1

6 0 0
                                    

Amy pov.

Ma trezesc cu o durere insuportabilă de cap ,opresc alarma și decid sa ma pregătesc pentru liceu .
Ma duc la baie și îmi fac rutina de dimineață ,machiajul decid sa îl fac lejer cu puțin fun de ten ,anticearcan și rimel .
Decid sa ma îmbrac într-un maieu alb  și niște pantaloni de tren gri de la nike ,decid sa ma încalți în niște jordan a4.
După ce sunt gata ies din camera mea și cobor jos unde îl vad pe tata savurând o cafea de care sincer și eu a-și avea nevoie acum .
-Neata!zic destul de obosita
-Bună dimineața, Amalia! Sune tata destul de serios
-Sa întâmplat ceva,te vad foarte serios?
-Nu niște probleme la firma nimic special.
-Am înțeles
-Și  ce matimala ești azi .
-Mda .
-Hmm ce planuri ai azi?întreabă tata blând
-Nimic special ma gândeam sa ma duc în club cu Diana.
-Dacă vine și Amza poți sa te duci .
-Tata!!!spun destul sătulă de protecția acordata de tata mereu
-Am zis ceva Amy dacă vrei sa te duci mergi și cu Amza,nu am chef  sa te adun de pe strada la 4 dimineața.
-Dar ști prea bine ca ma descurc și singura  .
- Am zis ceva nu ma mai repet .zice tata cu ochii în laptop.
- Fie ,ma duc  sa alerg ,pa!spun deja sătulă .
-Pa ,nu trânti ușa !

Prea târziu deja am ieșit am luat-o  pe alea din fata casei și am început sa alerg nici eu nu știu unde , concentrata pe muzica  dau peste cineva ,i-mi ridic privirea și vad un băiat bine lucrat  destul de  înalt fata de mine .
-Scuze ! Zic sec .
-Ai grija de unde mergi !spune el cu o voce grosa
-Da da . Spun ingânândul

Nu apuca sa mai spuna nimic ca o iau înainte.
După ce am alergat mam întors acasă unde nu am dat de nimeni probabil sunt în camera .
Ma duc la mine în camera și ma bag la dus după  ce termin dusul ma schimb într-un  trening și ma duc în camera  la Amza pentru a-l anunță de ieșirea de diseară.
-Amza!!
-Da,ce mai e?
- Ști tata nu ma lasă să merg în club fără tine asa ca tu vi cu mine .
-Am zis eu ca vin?
-Nu trebuie oricum vi .
Dermin de discutat cu Amza și ma duc sa ma pregătesc  .
I-mi  fac părul bucle și la machiaj decid sa îl fac la fel ca azi dimineață dar mai adaug niște codite .
Îmi iau o rochie roz cu puțin cam mult decolteu dar este superba .

După ce îmi iau niște pantofi în picioare  comor jos unde ma aștepta Amza îmbrăcat  într-o  cămașă neagra și niște blugi albi rupți

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce îmi iau niște pantofi în picioare  comor jos unde ma aștepta Amza îmbrăcat  într-o  cămașă neagra și niște blugi albi rupți.
-Gata?întreb eu atrăgândui atenți lui Amza.
-Tu nu mergi asa cu mine nu am chef  sa ma bat ca se vor da băieți la tine .spune pe un ton serios.
- Nu te mai plânge și hai sa mergem Diana deja ne aștepta.
După o lupta de convingere  cu tata și cu Amza de am putea merge în club asa cum sunt îmbrăcată insfarsit  ii conving  poate dacă mama nu ar fi în vacanta cu prietenele ma ajuta .

Ajungem într-un  final la destinație, și cum întru ma întâmpină un miros de droguri, țigări și alcool.
O caut pe  Diana și o vad la bar stand de vorba cu un băiat, ma apropi de ei și îmi dau seama ca a-și  întrerupe dacă  mi-aș saluta prietena asa ca hotărasc sa ma duc sa ma duc sa îmi iau un shot având în vedere  ca dragul meu frate este ocupat sa filtreze cu câteva curve .
Am băut 5 shot-uri și deja ma simțeam ametita ,dar nu las asta sa ma împiedice din a ma duce pe ringul  de dans și a dansa ,după ce am dansat pe câteva piese simt cum două  mâini se așează pe talia mea .
Când ma întorc sa vad cine e rămân surprinsala vedera .....

Raza De Soare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum