Merhaba ben geldim! Keyifler nasıl? Bir yb daha yazdım size. Bu aralar durgunum biraz ve bir fic daha yazmak istiyorum ancak henüz başlamadım sanırsam biraz geç gelecek tam anlamıyla konuyu düşünmedim ama bebeklerimiz askerde olduğu için bir askeriye fic yazmak istiyorum okuduğum pek çok fic var askeriye bende heves ettim yazmağa neyse bölüme geçelim^^
_
Taehyung arkamdan söylensede onu takmamış ve yukarı çıkmıştım. Odama gelip yatağa bodoslama bir şekilde atlayıp göz yaşlarıma açtığım savaşa yenik düşmüştüm. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken Taehyungun arkasından söylenmeye başladım. "Aptal.. lanetliyorum seni lanet lanet. Ama yaa" Göz yaşlarımı elimin tersiyle silmiş yüz üstü devrildiğim bedenimi sırt üstü çevirmiştim. Tüm hevesim kursağımda kalmıştı. Bir süre öylece yatmış bir şekilde tavanı izledim ardından göz kapaklarım kendiliğinden kapanmaya başladı epey bir uyku basmıştı daha fazla direnmedim ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
_
Telefonumun alarm sesiyle yüzümü buruştumuş istemeyerekte olsa uykudan uyanmıştım. Tek gözümü açmakta zorluk yaşasamda yavaşca oturur pozisyona gelmiş ellerimi kaldırıp vücudumu gerecek şekilde esnemiştim. Elektriklenen saçlarımı elimin yardımıyla tarayarak düzeltmiş ve etrafıma bakmıştım. Taehyung yoktu gerçektende gelmemişti yanıma oysa gelir gönlümü alır sanmıştım. Hata bende elin mafyasından ne bekliyorumki. Ayağa kalkıp telefonu elime aldığımda okula geç kaldığımı gördüm hadi ama oysa çok erken kurmuştum alarmı. Acele acele banyoya koşmuş çabucak yıkanmıştım kirlilerimi kirli sepetine basket atar gibi firlattıktan sonra havluyla acele acele kuruladığım saçlarımı taramış üniformamı giymiştim. Parfüm sıkıp karpuzlu lipbalmımı dudaklarıma sürüp, Calvin Klein ceketimi alıp çantamıda kolumdan geçirdiğim gibi aşağı indim. Sofrayı kuran yechan'ın yanına uğrayıp " yechan Taehyung nerede?" Diye sorduğumda nazikçe gülümseyip "az önce çıktılar bay jeon" dediyinde ayaklarımı yere vurarak ofladım. " Yaa okula geç kaldım taehyung bırakır diye bekliyordum of ya professor kesin atıcak beni sınıftan" diye sızlandım. " Bay kim çıkarken bay yoonginin sizi bırakacağını söyledi bay jeon bay yoongi neredeyse burda olur" diye söylediğinde dışarıdan korna sesi geldi. "Hah bay yoongide geldiler iyi dersler bay jeon" deyip gülümsediğinde şirince sırıtıp " teşekkür ederim yechan sanada kolay gelsin" deyip ona el salladığım gibi koşarak kapıya vardım. Bahçeye çıktığımda arabada beni bekleyen yoongi hyungu daha fazla bekletmemek adına kapıyı kapatıp koşar adımlarla arabanın önünde bittim. " Selam hyung" diye şirince söyleyip arabaya geçtim." Selam jungkook okula gidiyoruz değilmi?" Diye sorduğunda " sence tabiykide okula hadi hyung geç kaldım" dediğimde sırıtıp önüne döndü ve arabayı çalıştırıp ilerlemeye başladı. Aklımdaki soruyu dile getirib yoongi hyungla paylaştım. " Hyung neden Taehyung deyilde sen aldın beni kendi gelmeye götü yetmedi dimi ayrıca bana pasta sözü vardı yalancı" diye taehyungun arkasından söylenirken yoongi hyung göz devirdi. "Ne biliyim ben? bana git jeonu al dedi bende aldım ayrıca Taehyung bu söylediklerini duyarsa götünde söndürür haberin olsun" deyip güldüğünde " hiç bir şey yapamaz o gülmesene ya konuşmayacağım seninle" diye söylendim. " Ne yapayım amına koyayım sizin bu ilişkiniz ne olacak böyle sizi tanıdığımdan beri kavga ediyorsunuz e madem kavga edeceksiniz niye evlendiniz siz?" Yoongi hyung söylediğinde yanaklarımı şişirip ofladım. "Bilmiyorum hyungya sen onu beyefendiye sor benimle hiç ilgilenmiyorki bazen aynı evde yaşamadığımızı düşünüyorum eve gelir gelmez uyuyor ve sabah çok erken çıkıyor neyse ya sıktım seni hem neredeyse geldik" dediğimde yoongi hyung hızla " yok ya ne sıkması sen benim küçük kardeşimsin ve bence sizin oturup güzelce konuşmaya ihtiyacınız var ikinizinde. Seni anlıyorum genç yaşta aile kurdun ancak bu yuvanın peşinden getirdiği sorunlarını da düşünmeliydin ve sende biliyorsunki taehyung mafya yani onuda anlamalısın" dediyinde gülümsemiş " haklısın hyung teşekkür ederim" demiştim. " Rica ederim ne demek" deyip arabayı durdurdu. " Geldik koş hadi derse daha fazla geçikme" deyip bana el salladığında 32 diş gülümsemiş " görüşürüz hyung" deyip arabadan indiğim gibi okula koşmuştum. Dönüp yoongi hyunga el sallayıp tekrardan koşturarak binaya addımladım.
_
Neyseki derse çok gecikmemiş professor daehyun' tan özür dileyip sırama geçmiştim. Daehyun hoca beni biraz azarlamış ancak ceza vermemişti ve bu seferlik derse girmeme izin vermişti. Neyseki daehyun hoca insaflıydı jeongyeon hoca olsaydı paçayı kurtaramazdım ve şuan her halde kolidorda bekliyor olacaktım neyseki ucuz yırtmıştım. Taehyungu düşünmekten dersi iyi dinleyememiştim ancak not almıştım sınavlarımız yaklaşıyordu ve daehyun hoca bizi sıkı çalışmamız için tembihlemiş iyi sonuç elde etmemizi söylemişti. Bu sınav zordu üniversitesiye giriş sınavıydı ve herkes çok stresliydi ayrıca çok çalışıyordu. Bende elimden geldiğince sıkıca çalışıyordum bu günde dersten sonra kütüphaneye gidecektim. Ders bittikten sonra kitaplarımı topladığımda jaehyun soobin ve limhyun sıramın önüne gelmişlerdi. Onlar belalı tiplerdi bu yüzden kimse onlara bulaşmıyordu banada bir kaç kez zorbalık yapmışlardı ancak taehyung onları bir güzel hırpalamış ve benden uzak tutmuştu. O günden sonra bana bulaşmamıştılar ancak okuldakı bir kaç çocuğa zorbalık halende yapıyordular. Taehyung bana onlardan uzak durmamı tembihlemiş ayrıca bana yine bulaşırlarsa ona söylememi belirtmişti. Onları takmayıp kitaplarımı toplamaya devam ettim bu zaman soobin sırıtarak konuşmaya başladı. " Ne o jungkook mafya sevgilin artık gelmiyormu?" Dediğinde göz devirip " sizi ilgilendirmez kendi işinize bakın" dedim. Bu zaman jaehyun "peki öyle olsun" deyip elleri ceplerinde yürümeye başladı arkasından soobin ve limhyunda onu takip edip peşinden sınıftan çıktıklarında gözlerimi devirip işime devam ettim. Telefonumu elime alıp taehyungun yani KOCACIM🐯🖕🏻numarasına tıklayıp aradım acaba ne yapıyordu şimdiye kadar çoktan aramıştı beni tripmi atıyor? Hadi ama trip atması gereken ben değilmiyim? Aramam redd edilince tekrar aramadım telefonumu cebime tıkıştırıp kantine gitmek adına sınıftan çıktım...
_
Evet bitti sonunda başım ağrıyor ya bu yüzden bölümü biraz kısa tutdum diyer bölümde telafi ederim canlar kendinize çok iyi bakın oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın seviyorum sizi ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can We Make Peace Again? Taekook✓
FanfictionKim Taehyung ve Jeon Jungkookun gel gitli bir ilişkisi vardır. Kim Taehyung bir mafyaydı ve Jeon Jungkook bu durumdan hiç hoşlanmıyordu. Bir gün Kim Taehyung ve Jeon Jungkook yine kavga ederler ve bu zaman Tehyung Jungkooka söylememesi gereken şeyle...