01

22 5 19
                                    

Elif: Zelal, uyudun mu?

Zelal çevrimiçi

Zelal yazıyor...

Zelal: noldu la

Elif: kötü hissediyorum, uyku tutmadı. Yukarı çıksana.

Zelal: bir şey falan mı oldu?

Elif: olmadı fakat olacakmış gibi hissediyorum.

Zelal: kanka evde değilim ki ben, Ranalardayım.

Oflayarak dizlerimi kendime çektim ve elimdeki şarap bardağının içindeki kolayı kafama diktim. Kendimi bir bok sanmaya çalıştığım anlardan biriydi. Kolayla sarhoş olmaya çalışan ilk insan bendim sanırım.

E içki haram olunca...

Telefonu karşımdaki sehpanın üzerine koyup, sehpanın üzerineki sigara paketinden bir dal sigara çıkardım. Yakında geberip gidecektim kaçak sigara içmekten. Ne var yani paramız bir kaçak sigaraya yetiyordu.

Hawliyim. Fakir hawli.

Gece gece durduk yere dertlenmiştim, üstelik ortada hiçbir şey yokken. Balkonda oturduğum ve gecenin bir yarısı olduğu için soğuk bir hava tüm vücudumu okşuyordu. Şarap bardağımdaki kola, parmaklarımın arasındaki kaçak sigara ve Hello kittyli pembe pijamam. Bu üçlü çok güçlü.

Dışarıyı izlerken gelen bağırışma ve boğuşma sesleriyle dikkatimi o yöne çevirdim.

Bir grup genç erkek, genç bir kızı aralarına almıştı ve bakışlarından anlaşılırsa hiç iyi şeyler düşünmüyor gibiydiler. Kızın ağlamaktan yüzü kızarmıştı ve kaçmaya çalışıyordu. Fakat erkekler buna müsade etmiyor, onu aralarında sıkıştırıyorlardı.

Yüzümü basan ateşle hemen ayağı kalktım. Şimdi sıçmadım mı ben ağzınıza!

Kız ağlamaya devam ederken koşarak çıktım balkondan, önce yatak odamdan ordan da salondan geçerek dış kapıyı açtım. Evim 2. Katta olduğu için merdivenleri kısa bir sürede inerek apartmanın girişine geldim.

Saçımın topuzu koştuğum için açılmıştı ve yüzüme düşmüştü saçlarım. Onlar ise hâlâ yerli yerindeydi ve kızı ordan oraya savuşturuyorlardı.

Yanlarına doğru koştum, elimde evden aldığım oklava vardı. He Elif, bu oklavayla hepsini alt edeceksin.

Yanlarına vardığımda tüm bakışlar bana döndü. O kadar komik göründüğüme emindim ki. Beyaz t-shirt, Hello kittyli pijama ve oklava. Bu üçlü de çok güçlüydü.

Öfkeyle heriflerin yüzüne bakarak bağırdım. "Ağzınıza sıçarım sizin, bırakın lan kızı!"

Bağırarak aralarındaki kumral çocuğun üstüne koşarak ensesine sopayı geçirdim. Çocuk inleyerek yere düştüğünde herkes o kızı bırakıp bana dönmüştü.

Tanrı günahlarımı affetsin.

Uzun boylu sıska bir çocuk üstüme atıldığında yüzüme yediğim Osmanlı tokadıyla yeri boyladım. İki büklüm bir şekilde yere yapışmışken gözlerimin önünde yıldızlar uçuşuyordu.

Kurtardığım kız ise fırsattan istifade edip beni orada öylece bırakarak koşmaya başladı. Hemde ayakları götüne vura vura.
Yaşadığım hayal kırıklığıyla gözlerim doldu.

Sende mi be brütüs?

Kızı kurtarıp mal gibi bu aptalların arasında kaldığıma inanamıyorum!

Üzerime biri atıldığında yerden kalkıp, Batshuayı'nın uçan tekmesini attım ve sürpriz: ıskaladım!
Kendi kendime yaptığım artistliğe kahkaha atmaya başladıklarında ağlamak istiyordum.

Boyu yaklaşık 170 boylarında sarışın bir çocuk üzerime atıldığında okalı bir tokat yapıştırarak, Hint dizisi tarzında bir dönüş yaşatarak yeni bir travma bıraktım çocuğa. Tek şansım buydu çünkü geri kalanında dayak yiyen kişi bendim.

Önce biri tarafından karnıma sert yumruk, diğeri tarafından saçlarım yolunarak yere atılmıştım. Üzerime biri atıldığında ise gözlerim kapanmak üzereydi çünkü yere düşerken başımı çok sert bir şekilde yere çarpmıştım.

Gözlerim karardığında gördüğüm son şey bize doğru gelen motorcuydu.

...

Elifin zoruyla paylaşıyorum ĞWÜPAĞDPWAPİŞWDİWAŞ

3 günde bi 2 bölüm birden paylaşmayı düşünüyom, baybay asklar

PİJAMALI KAHRAMAN (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin