Kaya: Bu yaptığına kendin gülüyor musun?
Kaya: Şaka mıydı bu şimdi?
Bilinmeyen Numara: Sence ben şaka yapacak biri gibi duruyor muyum?
Kaya: O zaman tam bir yalancısın, başka bir şey değil.
Bilinmeyen Numara: Bana göre bir insan kendine yalancı olur en fazla, başkalarına değil. Başkalarına söylediği yanlış cümledir, kendine söyleyip inandırdığın ise yalan. Ben yalan söylerim, ama yanlış söylemem.
Kaya: Bitti mi felsefen?
Kaya: Bu yaptığın iftira davasına kadar gider!
Bilinmeyen Numara: O çok sevdiğin Damla'na yaz o zaman. Neredeymiş sor, eminim evdeyim diyecektir ama senin yanına geleceğini bile düşünmeyecektir. Çünkü sen şüphe etmezsin, sevgilinden.
Bilinmeyen Numara: Ama Kaya, özür dilerim, bunu söylemek benim haddime değil ama sevgilin seni cidden aldatıyor. Hem de aylardır.
Bilinmeyen Numara: Sadece kör olan sendin, o da senin körlüğünü kullandı.
Kaya: Defol.
Bilinmeyen Numara: Doğru söyleyeni dokuz köyden atarlarmış.
Kaya: Sus.
Bilinmeyen Numara: Ne zamana kadar göz yumacaksın?
Bilinmeyen Numara: Evlenene kadar falan mı?
Bilinmeyen Numara: Ondan sonra da aldatır ki.
Bilinmeyen Numara: O seni hiç sevmedi.
Bilinmeyen Numara: Sevseydi gözlerine bakardı.
Bilinmeyen Numara: Benim baktığım gibi. (gönderilmedi.)
Bilinmeyen Numara: Ama değil gözlerine bakmak, o senin sadece cüzdanına bakıyordu.
Bilinmeyen Numara: O kartını çıkardığında sevgilisiydin, cebine geri koyduğunda ise hiçbir şeyi.
Bilinmeyen Numara: Evet o fotoğraftaki gerçek. Geçen gün bizzat çektim onları öpüşürken.
Bilinmeyen Numara: İşin komik kısmı senin evinin yakınındaki parkta öpüşmeleriydi, hiç de korkuları yok.
Bilinmeyen Numara: Üzgünüm Kaya ama birilerinin seni uyandırması gerekiyordu.
Bilinmeyen Numara: Ve bu kişi ben olmasaydım büyük ihtimalle başka biri olacaktı, lakin daha da geç bir vakitte.
(Görüldü.)ו×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Güller || Texting. √
Fiksi RemajaBilinmeyen Numara: Merhaba Kaya. Bilinmeyen Numara: Nasılsın? Bilinmeyen Numara: Umarım iyisindir. Bilinmeyen Numara: Ama biliyor musun, ben hiç iyi değilim. Bilinmeyen Numara: Hayat çok zor, üstelik bunu konuşabileceğim biri bile yok. Bilinmeyen Nu...