4. Bölüm

474 23 11
                                    

Çok geç kaldığım için üzgünüm ama Ramazan olduğunu biliyorsunuz ve dışarıda Ramazan geceleri var falan felan. Neyse İyi okumalar.💟

"Ya bu kız, Oğuz komutan'ın hayatını mahvetti. Sen ne diyorsun, Halil İbrahim!" Sema itiraz etti. "Gel buraya, saçını koparacağım." Sema, Zeynep'e yaklaşmaya çalışırken söyledi.

"YETER BE!" Zeynep bağırdı. "Ona zarar vermek istemediğimi söyledim. Eğer aniden önüme çıkmasaydı, zaten vurulmazdı." Zeynep açıkladı.

"Ama başka biri ölmüş olurdu, değil mi?" Fatma, masanın üzerinde oturarak söyledi. Zeynep sadece bir anlığına ona baktı, sonra Halil İbrahim'e karışık bir şekilde döndü.

"Tamam! Bugünlük yeter! Hadi oturup akşam yemeği yiyelim." Derviş, çatışmayı sona erdirmeye çalışarak dedi.

"Hayır, sağol. Ben giderim. Zaten ciddi bir baş ağrım var, daha fazla burada kalamam." Zeynep, Sema'ya bakarak söyledi.

"İyi! O zaman Turan, yarın sana bir mesaj gönderecek. Buraya gelmen gereken zamanı içerecek, çünkü seni çalıştığımız insanlara tanıştıracağız." Halil İbrahim dedi.

"Neden sen göndermiyorsun?" diye sordu Zeynep.

"Telefon kullanmıyorum." diye kısa bir şekilde cevapladı Halil İbrahim.

Zeynep, merak içinde olmasına rağmen başını salladı. Yerden ayrıldı ve evine gitti, geçirdiği uzun günün yorgunluğuyla derin bir uyku uyudu.

Ertesi sabah, Zeynep'in telefonu çaldığı için uyandı. Turan'dan, gitmesi gereken zamanı içeren bir mesaj gördü ve şu anki zamanın 2 saat sonrası olduğunu fark etti. Kalktı, duş aldı ve Halil İbrahim'in evine gitmek için hazırlandı. Vardığında, kapıdaki 2 adam onu içeri aldı. Cam odada oturan birçok adamın olduğunu gördü. Onlarla birlikte Sema ve Edanur da oturuyordu. Zeynep hepsine sessizce başını salladı ve boş bir sandalyeye oturdu. Temel onu temsil ettikten sonra, diğer insanlar da kendilerini temsil etti. Sonunda Halil İbrahim'in arkadaşlarının adlarını öğrendi. Ancak, diğer adamlardan duyduğu tüm adları hatırlamakta zorlandı ama başını sallayarak yetinmek zorunda kaldı.

"O zaman, toplandığımız nedeni konuşalım!" diye başladı Halil İbrahim, masaya yaşlı bir adamın resmini koyduktan sonra. "Yılmaz ile başa çıkmak için öncelikle limanda güçlü bir elimizin olması gerekiyor." Halil İbrahim devam etti.

"Mehmet Ali bey ile çalışmayı mı kast ediyorsun?" diye sordu Zeynep.

"Onu tanıyor musun?" diye sordu Yavuz.

"Tabii ki! Onu Yılmaz abi ile birçok kez gördüm. Yani, ilişkileri hiç iyi değil, ama bazı toplantıları olmuş." diye açıkladı Zeynep.

"Harika. O zaman ona ulaşmanın veya yerini bilmemenin kolay olmadığını biliyorsun demektir. O, adeta bir gölge gibidir." dedi Halil İbrahim. Ve Zeynep başını salladı.

"Peki Halil İbrahim, ona nasıl ulaşacağız?" diye sordu Fikret.

"Sağ kolundan! Ahmet. Her zaman limanda duran bir teknesi var. Neredeyse her zaman orada, çünkü o bir kadın avcısı, bu yüzden burası onun güvenli yeri." Halil İbrahim açıkladı.

"Yani biz gidip ona soracağız ve o çok işbirliği yapacak ve bunu bize sevgiyle söyleyecek, öyle mi, Halil İbrahim?" diye sordu Levent.

"Ben yapabilirim." dedi Zeynep ve tüm gözler ona döndü. "Ahmet'i zaten tanıyordum. Yani ilişkimiz pek iyi değil ama bir şekilde bunu öğrenebilirim." diye devam etti Zeynep.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İhanetin Gölgesi (HalZey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin