Arkadaşlar hazırsanız yavaştan yavaştan hızını arttırıyoruz.
Sadece kemerleri takın gerisini yeşile bırakın ve unutmayın. Burası Yeşilin dünyası güldüğünüz bölümün sonunda şoka girebilirsiniz. Keyifli okumalar gençlik.........
Şarkılar: MAW, Sen
Reynmen, Ela🌿
Hani bazen insan derdi ya; ben daha bittim diye yanılmışlar. Hayat bittiği yerden başlarmış. Bugün bitti dediğim hayat bana daha neleri geri verebilirdi? Yıllardır görmediğim, adlarını bile bilmediğim ailemi mi? Hatırlamak istemediğim ve bana borcu var olan hayatımı mı? Yoksa zamanla yok olan duygularımı mı? Hayat benden çok daha fazlasını almıştı ya. Bende kafa tutup benden aldıkların senin olsun ben kendime yeni bir aile bulabilirim, var olan duygular ile yaşayabilirim ya da kendime tekrar bir hayat kurabilirim.
Hayat bazen bitti dediğin yerden başlar ya da başladı dediğin yerde biter. Önemli olan onun akışını yakalayabilmektir. Hayat beni savurdu. Beni bitirdi. Ama savurduğu yerde yeni şeyler öğrendim. Ayağa kalkıp çabalamak gibi. Kötü yaşantılar kafa tutmak gibi. Ve ben bugün buraya gerçekten ellerimle kazıya kazıya gelmiştim.
Tören biteli ve diplamayı alalı çok olmuştu ama ben hâlâ bir çift gözde kalmıştım. Akılda kalıcı derecede güzel bir çift göz.
Kepleri fırlatıp herkes deliler gibi eğlenmişti. Abim ve Esin ikilisi benden çok eğlenen isim olmuştu. Ben hâlâ baktığımda hem yabancı bir o kadar da tanıdık gözlerin sahibinin söylediği Fransız söylediği sözlerde kalmıştım. Üzerimde şok etkisi bırakan bir çok şey vardı.
Bir, ağzımı okuyuşu,
İkincisi, Fransızca bilmesi,
Üçüncüsü, yine Fransızca karşılık vermesiydi.Tekrar karşılaşıcaz demişti. Ne yani beni mi takip ediyordu?
Onun arkasından baka kalırken bir arkadaşım çağırmıştı. O yüzden bir süre ara vermiştim. Can çağırmıştı. O da benim gibi doktor olarak mezun olmuştu ve beni birincilikten ötürü tebrik edip durmuştu. Ne kadar başarılı bir doktor olucağımdan bahsetmişti.
Can iyi bir çocuktu çünkü derslerde bir çok konuda yardımı dokunmuştu. Ona minnettardım. Buralarda olmamının sebeplerinden birisiydi. Başkası olsa banane diyip geçebilirdi. O yapmamış her daim desteklemişti.
Şuan masa da etrafa boş bakışlar atıyordum. Abim bir kaç tanıdığını gördüğünü söyleyerek yanından ayrılmıştı. Esin ise etrafta kim ne giymiş onu yorumluyordu.
"Ahanda geliyor senin su samuru." Dediğinde kaşlarım çatılmıştı.
Kafasıyla işaret ettiği yöne baktığımda gelen kişi 'Su Samuru' lakabı taktığımız biricik eski sevgilim Hazardı. Hatta eski sevgilim bile sayılmazdı. Kendisi bir süre peşimden koşmuş bende denemek adına bir şans vermiştim. İlişkimiz gayet güzel gidiyordu. Ta ki benimle yatmak isteyene kadar. Orda bir dur dedim ona. Tokatı basıp çekip gitmiştim. Benden sonra ise bir kızdan önce kaldığı dersin notlarını isteyip sonra yatıyordu. Tabi aslan parçası benden sonra tecrübeyi kaptı. Yakışıklılığını böyle boş bir şeye kullanıyordu. Annesi ve babasının guruydu.)
Su samurları sizden özür diliyorum af ola ama bunun gibisinide anca öyle bir kalap yakışıyor.
Göz devirmemek için büyük çaba sarf ettim. Yaklaştı. Yaklaştı. Ve yaklaştı.
"Merhaba." Dediğinde yine göz devirmemek için zor tuttum gözlerimi.
Sakin olun gözlerim anlıyorum sizi ama sırası değil. Karizmayı bozamayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Es: Marina "Geçmişin Sırları"
Roman pour AdolescentsKüçükken uğradığı suikast sonucu ailesini kaybeden Yiğit Can, geçmişin intikamı ile hem intikam almak için hem de kardeşini bulmak için kendisini aile yakın dostu olan Cemil Babaya teslim ederek kendini büyütür. Cemil Babadan öğrendiği bilgileri hay...