Konum UA Kahramanlık Lisesi, 1-A Sınıfı
Saat 12.30Sınıfın arkasında, boş bir sırada oturuyorum. Sınıfta kimse yok. Belli ki kantindeler. Yemeklerini yesinler. Kahraman olmak için iyi beslenmek gerekir. Bir dahaki ders de buradayım. Dövüşü bitenler serbest. Birilerinin bana soru soracağını ya da imza isteyeceğini düşünmüştüm. Ama belli ki yanılmışım. Diğer sınıflardan da gelen yok. Cümlemi bitirdiğim gibi kapı çaldı.
"Kimse varmı? Girebilir miyim?"
Helona: Evet, gelebilirsin.Kapı açıldı. İçeriye yakışıklı, mor saçlı ve erkek birisi kafasını uzattı.
"Girmemde sorun yok, değil mi?"
"Dedim ya sorun yok, gelebilirsin."Yanıma doğru yürüdü. Yan sırada sandalye çekti ve oturdu.
"Ben Hitoshi Shinso. Peki siz?"
"Ben de Helona Watanabe. Tanıştığıma memnun oldum. Ne için gelmiştin?"
"Tanışmak için ve şey..."Shinso hiç kendin emin durmuyor şuan.
"Sizce kahraman olabilir miyim?"
Nalet olsun. Cidden bunu mu soracakmış? 😭"Tabii ki."
Yavaş adımlarla sınıftan çıktı ve kapıyı kapattı.🗿 Orçun!
Tam sessizliğe alışmıştım ki aklıma Spotify geldi😏 kurtarıcım benim!Hemen beğenilenler listeni açtım.
Veeeeee smoke it off! çalmaya başladııı!! Hemen kulaklığıma bağladım.
Benim içimde megalodonlar tepişirken içeriye yakışıklı pomeranian girdi. Hemen yandaki sıraya oturdu. Ve etrafı izlemeye başladı. Ben de dudaklarımı ısırmış, gözlerini kapatmış bir gergedan duruşu yapıyordum.
Bekle lan! Bugün 7 Nisan değil mi? BUGÜN FENERBAHÇE-GALATASARAY DERBİSİ VARDI LAAAAAANN!!!!!! UNUTTUMMMMM!!!!
Hemen şarkıyı kapatıp maçı açtım. ATV'de yayınlanacaktı o yüzden oradan açtım. Kulaklıkları devre dışı bıraktım.Lan 1-0 mı...😭😭😭😭 Fener'im kaybediyorrrrr! Gözlerimin dolduğuna kalıbımı basarım. Ulan İcardi ya... Kadroya bakmak istiyorum.
Galatasaray Kadrosu
°Muslera
°Ayhan
°Nelsson
°Bardakcı
°Köhn
°Torreira
°Kutlu
°Yılmaz
°Mertens
°Aktürkoğlu
°IcardiFener Bahçe Kadrosu
°Fedai
°Dursun
°Kayaarasi
°Atkutcu
°Demirel
°İmre
°Okan
°Ayçiçek
°Karayazı
°Akyıldız
°AkyüzB-b-bune lan amk?! Bizim kadroya ne olmuş?! U19 kadrosu... Kadromuzu sikeyim. Ya da sikmeyeyim çoğalırlar.
Yanımdaki çocuk bana MAYKIL JEKSIN görmüs gibi bakıyor... Haklı aslında. Neyse ya bende resim çizeyim.
"Bir daha görüşebileceğimizi nereden biliyorsun ki?"
Soru ile duraksadım. Yana döndüğüm o çocuğun konuştuğunu gördüm.
"Spor festivali."
"Ama beni alacağını nereden bileceğim?"İç çektim. Doğruluğu araştırması güzel birşey.
"Anamın ruhunu ortaya koyuyorum."
"Tamam saygılar sensei"
Komik çocuk aslında ya"Yaqusuqlum numaranı versene"
"Sapık mısın sen lan?"
"Var ama sana yok"
"Tamam yaw. 0531 313 31 31""Kaydettim✨ İstediğin zaman yazabilirsin. İhtiyacın olduğu zaman aramaktan çekinme!"
"Tch."
Gülümsedim. Bu çocuk ile yaşayacağımız çok şey var, hissediyorum.
Arkadaşlar bölümleri çok uzatmıyorum çünkü oy ve yorum az.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3rd Hero!
FanfictionÜç numara olmak hep zordu. Ama talih yüzüne gülerse iki seçenek var. Ya işler kolaylaşır, ya da boka batarsın.