Şarkılar; İntro (İnfected)
Barış Manço, Dere Boyu Kavaklar
Can Ozan feat. Damla Eker, Öyle Kolay Aşık OlmamKEYİFLİİİ OKUMMMAALLLARRR
Bu kitaptaki içerikler tamamen bilim kurgudur.
...
Bugün en heyecanlı olmam gereken gündü çünkü bugün mezun oluyorum. Ne mi oluyorum?
Doktor oluyorum.Medipol Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencisi Yeşil Kaya.
Bile hasa ellerimle kazıya kazıya doktor olmuştum.
Bugün içimde ayrı panik vardı içimde. Geç kalma korkusu.
Elime telefonu alıp saatte baktım. Saat 10.45 geçiyordu. Daha vardı mezuniyet törenine. Tören saat 17.00 başlıyordu.
Yataktan esneyerek kalkarken abimin sesi bütün evi inletmişti.
"Yeşil kalksana lan. Geç kalıcan ha." Görmese bile göz devirdim.
"Hayvan bağırmasına bütün evi inletiyosun borazan gibi sesinle. Ayrıca 26 yaşıma geldim ne geç kalması ya?"
Bunları söylerken ayaklarımı sürüye sürüye mutfağa doğru gittim. Mutfakta kurulan bakınca sırıtmadan edemedim. Abim diye demiyorum ama mükemmel yemekler hazırlar. O kısa kesip attı.
"Aynen kardeşim aynen dediğinden." Göz devirdim tekrar.
"Sen evlensene ya sende kurtul bende." Başını baktığı telefondan bana çevirdi.
"O zaman ararsın böyle sofrayı." Bu cümlesine sırıtarak karşılık verdim.
"Belki bende evlenirim senin gibi hamarat birisiyle o zaman gerek kalmaz." Bu sefer öfkeli gözlerle bana döndü. Ne var der gibi baktım.
"Evlenmek felan yok sana. Kal evde vermiyorum kimseye. Çok isteyen yiyorsa kaçırsın."
Tabi onun için demesi kolay kendisi Bilgisayar Mühendisliği okumuş adam kaybolunca 10 dakika da buluyor beni. Cümlesine devam etti.
"Ayrıca abindeki şu karizmaya bak. Bana göre değil birisine sonsuza kadar bağlanmak ne o evlilikmiş çocuk yapmakmış."
29 yaşlarında çıtır sarı saçlı, mavi gözlü, kaslı,esmer karizma, 1.89 adamdı. Eh biraz haklı olabilirdi ama biraz.
Ayrıca bu Türkiye'deki bütün kızlarla çıkmak anlamına gelmiyor.
"Senin pezevenk olup sürekli farklı kızlarla gezmen benim suçum değil. Ben yapsam yaptığını ağzıma sıçarsın oysa bende güzel bir kızım. Yani elimi sallasam ellisi abicim."
"O elini salla sen bak ben ne yapıyorum. Ayrıca güzel kız olman birilerler takılıcaksın anlamına gelmiyor güzelim." Yav he he şeklinde kafamı salladım.
Başını telefondan kaldırmadığına göre bir kızla konuşuyordu.
"Gene hangi kızı ağına düşürdün abim?"
Sırıtarak kafasını kaldırdı telefondan.
"Öylesine normal bir kız işte boşver"
Birlikte kahvaltı yapmaya başladık. Abim başını telefondan kaldırmıyordu. En sonunda oflayarak abime döndüm.
"Abi valla yeter ya. Alıcam şimdi elinden telefonu zaten sabah yüzünü zor görüyorum, sen karşıma geçmiş başka kızla konuşuyorsun ya." Sesim biraz yüksek çıkmıştı.
"Birincisi ben senin abinim adabını kuşan bana karşı ikincisi sesini azalt biraz bence unutuyorsun yine abin olduğumu." Cevap vermek yerine kahvaltıma devam ettim. Moralim bozulmuyorda değil di aslında. Kırılıyordum bu davranışlarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Es: Marina "Geçmişin Sırları"
Novela JuvenilKüçükken uğradığı suikast sonucu ailesini kaybeden Yiğit Can, geçmişin intikamı ile hem intikam almak için hem de kardeşini bulmak için kendisini aile yakın dostu olan Cemil Babaya teslim ederek kendini büyütür. Cemil Babadan öğrendiği bilgileri hay...