03.ᐟ

229 22 2
                                    

 ̄ ̄Słucham

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


 ̄ ̄Słucham..? Procesorze...szkoła to chyba nie jest miejsce na takie rozmowy... ̄ ̄odchylił głowę w bok i przełknął nerwowo.

Starszy mężczyzna pozostał jednak nieugięty i dalej patrzył wprost na jego twarz.

 ̄ ̄Jakoś wtedy nie miałeś z tym problemu.Mam cie zaprowadzić do tej samej toalety? ̄ ̄szepnął do jego ucha, korzystając z okazji

Po ciele nastolatka przeszedł zimny dreszcz.Obrócił przestraszony głowę, tak aby spojrzeć mu w oczy.

 ̄ ̄Co?Zabrakło języka w gębie? ̄ ̄syknął kpiąco i zacisnął jedną rękę na wąskiej talii Hyunjin'a

 ̄ ̄O co panu chodzi... ̄ ̄mruknął, zaciskając lekko nogi, gdy poczuł jak ręka Lee zjedża na jego udo i masuje je kciukiem, zaczepiając o ich wewnątrzną stronę.

Cholernie irytowało go to, że mężczyzna nie powie mu dokładnie.Wiedział o tym co zrobił razem z Hanem w toalecie, ale dlaczego go to w ogóle obchodziło?Chciał to teraz wykorzystać?

 ̄ ̄Felix jest moim siostrzeńcem ̄ ̄jego ręka zacisnęła się mocno, był pewien, że zostanie po niej ślad ̄ ̄I gwarantuje ci, że pożałujesz dnia, w którym ośmieliłeś się wykorzystać jego naiwność ̄ ̄szepnął, niebezpieczne blisko jego szyi.

Minho nie sprawiał już tego samego wrażenia co kilka godzin wcześniej.
Hwang już tak bardzo nie chciał jego dotyku i uwagi, o której fantazjował gdy zobaczył go poraz pierwszy.

 ̄ ̄Boisz się?

Mruknął, a jego smukłe palce przejechały po kroczu 16 latka, poczuł jak ten się wzdryga i patrzy na niego nerwowo, jednocześnie starając się znaleźć drogę ucieczki z tej chorej sytuacji.

 ̄ ̄Mogę to zgłosić na policje...To molestowanie i w dodatku pedofilia... ̄ ̄oznajmił łamiącym się głosem, lecz nauczyciel jedynie uśmiechnął się lekko.

 ̄ ̄W takim razie czekam na wezwanie od policji.Jestem ciekaw czy przyjmą oskarżenie od jakiegoś wiecznie porobionego małolata ̄ ̄prychnął ̄ ̄ Słyszałem co nieco o tobie, twój tatuś ma własną firmę prawda? ̄ ̄mruknął i założył kosmyk jego brązowych włosów za ucho.

 ̄ ̄Skąd wiesz..?

 ̄ ̄Nie jesteśmy na ty ̄ ̄syknął, od razu łapiąc jego podbródek i ściskając go mocno ̄ ̄Widzę, że szacunku też trzeba cie nauczyć.

 ̄ ̄Skąd..Pan wie? ̄ ̄powiedział, mimo bólu jaki go wtedy ogarnął.

Palce mężczyzny zaciskały się boleśnie na jego szczęce, a kciuk powędrował na jego wydęte usta.Otworzył je nim powoli i dotknął jego języka, patrząc mu przy tym w oczy.

 ̄ ̄Mam swoje źródła ̄ ̄mruknął do mu do ucha ̄ ̄Ale wracając...Na twoim miejscu nie szedł bym na policje, to narobi ci więcej problemów mały ̄ ̄poklepał lekko jego policzek i wyjął kciuka z ust nastolatka.

Secret. || HyunHo¹⁸Where stories live. Discover now