Razele soarelui îmi inunda camera acesta făcându-mă sa ma trezesc, opresc alarma și ma ridic din pat si ma duc la baie îmi fac rutina și apoi caut cu ce sa ma îmbrac.
Ma îmbrac apoi îmi fac machiajul ca de obicei îmi iau ghiozdanul și cobor jos ii salut pe tata și Amza și ma duc la mașină, un BMW roșu cel mai nou de pana acum, ma urc în mașină și plec spre liceu in mai puțin de 10 min sunt în fata liceului .
Cobor și ma îndrept spre întrare ma duc la dulap de unde îmi iau cărțile de matematica și ma duc în clasa .
Întru în casa și ma pun în ultima banca de la geam nu sunt genul care sa învețe insa fac tot ce pot pentru a lua bacul .
Când proful întra în clasa după el întra chiar Enzo.
-Bună ziua,copii azi aveți 1 coleg nou ,te rog sa te prezinți ii zice lui Enzo.
-Bună sunt Enzo ,am 19 ani și cam atât.
-Te rog ocupa un loc lângă domnișoara Bleak (asta e numele meu de familie ).
Profesorul ii indica locul jar acesta vine cu un zâmbet de milioane pe fata .
-Bună, raza de soare !Spune el
-Bună Enzo.
-Si ce zici îmi prezinți și mie liceul ?
-Cred ca mai bine ai apela la alt cineva pentru indicarea turistica .Spun eu puți amuzata
-Hm nu cred ca și tu poți fi un ghid bun nu numai în aceste circumstanțe. Spune el cu un zâmbet pervers.
-Visează în continuare Enzo . Io tai eu .
-Ok atunci doar liceul deocamdată. Spune iar cu un zâmbet atât de perfect .
Încerc sa nu las garda jos în prezenta lui dar ma simt atât de atrasa de el .După terminarea orelor ma duc spre mașină insa Patric ma prinde de mana (fostul meu iubit)
-Da Patric ce vrei ?
-Pe tine.
Se apropie de mine și își pune mâinile pe talia mea apoi încerca să mă sărute dar eu îmi întorc capul și ii iau o palma .
-Ești un dobitoc!!! Spun eu
-Nu fi asa sigura . Spune și încearcă sa se apropie de mine din nou lundumă de talie ,încerc sa ma îndepărtez dar starmsoare devine tot mai puternica .
-La naiba Patric ma doare !!!
-Nu ma interesează, acum ce zici dacă am merge sa facem o vizita mașini. Spune cu un zâmbet pervers .
-Ii faci tu o vizita spitalului . Ii spun și ii dau una la bogăție.Plec de lângă el însuși a nu ajung prea departe ca ma trezesc luată pe sus.
-Futui Patric lasă-ma jos .
-Nu pana nu pana nu îmi iau ce vreau .
-A zis sa o lași jos .Aud o voce grosa pe care a-și cunoște-o din 1000 era Enzo .
-Frate ce faci nu știam ca te-ai făcut mai nou salvator .
Ii dau cu piciorul în gura și ma dau jos apoi ma îndepărtez.
Îl vad pe Enzo nervos la fel și Patric ,au început sa se bata pana când a venit directorul.
-În biroul mei toți 3 acum .
-Mda. Spun eu deja plictisita sa ajung la director
Așteptăm în fata biroului un de intraseră băieții.
După ce acesta ies directorul îmi face semn sa întru.
-Bună ziua ,Domnișoara Bleak !
-Bună ziua.
-Având în vedere acțiunile tale din ultimul timp voi fi nevoit sa iau legătura tu tatăl tău.
-OK.altceva ?
-Nu ,poți pleca!
-Ok o zi buna.
Ies din birou unde îl vad doar pe Enzo care cel mai probabil ma aștepta.
-Ești bine ? Ma întreabă el îngrijorat
-Sunt bine.
-Ce treaba ai cu Patric ? Ma întreabă el acum cu o voce mai serioasă.
- Nu cred ca ar trebui sa îți dau ție explicati .
-Ce treaba ai cu prietenul meu?
-Prietenul tău?
-Da
-Tu te-ai bătut cu prietenul tău?spun surprinsă
-Da acum zi !
-E...
-Amy spune ce e?
-Fostul meu iubit.....
-Poftim!!!spune el cu o voce gravaEnzo pov.
Nu pot sa cred ca Amy a fost împreună cu Patric ,adică Patric nu este genul care sa aibă relati cum nu am fost nici eu pana când sa o cunosc pe Amy.
-Enzo ?spune ea pe o voce joasa cred ca si-a dat seama ca sunt în șoc.
-Da .
-Eu ma duc acasă, pa Enzo!
-Amy poftim ! Ii întind nr meu de telefon deoarece eu pe al ei îl am .
-Ce e asta .
-Poți sa suni dacă ai nevoie de ajutor.
-Ok.
O vad cum pleca de pe holul directorului iar eu aveam chef de o cursa asa ca ma duc spre mașină pentru a ma duce la cursa .
Ajung la cursă și ma înscriu numele meu în lumea mafiei este Rege .
Ma duc la linia de start și ii dau drumul ca de fiecare data ajung primul și toată lumea ma aplauda.
După cursa ma duc acasă unde ma bag în pat deoarece eram prea obosit pentru a mai face duș.