Chapter Two

21 5 17
                                    

Konum U.A Kahramanlık Lisesi
Saat 11.40

Sonunda U.A'ye ulaştık! Yaklaşık 30 dakikadır yoldaydık. Bugün perşembe ve öğleden önce ve sonraki birer dersleri kahramanlık. Nezu bana derse katılıp katılmayacağımı sordu. Öğrencilere hava atmak için harika bir fırsat!

Helona: Lory, tüm 1/A sınıfın öğrenci raporlarını almayı unutma. özgünlük kullanımı, takım çalışmasını ve güç kontrollerini not al aşk tamam mı?

Lory: Bana AŞK DEME ULANNNN

Piç smile attım ve 1/A sınıfına doğru yol aldım. Yoldan geçdnlerin bana attıkları bakışları görmezden gelmeye çalıştım.

*DAK DAK DAK DAK DAK DAK DA-*
*ÇIKIRTTTTT*

Oldukça disiplinli ve sınıf başkanı gibi görünen gözlüklü bir çocuk kapıyı açtı.

Disiplinli, sınıf başkanı gibi görünen ve gözlüklü çocuk: A-Aurora-sama? Hoş geldiniz, efendim! Ben Tenya İida! 1/A sınıfının başkanıyım!

Sınıf çok sesliydi! Tamam belki patlama özgünlüğüm yüzünden %30 sağırım ama Tenya'nın yüzünden belli oluyor.

Helona: BU GÜRÜLTÜ İLE BIRAK KAHRAMANI, POPİŞİMİN UCU OLAMAZSINIZ VELETLER!

Herkes susmuştu. Gözleri pörtlemişti.
Havalı emojimi takındım.

Helona: Günaydın veletler! Hadi derse girmeden önce yoklamayı alalım! Var demeyeni yok yazarım ona göreğaa!

Çocuklar fazla şaşırdı... DEVAM!

Helona: başlıyorum

Bakugo Katsuki?~
Tch.

Denki Kaminari!
Burda!

Eijiro Kirishima!
Burda!

Fumikage Tokoyami!
Burda.

Hanta Sero!
Burda!

Izuku Midoriya!
B-b-burda?!

Koji Koda!
Burdayım!

Kyoka Jiro!
Burda!

Mina Ashido!
hocacım enerciiii!

Mashirao Ojiro!
Burda!

Momo Yaoyorozu!
Burada!

Mezo Shoji!
Burda!

Minoru Mineta!
...
Sessizlik. Yok yazdım.

Ochako Uraraka!~
Buradayım!

Shoto Todoroki!
Burada.

Tsuyu Asui!
Burda kero!

Toru Hagakure!
Burdayım!

Yuga Aoyama!
Tüm parlaklığım ile parlıyorum!

Tenya İida!
Buradayım!

Izuku: Ş-şey s-sensei neden b-buradasınız acaba? Y-yani saygısızlık etmek gibi olmasın ama üçüncü kahraman olarak büyük bir sorumluluk sahibi olmalısınız ve şuan okulumuzdasınız!

Helona: Evet ama biliyorsunuz ki spor festivali yaklaşıyor. Ben de Eraser Head ile önceden tanışıyorum ve bu sınıfta daha fazla başarılı öğrenci olduğunu biliyorum. Hem sizleri gözlemleyecek, hem de çalışacağız!
Kim gözlemleyecek diye sorarsanız asistanım Shadow Queen gözlemleyecek.

Shadow Queen: Selam gençler!

Kapı açıldı.

ÇIKORTTTTHHHHH

All Might: BEN NORMAL BİR İNSAN GİBİ KAPIDAN GİRİYORUM!


3rd Hero! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin