16

65 15 5
                                    

Taehyung, çatının kenarında olan Jennie'yi inmeye ikna etmeye çalışıyordu. Jennie karşındaki esmer çocuğu tanımıyordu. Onun neden ona oradan inmesi için yalvardığınıda. Esen rüzgar ikisininde zar zor ayakta kalmasına neden oluyordu.

Esmer tenli "lütfen in oradan." Demekten başka bir şey yapamıyordu. Jennie o bunu diyince daha da çatının kenarına yaklaşmış, aşağa bakmıştı aynı zamanda sırıtmıştı. Yüzüne yazık olucağını düşünüyordu ama umrunda değildi. Yaşadıkları kolay şeyler değildi. Aşağa bakarken bunu daha önce yapmalıydım diye geçirdi içinden.

Esmer tenlinin "Lütfen, bencil olma" diyişini duyunca, yüzündeki sırıtması solmuş ve ona bakmıştı "ben bencil değilim." demişti inkar ederek. "Sen bencilsin. Bu lanet olası şeyi yaparsan arkanda ne bırakıcağını düşünmüyorsun. Senin için yas tutacak insanları düşünmüyorsun!" Demişti onu azarlıyarak.

Jennie bu sözler ardından büyük bir kahkaha atmış ve kenara daha çok yaklaşmıştı. Rüzgar saçlarını uçururken dengesini kaybetmiş ve öne düşecekken kendini tutmuştu.

Alayla "benim için kim yaş tutar ki?" Demiş ve sırıtmıştı. Taehyung, onun aptal olduğunu düşünüyordu. "Aptal mısın sen? Yoongi'nin ne kadar üzülüceğini düşündün mü hiç?" Jennie bir an düşünmüştü, intahar ederse Yoongi'nin ne hâle geliceğini ve düşündükçe gözleri dolmuştu bencilim diye geçirmişti içinden.

Taehyung, gülümseyerek ona elini uzatmış ve tutmasını beklemişti. Jennie o ele bakıp önce tereddüt etmiş sonra ise o elden destek alarak inmişti bulunduğu yerden.

"Yoongi'yi nerden tanıyorsun?" Demişti merakla, Jennie. Taehyung gülümsemiş ve cevap vermişti. "Yakında sevgilim olucak" Jennie'nin gözleri hızla büyürken, önce Taehyung'a sonra ise boşluğa bakmıştı."Yoongi'den mi hoşlanıyorsun?!" Demişti fazla çıkan sesine engel olamadan. Teahyung'a söz vermeden devam etmişti konuşmaya. "Sen Taehyung'sun değil mi? Yoongi'nin sapığı olan." Taehyung usluca başını olumlu anlamda sallamıştı.

WhatsApp

1 hafta sonra

Yoongi: Teşekkürler Teahyoung.

Taehyung: teşekkür etmene
gerek yok.

Yoongi: Arkadaşımın hayatını
kurtardın tabii ki de teşekkür
edicem.

Taehyung: Senin arkadaşın
benimde arkadaşım.

Yoongi: sağ ol Taehyung.

Taehyung: kaç kere önemli değil, Teşekkür etmene gerek yok dememi istiyorsun.

Yoongi: bilmem.

Yoongi: bunun bir karşılığı olucak Teahyoung.

Yoongi: Benden ne istiyorsun söyle bakalım.

Taehyung: Hiç bir şey istemiyorum.

Yoongi: Taehyung bir şey iste de yapıyım senin için.
(Görüldü)

Yoongi: Taehyung.
(Görüldü)

Yoongi: Taetae.
(Görüldü)

Yoongi: bir şey iste diyorum sana.
(Görüldü)

Yoongi: Bir şey iste!
(Görüldü)

Yoongi: Taehyung sapığın olurum. Bir şey iste diyorum sana!
(Görüldü)

Yoongi: iste!
(Görüldü)

Yoongi: cevap ver!
(Görüldü)

Yoongi: en gıcık olduğum şeyi yapıyorsun.
(Görüldü)

Yoongi: görüldü atma bana
(Görüldü)

Basketbol ve TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin