1:

249 20 17
                                    

Merhaba nasılsınız ben geldim tanıtımı attığım gibi yb yaziyom hehe ben bu fici kaç gündür yazmıştım dediğim gibi internet zayıf ve bu yüzdende bazı şeyleri indiremedim aslında çok foto indirmiştim lakin hepsi açılmadı neyse sorun değil. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur^^

Bambi eyese bu ara yb gelmeyecek çok yorgunum hemde ilham bizukluğum var zamanla düzelir inş bu aralar bu fice yoğunluluk göstereceyim ama merak etmeyin kısa sürede bambi eyese de yb gelecek...

***

Yatagımın içinde bir oyana bir bu yana dönüp duruyordum. Telefonumda reels izlemekten yorulmuştum artık. Telefonu komidinin üstüne bırakıp bedenimi gerecek şekilde esnedim. Tanrım çok uykum gelmişti. Saat yeredeyse ikiye geliyordu. Taehyungu beklemekten yorulmuştum artık. Beyefendi kim bilir nerelerde. Taehyung yine her zamanki gibi işinin uzun süreceğini mesaj atmış ve onu beklemememi tembihlemişti bende tamam yazmış ve bana gelirken kocaman bir pasta almasını iştemiştim gecenini ikisinde pastanı nereden bulacağım diye yakınsada ikna etmeyi başarmıştım. Ne yapayım pasta yiyemeden uyuyamıyorum ben. ( bu pasta muhabbetini izlediyim bir blden aldım Ehe ismi love syndrome) Saat çok geç olmuştu uyumamak için insan üstü çaba harcıyordum. Gerçekten zordu ne zaman gelecek bu? Yatağın içinde dört dönmekten artık sıkılmıştım bu yüzden ayağa kalkıp balkona çıkmaya karar verdim. Pijamamın açık iki düğmesini ilikleyip balkonun kapısını açtım. Hava serindi ve bir o kadarda karanlık. Ay geceyi aydınlatıyordu yıldızlar parıl parıl parlıyordu ne kadarda harikaydı mest olmuş bir şekilde yıldızları izlerken Mercedes Benz' iyle villanin bahçesine giriş yaptığını gördüm. Sonunda gelmişti. Çabucak balkondan çıktım ve koşuşturarak aşağıya inmeye başladım. Ben inene kadar o da arabayı park etmiş olmalıki kapıdan anahtar sesleri geliyordu. O anahtarla açamadan ben kapıyı açıp şirince sırıtarak " hoş geldin tete pastam nerede" diye sordum. Taehyung şaşırmış olacak ki kaşları çatılmıştı. Anahtarını cebine tıkıştırıp içeri geçtiğinde "hoş buldum" dedi kuru bir sesle kapıyı acele ile kapatıp peşinden içeri geçtiğimde "ee hani pastam muzlu iştemiştim" diye yineledim. Taehyung tekli koltuğa geçip yayılırcasına oturduğunda "neden uyanıksın?" Diye bambaşka bir soru yönelti. Sanki bilmiyordu."tete seni bekledim ayrıca hala soruma cevap alamadım" diye onu sıkıştırdığımda bıkkın bir nefes verip "unuttum jeon" dedi. Gerçektenmi bu muydu yani? " Tete..pasta olmadan uyuyamıyorum o kadarda tembihledim nasıl unutursun" diye söylendim yüzüm düşmüş bir şekilde. Gerçekten ne hayaller kurmuştum ama yaa." Unutmuşum jeon ne yapa bilirim çocuk gibi mız mızlanacakmısın yani?" Diye söylediyinde ayaklarımı yere vurarak söylendim. " Neden bu kadar unutkansın hep böyle yapıyorsun beni önemsemiyorsun ve sözünü tutmuyorsun!" Sona doğru sesim biraz yüksek çıkmıştı ancak bu konuda ne kadar hassas olduğumu biliyordu. Ayrıca beklemiştim onu işiyle kafayı o kadar bozmuşki benim söylediklerim onu ilgilendirmiyor bile. Taehyung eliyle şakaklarını ovalamış " bunun seni önemsemememle ne alakası var jeon? tanrı aşkına çocukluk yapıyorsun ayrıca bana sesini yükseltme karşında kocan var" diye söyledi. " Doğruları söylüyorum eyer beni önemseseydin sözünü tutardın" diye kendimden emin bir şekilde konuştum beni yine kızdırmayı başarmıştı. " Jeon çok yorgunum, zaten şu orospu çocukları yüzünden sinirliyim sana patlamayayım yarın alırım pastanı hm tamammı hadi çık uyu" dedi. Tanrım resmen beni geçiştirmeye çalışıyor hep böyle yapıyor kim bilir yine kime sinirlendi. " Yaa bana ne, seni ne zamandır bekliyorum haberin varmı? yok tabi yine kim bilir kime sinirlendinde unutdun pastamı ben pastamı istiyorumm" diye mızmızlandım." Jeongguk mızmızlanmayı kes! Dedimya yarın alırım pastanı bir gün yemezsen ölmezsin" diye bağırdı. Gözlerim dolu dolu olurken " tamam ya ben uyumaya gidiyorum yanıma geleyim deme sakın Taehyung bey!" Diye onun gibi bağırıp arkamı döndüğüm gibi yukarı çıkmağa başladım. "Jeon bekle jeon!" Diye arkamdan bağırsada önemsemedim ve ona orta parmak çekip ilerlemeğe devam ettim. " Sikeyim seni jeon"...


Evet birinci bölüm nasıldı? biraz gerginiz sanki hmm ama bu daha neki kaos yolda spoi oldu ama neyse umarım beğendiğiniz bir bölüm olur gelecek bölümlerde görüşmek üzere oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın sağlıcakla kalın bayy!^^

Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın

Buraya bıcırık bir jeongguk bırakıp kaçıyorum iyi geceler

Buraya bıcırık bir jeongguk bırakıp kaçıyorum iyi geceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Can We Make Peace Again? Taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin