Selammmmm ben geldimmm nasılsınız bakalımmm? Umarım iyisinizdir cwmpa 780 okunmaya ulaştı! Gerçekten çok mutluyum beni çok mutlu ettiniz sizi çook seviyorum bu bölüm güzel geldim beklediğinize değer umarım>3
İyi okumalar turtalarım! XX-
Yugyeom hyungla sohbet ettikten sonra ben kendimi yorgun hiss ettiğim için yugyeom hyungun benim için ayarladığı misafir odasına çıkmıştım.
Kendimi çok muhtaç hiss ediyordum çünki hem hoseok hyunga hemde yugyeom hyunga yük olmuştum. Onların rahatlarını ellerinden almışım gibi bir hiss vardı içimde. Öte yandan taehyungu da düşünmeden edemiyordum. Onu çok özlemiştim ayrılalı iki gün olmuştu.
Ben onun beni kısa sürede bulacağını düşünmüştüm ancak sanırsam yanılmıştım. Taehyung iki gündür yoktu.
Buna sevinsem mi üzülsem mi bilemiyordum garip hiss ediyordum çok garip. Bir yanım ona dönmemi isterken diğer yanım ona geri dönme diye bağırıyordu. Peki ben hangisini dinlemeliydim?
-
Taehyung:İki gündür jungkook'tan bir haberim yoktu. Aslında nerede olduğunu az çok tahmin ede biliyordum. Ama onu aramaya gitmiyordum çünki onun bana dönmesini beklemiştim ve bu bir saçmalıktan ötesi değildi.
Koltuğun kolaçağında ki elimi oradan ayırmış telefonumu pantolonumun cebinden çekip çıkartmıştım.
Jungkookun nerede olduğunu bir tek hoseok bilirdi bu yüzden yoonginin numarasına tıkladım. Yoongi ve hoseok yakındı bu yüzden jungkookun yerini ona söylerdi
Telefonu kulağıma yasladım ilk denemede açılmıştı.
"Yoon, hoseokla konuş bakalım jeonun yerini biliyordur kesin" tok bir sesle konuştum. "Tamam konuşurum birazdan ararım seni" karşı taraftan yanıt geldiğinde "Güzel..." Diye mırıldandım. Biraz sonra hat sesi kulağımda çınladı.
Telefonu telaşsızca pantolonumun cebine geri tıkıştırdım. Yüzümde bir sırıtma belirdi.
"Bakalım benden daha ne kadar kaçacaksın Kim Jung-kook..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can We Make Peace Again? Taekook✓
FanficKim Taehyung ve Jeon Jungkookun gel gitli bir ilişkisi vardır. Kim Taehyung bir mafyaydı ve Jeon Jungkook bu durumdan hiç hoşlanmıyordu. Bir gün Kim Taehyung ve Jeon Jungkook yine kavga ederler ve bu zaman Tehyung Jungkooka söylememesi gereken şeyle...