Şimdiden bu kitabı okumaya gelenlere duyurudur. Kitabın ilk bölmünü yazarken yazım hataları olabilir. Bu yazım hatalarını yeni bölümleri yaza yaza düzelttim. Güzel okumalar dilerim
Hemen başlığı görüp çıkmayın 3 bölüm okuduktan sonra sizi sarmazsa size göre değilmiş demektir
14 nisan 2067 7:38
Bu gün uyandım. Ne tuhaf bir başlangıç kelimesi değil mi? YYK(Yapay Yapı Kurumu)'nin yaptığı 50000 c° sıcaklığındaki güneşin tam gözüme girmesiyle uyandım. Saati görünce iş yerine yetişmem için 2dk kaldığını gördüm. Bu telaşla üstümü giydim ve hızlı bir şekilde evden çıktım. En yakın ışınlanma dairesine girip hemen iş yerimi seçip son 10 saniye kala geldim.
Ben Yiğit D seviye güçte olan bir insanım. Görev puanım 180 . Bu dünyada E seviyeden S++ seviyesine kadar insanlar ölçülür ve buna göre değer görür. Görev puanın ise senin bir bakıma parandır onla istediğin şeyleri alabilirsin. GP(görev puanı) bir işte çalışarak veya BBK(büyük bakanlar kurumu) tarafından ( kendileri yöneticilerdir. Ayrıyetten champions seviye güçtelerdir. Bu gücü sadece en güçlüler alabilir) verilen görevleri yaparsan kazanabilirsin. GP kazanmak kolay gözükebilir ama ben şuan 19 yaşındayım. 16 yaşından itibaren tam 3 yılda 180 GP kazanabildim. Ve şuan elimde sadece 5 GP ve tam -60 GP borcum var. Şimdi size seviyeleri anlatayım. Her hafta bu dünyada dövüşler olur. Bu dövüşlerin kazanları XP kazanır. Her seviyeyi atlamak için bir miktar seviyeye ihtiyacın vardır. Seviyeler senin herşeyini belirler. Anladığınıza göre devam edelim.
Bu gün saat akşam 19:00 de dövüşüm vardı. İşe gittim işte çalışan arkadaşlarıma selam verdim.
(E seviye)Elif: selam Yiğit naber.
Ben: İyiyim sen?
Elif: Bende iyiyim. Seni çok özledim. Dün çok halsizdin. Kendini çok yorma tamam mı?
Tamam.
Elifle biz 1 aydır çıkıyoruz. Bide 2. Ve son arkadaşım Mert var.
B seviye) mert: naber çaylak Yiğit hayat nasıl. Bu gün senden daha yüksek performans bekliyorum. Bide kardeşimi üzme. Seni çok seviyor unutma bunu
Ben: tamam
Mertle elif kardeş ve mert benim patronum. Patron kızıyla aşk yaşıyorum. İlk başta bunu daha fazla maaş için yapacaktım ama sonra Elif'e cidden aşık oldum. Bugün yine klasik saat 4'e kadar çalıştım. Ama bu günü tuhaf klan birşey oldu. Saat 7de dövüşüme girdim. Karşımdaki C seviye kemik kıran lakaplı biriydi. Ben sadece diz böbrek ve kafatasına vurarak tam 20 saniyede benden 30cm uzun adamı yendim. Ve sonucunda bu hızdan dolayı C seviye oldum.Orda oturan bir yaşlı adam vardı. O adam benim yanıma gelip şunları dedi.
- Eferin evlat çok iyi dövüştün.
- Sağol amca
- Bu sporu seviyor musun?
- Evet. Hayalim s++ dövüşçü olmak.
- Şanslı günündesin. Ben BBK dan Kaan. Senin gözündeki ilhamı gördüm. Bugün sana bir teklifim var.
- Ne taklifi amca?(şaşkınlıkla?)
- Senin gibi gençleri "New Gen" okuluna kaydediyorum. Bir bakıma dövüşçüler klübü. Orda sadece istediklerimizi yapacaksın. Size bi takım dövüşler hazırlayacaz ve statünüzü belirleyeceksiniz. Yani sadece dövüserek hem yatacak yerin olacak hem yemek gibi bütün ihtiyacın giderilecek. Hemde orda senin gibi kişilerle konuşabileceksin. Sizi eğitmek için hocalarınız olacak. Bu hocalar S++ seviyedeki dövüşcüler olacak. Kahraman olcaksın be! Daha ne istiyorsun.Ben bunu duyar duymaz şok oldum. Amca sözünü bitirir bitirmez olur! Diye bağırdım.
Çok tuhaf hissediyordum. Hayalimde olan ve tv de gördüklerim gerçek oluyordu.16 Nisan 2067 14:30
Sabah beni almaya gelen özel uçağımın geldiğini söyleyen bildirim sesiyle uyandım. Evet o kadar heyecanlıydım ki geç saate kadar uyanık olduğu için bu saatte kalktım. Sabah bildirimi duyar duymaz kıyafetlerimi giyip çıktım. En yakın ışınlanma dairesesinden BBK özel hava limanına geldim. Orda benim gibi 10 kişi vardı. Uçağa bindim ve okula geldim. Okulun önünde tam 250 ye yakın insan vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ
Actiongüçten doğan bir savaş isteği ve arkadaşlıktan doğan bir aşk güçlülerin hayatta kaldığı dünyada savaş ve aşk ın duygusu bence sarar hikaye