MAVİ APARTMANI DUYURU GRUBU
Tonton Halil amuca 0547** kişisini ekledi.
Tonton Halil amuca: hoş geldin evladım
0547**: hoş buldum sağ olun.
Çakma sarı Gülnur: ohaaa bu apartmana yeni taşınan çocuk muuuu
Tonton Halil amuca: evet kızım çocuğu ilk günden sıkmayın
Kısmet abla: ayy hoş geldin oğlumm
Kısmet abla: ne iş yapıyordun bu arada?
Çakma sarı Gülnur: ay Kısmet abla kızına yine Kısmet arıyo galibaa
Çakma sarı Gülnur: çocuğu korkutma ayol Kısmet abla!
Çakma sarı Gülnur: araban var mıydı bu arada?
Çakma sarı Gülnur: motorunu gördüm de güzelmiş ;)
Vakumcu Fatma abla: siz çko trebeyesiz
Cocuk glemek yeni siz rahat birskmak²Ben: burası sizin dedikodu grubunuz değil farkında mısınız?
Ben: bizim de grubumuz ayol!!!
Minimum Zelal: bu ne ya ha bire bildirim geliyo, az sakin olun.
Kısmet abla: Zelalcim sen git sevgilinle işine bak canım benim hadi
Minimum Zelal: sevgilim ne alaka Kısmet abla???
Dızcı Fırat: susun?
Vakumcu Fatma abla: insanlra rahstsiz olabilmek susmak erdem olmak
Dızcı Fırat: Fatma abla sen ne diyon Allah aşkına ya
Çakma sarı Gülnur: yeni çocuk kendi ellerimle kek hazırladım sana, getiriyim mi?
Dızcı Fırat: aha sarı kafa başladı yine
0547***: teşekkür ederim, çok sağ olun fakat gerek yok.
Ben: ya bitmedi mi şu taşınma işiniz? Seslerden rahatsız olmaya başladım. Sabahtan beri tak tak tak bıktım be!
Çakma sarı Gülnur: Elif çok kırıcısın, biraz anlayışlı ol.
Ben: boş yapma Gülnur.
Ben: la havle
Dızcı Fırat: çekiyom la havle bu mu yeni trendiniz valla de?
Ben: boş yapma Fırat.
Minimum Zelal: transa girdi sanırım...
Ben: boş yapma Zelal.
Vakumcu Fatma abla: kızım ayıp çok olmak
Ben: boş yapma Fatma abla (gönderilmedi)
***
Bıkkınlık telefonu mutfak masası'nın üzerine koydum ve saçımı yukarıdan dağınık bir topuz yaptım.
Gecenin bir yarısı ne mi yapıyordum?Mutfak dolaplarını siliyorum efenim.
Telefondan açtığım şarkı sesiyle tezgâhâ çıkıp, şarkıya eşlik ederek işime devam ettim.
"Benim kafam felaket oldu aşkım, ne ne ne ne?" Şarkıya eşlik ederek tüm dolapları silmeyi bitirmiştim ki silme kovasına takılarak tezgahtar düşmüş ve kendimi yerde bulmuştum.
"Cart curt cart curt, yırt onu yırt yırt." Yerde kıvranırken değişen şarkıyla telefona ölümcül bakışlar atarak derin bir nefes aldım.
Senin ben!
"Benim kocam makas atar, kağıt gibi seni yırtar."
Yerden fırladığımda kova üstüme düştüğünden dolayı sırılsıklam olmuştum. Birde suyun içinde çamaşır suyu vardı...
Telefonu elime aldığımda öfkeyle şarkıyı kapatıp banyoya doğru ilerledim.Haram hissediyorum.
Güzelce bir duş alıp vücudumu pislikten ayırdığımda üstümdeki Bornozla duştan çıkarak yorgun bir şekilde yatağıma yattım. Gözlerim kapandığında tam olarak uykuya dalıyordum ki üst kattan gelen seslerle gözlerim açıldı.
Ya bu herifin taşınma işi hala bitmedi mi anasını satayım?
Takur tükür eşya sesleriyle yataktan doğrularak tavana öfkeyle baktım.
"Senin ben!"
Yataktan hızla kalkarak mutfağa gittim ve masa'nın üstündeki telefonu alarak WhatsApp'taki apartman grubumuza girdim ve yazılan mesajları es geçerek yeni taşınan herifin numarasını bularak mesaj kısmına girdim.
Ben: anladık taşınıyorsun da bu saatte bu ne ses be!
0547**: ?
Ben: ne?
0547***: bu ne biçim bir üslup böyle? Ben sizin müzik sesinize ve zevkinize laf ediyor muyum?
0547***: tüm gün boyunca iğrenç müziklerinize maruz kaldım.
Ben: ne varmış be müzik zevkimde?
0547***: ne yok ki desek daha doğru olurdu sanırım.
Ben: kesin full Müslüm Gürses dinleyen koca göbekli, kıllı bir dayısındır.
Ben: tamam bende Müslüm babayı seviyorum fakat sürekli de dinlenmez yani.
0547***: koca göbekli kıllı bir dayı mı?
Ben: tutturdum değil mi? Biliyorum.
0547***: bu kadar merak ediyorsan hemen üst katında olduğumu hatırlatmama gerek var mı?
0547***: kapım açık, görmek istersen buyur.
Ben: ayy birde sapık çıktııı!!
Ben: daha fazla devam etme yoksa kusacağım.
Ben: ayrıca konuyu degişme ve gürültü yapmayı kes!
0547***: ev taşıyorum, biraz anlayışlı olmaya ne dersin?
Ben:
...Bir sonraki bölüm bomba ve aşırı komik bir bölüm olacak. Kesinlikle okumalısınız KDLSMWKWLWMWLWK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİJAMALI KAHRAMAN (TEXTİNG)
Fiksi RemajaHer şey Elif'in bir gece ansızın başka bir kızı kurtarmak için evden çıkmasıyla başlar.