Když jsem ho poprvé uviděla,netušila sem,že nás bude spojovat pouto silnější než smrt. Nikoho jiného si skoro nevšímal, jeho zrak upadal stále na mě. Lhala bych, kdybych řekla že se mi nelíbí. Byl okouzlující. Jak šel čas, stali se z nás přátelé. No,a pak to přešlo v něco víc. Byl to ten nejlepší člověk,kterého sem potkala.
Jednou sme byli u něho doma. Měl překrásný dům. Stála sem na balkóně,a představovala jsem si že je to moje. Najednou ke mě přišel,a políbil mě na krk. Pomalu jsme se přemístily do ložnice.(Co tam dělaly si domyslete podle svých představ, já na tyhle milostný scény nejsem. :-)
Když jsem se probudila,byla jsem v postely sama. Musela jsem se usmát,když sem na postely našla růži. Přemístila jsem se do koupelny. Na mém krku byly cucfleky. Zvláštní cucfleky. Najednou mi došlo o co de. Proto to od něj tak bolelo. Jsou to upíří kousance. Najednou jsem dostala divný pocit. Byl to chtíč. Chtíč po krvy.
Od té chvíle zabíjíme neviné lidi. Je to strašné,ale nejde přestat.
Tak tenhle díl se moc nepoved. Tohle nemá nic společného s Twilige.( Možná trošku.) A postavy se rozhodně nemenovaly Ella ani Stevart.( Vidíte? Nemám absolutní ponětí.) A ta písnička je s cela náhodná. Koment a vote potěší. ;-)