Yeni gücümü aldığımda direk bizim gruptaki kişilere mesaj gitti. Herkes çok şaşkındı. Buket ve Mert beni kutluyordu.
Buket: Tebrikler. Çok şanslısın!
Mete: Bunu kutlamalıyız bence.
Zeynep: Bence de bu çok iyi haber.
Bunlardan sonra akşama doğru antrenmandan sonra saat 19:00 gibi dışarı çıktık. Okulun ilerisinde çok popüler olan bir kafe vardı. Bizde oraya gittik. Gecelere kadar yedik, içtik. Gece herkes çok sarhoş olmuştu. Kafe kapanınca bizde gitmek zorunda kaldık.
O zamanları hayal mayel hatırlasamda olanlar şuydu; Eve geldik Buket ve Mete kol kola ranzada uyuya kaldılar. Bende uyumak için kanepeye giderken Zeynep bana " bugünlük benle yat, zaten sabah hiçbirşey hatırlamıcam" dedi. Ben bunu duyunca heyecanlandım ve koşarak yatağa yattım. Yatak çok yumuşaktı havalara uçaçaktım. Zeynepte yanıma yığıldı. Çok tuhaf bir şekilde Zeynep bana " Çok iyi kalpli bir insansın ve çok iyi arkadaşsın. Sağol herşey için" diyip yanağıma bir öpücük kondurdu. 😘
Sabah olduğunda kimse hiçbir şey hatırlamıyordu. Tek ben ve Zeynep hatırlıyorduk. Zeynep o gün içerisinde çok tuhaf davranıyordu. Sanki bana daha çok yaklaşmaya çalışıyor ama bi bakımada tuhaf davranıyordu.
Buraya geleli tam 1 hafta oldu. Herkesin telefonuna BBK tarafından bir bildirim geldi. Haftalık toplam en çok XP kasan takım sıralamasıydı. Biz 3. İdik. 1. Takım yıldız 2. Takım ise mavi takımdı. Bizde olan durumlar şunlardı. Zeynep S seviye oldu. Buket A seviye oldu Mete hala aynı. BBK tarafından diğer bir açıklama şok ediciydi. Artık sadece 100 kişi kalmış olmamız. Diğer 150 kişi kötü oldukları için atıldılar. Hem artık takımlarla oynayacakmışız. Turnuva şeklinde. Her hafta 7 maç oynanacak ve her gün 1 maç olacaktı. 1. Olan kişiler çeyrek seviye atlama takviyesi yapılacak. Yani 4 kere şampiyon olan takım otomatik olarak bir üst seviyede olacak. Buda artık daha fazla çalışmak zorunda olduğumuz anlamına geliyor.
Bizim takımdaki herkes sinirlenmişti. Çok ağır geleceğini söylüyorlardı. Ben hariç. Bence daha iyi oldu daha hızlı seviye atlarız.
Akşam oldu ve ilk maça çıktık. Karşımızdaki takım çok kolaydı. Sadece 20 saniyede yendik. Çeyrek finale kadar herşey çok kolaydı. Ben toxic atma özelliğini kullanıp Zeynepte yerçekimini kullanınca herkes hemen kaybediyordu. Çeyrek final maçı 2 raund sürdü ve 2dk sürdü. Lakabı speed olan biri çok hızlıydı. İlk raund zar zor aldık. Ama 2. Raund daha kolay oldu. Çünkü bişey fark ettik. Speed'in yumrukları çok güçsüzdü.
Yarı final maçı hiç beklemediğimiz şekilde erkene çekildi. Nedeni ise normalde yetiştirmeleri gereken maçlar uzun sürdüğü için yetişmemiş. O maç çok kötüydü. Çünkü 1. Olan takım ile yani yıldız takımı ile dövüştük.
Maç 15 saniye sürdü ve kaybettik. Ordaki emir(S+) adlı adam "yıldız patlaması" adındaki özelliği ile bizde Buket ile Meteyi nakavt etti. Biz Zeyneple ne kadar dirensekde kaybettik. Ama iyi yanından bakarsak 3. Olduk ve verilen ödül ile A seviye oldum. Metede A seviye oldu. Benim yeni özelliğim "toxic(v2)" oldu. Artık daha fazla hasar verip yeni özellikler geldi. Mete artık deprem özelliği oldu. Ve maçın kazananı ise yıldız takımı oldı. 2.si ise mavi takımdı
Akşam Buket ve Mete gezmeye gittiklerini söylediler. Biz Zeyneple tek kaldık. Ve ben de Zeyneple vakit geçirmeye başladım. Aramızda geçen bir konu oldu.
- Zeynep 2 hafta önceki olayı hatırlıyorsun değil mi?
- Evet.
- Bi sorum olacak. O gün beni neden öptün? Benden nefret ettiğini sanıyordum.
- İlk önce biz senle arkadaşız ben senden nefret etmem. 2.si nedenini bilmediğim bir şekilde kalbim bana öyle yapmamı söyledi.
- İyi, benimde hoşuma gitti.(ikimizde fena kızardık. Ve o gecede birlikte yattık.)Sabah oldu. Ve çok tuhaf birşey oldu. Zeyneple ben içire girer girmez ne görelim? Mete ile Buket çıplak kanepede üstüste uyuyorlar. Zeynep baya kötü çığlık attı.
Dün olanları anlattılar. Mete maç sonrası Bukete çıkma teklifi etmiş. Dünde yemek yemeye gitmişler. Sarhoş sarhoş eve geldiklerinde de, işi pişirmişler. Bunlardan sonra ne mi oldu? Hiçbir şey artık karı koca 2 arkadaşım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ
Aksiyongüçten doğan bir savaş isteği ve arkadaşlıktan doğan bir aşk güçlülerin hayatta kaldığı dünyada savaş ve aşk ın duygusu bence sarar hikaye