3:

205 18 57
                                    

Helloo ben geldim uzun bir aradan sonra nihayet bir yb yazıyorum sizi beklettiyim için üzgünüm ancak aşırı ilham eksikliğim vardı ve bölümü bir türlü yazamıyordum şükürler olsun yaza bildim ben bu fici çok seviyorum benim için çok deyerli lütfen desteklerinizi eksik etmeyin oylayın ve yorum yapın bambi eyese yb nezaman gelir bilmiyorum kusura bakmayın şimdilik bununla idare edin en kısa zamanda bambi eyese de yb yazacağım sözz

İyi okumalarr^^

-

Ders bittikten sonra okuldan çıkmıştım. Beni almaya yine yoongi hyung gelmişti ve onunla beraber okuldan çıkmıştık. Ben kütüphaneye gideceğimi belirttiğim için yoongi hyung beni yolda bırakmış ve şirkete gitmek adına yanımdan ayrılmıştı. Yoongi hyungla vedalaştıktan sonra Taehyungu arayacağım sırada vazgeçmiştim. Neden ben arayacağım ki hatalı olan kendisi benden özür dileyene kadar onunla konuşmayacaktım hıh. Kütüphanede bir saat kadar çalışmış ardından hoşik ile buluşma kararı almıştım. Bu yüzden telefonumu pantolonumun cebinden çıkarmış, hoşiki aramıştım. İlk deneyişimde açmıştı. Canım arkadaşım...

"Hoşikkkk nasılsınn çok özledim senii" diye şirince konuştuğumda karşıdan hoşik hyungun sahte sinirle ciyaklaması duyuldu.

"Eşşek sıpası nerelerdesin sen öldüm meraktan!"diye söyleyip beni azarladığında kıkırdayıp "kusura bakma hoşik sınavlarım yaklaşıyor biliyorsun kızma banaa" diye sesimi elimden geldiğince üzgün ve bir o kadarda mahçup çıkarıp dudaklarımı büzdüm sanki görecekmiş gibi.

"Sen şuna kocamla vakit geçiriyorum bu yüzden seni geçiştiriyorum desene" diye lafı yüzüme tokat gibi çarptığında dudaklarımı daha çok büzdüm ve hoşik yine bana fırça atmadan atağa geçerek kendimi savunmaya başladım.

"Yaa hoşik öyle olmadığını biliyorsun ayrıca taehyungla küsüz biz yani ben küsüm neyse boşver şimdi onu hadi sahile gidelim!" Diye lafı geçiştirmeye çalıştığımda hoşik lafımı ağzıma tıkamış konuşmaya başlamıştı.

"Niye küstünüz lan anlat hadi yine ne yaptı bay kibirli" hoşik merakla sorup cevap vermemi bekledi.

"Boş ver hoşik ya önemli değil her zamanki kim taehyung işte neyse sen boşmusun onu söyle" hoşike açıklama yaptığımda canımın sıkıldığını anlayıp devam etmedi.

"Tamam anladım boşum boşum nerede buluşalım ha bu arada hala tripliyim sana hıh" hoşik hyung alınmış gibi konuştuğunda onun bu tatlılığı karşısında kıkırdayıp

"Ben alırım senin gönlünü her zaman gittiyimiz sahil hoşikk" diye belirttiyimde beni onayladığına dahil mırıltılar çıkardı.

"Kapatıyorum hoşik görüşmek üzeree" dudaklarımı öne doğru uzata uzata konuştuğumda hoşik hyung kıkırdayıp " tamam tamam görüşürüzz" dedi ve ardından kulağımda hat sesi çınladı.

Telefonu kulağımdan indirip tam cebime geri tıkıştıracağım sırada ekranda KOCACIM🐯🖕🏻 yazısının görmem ile pişkince sırıttım.

"Şimdimi aklına geldim taehyung bey hıh, açmayacağım kudur" diyerek telofonu sessize alıp cebime geri tıkıştırdım.

"Ohh canıma deysin şimdi eve geçince nerelerdeydin jeongguk neden telofonumu açmadın jeongguk"diye kelimeleri ağzımın içinde yuvarlaya yuvarlaya taehyungu taklit ettim.

-

Hoşik hyung ile buluşmuş ve sahilde gezerek hava almıştık hoşik hyung bana tripli olduğunu belirttiyinde şirinlik yaparak gönlünü almayı başarmıştım. Hoşik hyung bana Taehyung ile neden kavga ettiyimi sormuş ve bende geçiştirmemiş aksine onunla paylaşmıştım. Canım arkadaşım hemen benim tarafımı tutmuş ve taehyunga bir güzel sövmüştük ardından hobi hyung beni teselli edip kafama takmamamı belirtmişti bu sıradada bana güzel taktikler vermişti.

Can We Make Peace Again? Taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin