Poslední cirkus

1.1K 87 7
                                    

Cirkus,akrobati,klauni to by v nás mělo vyvolávat radostné pocity. Ale u mě tomu tak nebylo. Vždy jsem s toho měla hrůzu. Ale jednou přijel velký cirkus. Tak mě přátelé přemluvili abych tam šla. Bylo to noční představení. Když jsme šli dovnitř měla jsem zvláštní pocit. Jako by mi připadalo že se kolem cirkusu někdo plížil. Ale nechtěla jsem nikoho strašit tak jsem to raději nechala být. Když byly všichni uvnitř tak zamkli všechny vchody. Začala jsem se trochu bát. Jako první byly akrobati. Ale přišli my takový zvláštní. Jakoby v těle neměly žádné kosti. Pak přišly klauni. To byla moje nejhorší noční můra. Ale tihle byli obzvlášť hrozní. Byli celý od krve a jejich úsměvy byly doslova od ucha k uchu. Začala jsem zvažovat útěk. Všechny vchody byly ale zateraseny. Pak přišel kouzelník. Řekl že udělá takouvou tu rozřezanou krabici, a že hledá dobrovolníka. Dokonce po tom všem se přihlásila hromada lidí. Nakonec si vybral jakousi paní. Uložil ji do té krabice a začal řezat. Spustil se strašlivý řev a všude kolem byla krev. Najednou se všude rozeběhli ti klauni,a poslední co si pamatuji je nelidský smích...

Omlouvám se že sem tak dlouho napsala ale komentář k příběhu Obraz od jisté Veydee mi opravdu strhl sebevědomí. Tak doufám že se líbí. Pa pa pusinky!

HOROROVÉ PŘÍBĚHY.Kde žijí příběhy. Začni objevovat