTER V2 3 KURU KAFA LAZER IŞINI 50000° özelliğiyle Ay'ı yok ettim. Moon şok olmuşken bende bundan yararlanıp, MASTER V2 9 KURU KAFA GÜNEŞ PATLAMASI özelliği ile yanımda 9 kuru kafa çıkartıp gözlerinden güneş sıcaklığıyla bir lazer ışını ile sonunda Moon'u öldürdüm.

Bunun sonucunda Champion bir savaşçı oldum. Özelliğim sadece normal gücümü 5 kat artırmak oldu. Savaş sonucunda dünyanın %10'u yok oldu ve Ay da yok oldu. Moon'u öldürünce beni ödüllendirmek için BBK baş şefi oldum. Yani BBK da en kıdemli 2. Kişi oldum. Bana yardım eden Zeynepte baş şef yardımcısı oldu. Kahramanlık takımı artık 8 kişi devam etti yoluna. Şöyle bir olay yaşandı ki bizim kahramanlık grubundan sadece 1 kişi hayatta kaldığı için o da 7 kişilik champion grubuna katıldı. Zeyneple bunu BBK kulesinde kutladık. Artık orda kalıyorduk. Orası tam 100 katlı bir yerdi. Bayada büyüktü.

Gece oldu ve biz Zeyneple yattık. Aramızda söyle bir konuşma geçti.
Zeynep: Yiğit benimle artık daha ciddi olmanı istiyorum.
Ben: Nasıl yani?
Zeynep: Bence artık evlenmeliyiz.
Ben: Ne ciddi misin? Daha erken değil mi?
Zeynep: hayır geç bile kaldık.
Ben: Tamam yakında hallederiz.

YATAK

Ben o gün zeyneple işi götürürken bütün herkes seslerden şikayetçi oldu. Artık oraya yakın çevrelerde olan bir villada kalıyoruz. Hem orda rahatça yaşayabiliriz.

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin