16

236 16 80
                                    













6 Ay Sonra;







Yeosang ağlayan kızına ne yapsa susturamazken ona katılan oğluyla daha da karmaşık bir hal aldı. İkisini de kucağına alıp gezdirse de sustukları yoktu. Altları temiz karınları toktu. Gazlarını da çıkarmıştı üstleri de temizdi. Neydi ki dertleri?




" Ağlamayın lütfen bende ağlayacağım."




Dudakları titrerken ağlamaları dinmeyen bebekleriyle beraber koltuğa çökünce ağlamaya başladı. Hıçkıra hıçkıra ağlarken kapı sesini bile duymamıştı. Fakat Jongho dışarıya kadar gelen ağlama sesleriyle daha da çok endişelenmişti. Bu yüzden hızla salona girdi ki ağlayan üç bebekle gülümsedi.




" Meleğim." Ona dönen eşinin boncuk gözleriyle sırıtıp ilk kızını ardından oğlunu eşinin yardımıyla kucağına aldı. İki miniğin kokusunu içine çekerken onlara bakan Yeosang'ın geri yerine oturmasıyla tek kaşı havaya kalktı.




" Sen gelmeseydin susmayacaklardı. Ne yaptıysam yapayım susmadılar. Acaba ben kötü bir baba mıyım?"




" Hayır meleğim olur mu hiç öyle bir şey? Gördüğüm en iyi ve güzel babalardan birisin."




" Neden susmadılar o zaman? İyi bir baba değilim işte ben."




Yeosang yumruk yaptığı ellerini gözlerine yaslayıp ağlarken Jongho ağlaması duran ikizlerini öpüp pusetine koyunca koltuğa eşinin yanına oturup ellerini yüzünden çekip avuç içinde tuttu.





" Gördüğüm en iyi babasın sevgilim. En tatlı, en cesur, en minik, en güzel babalardan birisin. Lütfen bundan dolayı üzülme."




" Gerçekten öyle miyim?" Jongho gülümseyip başını aşağı yukarı salladı. Kollarını ona dolayan eşine sıkıca sarıldı. Mis kokusunu içine çekip boynunu öptü. Yeosang ise huylanıp kıkırdarken geriye çekildi. Ona sırıtarak bakan eşinin boynunda ki beni hızla öpüp geriye çekilince koşar adım odanın yolunu tuttu.




" Choi Yeosang bu adil değil!"




" Hayatım Mingi ve Yunho bekliyorlar giyinip geliyorum bebeklerimizi arabaya götür sen!"












~~~










" Mingi'nin kız babası olacağı kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi."




" Mingi'nin baba olacağı aklıma gelmezdi asıl." Yeosang Woo'ya cevap veren eşiyle dirseğini koluna geçirdi. Öyle laflar edilir miydi hiç?





Şuan Mingi ve Yunho çiftinin baby shower partisindelerdi. Ve minik bir kızın yolda olduğunu öğrenmişlerdi. Her ikisi adına da gerçekten mutlu olmuştu. Uzun zaman almıştı onlarla bir aile olmak ama tam olmuşlardı. Belki böyle olması daha iyiydi benim için dedi içinden.






" Meleğim nereye daldın?" Eşinin sesiyle daldığı düşünce akışından kurtulup yanında ki adama dönünce bir şey yok dercesine başını salladı. Ardından yanlarına gelen diğerleriyle Yeosang Mingi'nin karnını okşadı.






" Çok tatlı bir kız olacak."






" Biliyorum çünkü ben öyleyim."












~~~







6 Ay Sonra;








' Büyük Aile Mensupları '









Big Family / JongsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin