5.Bölüm

90 20 1
                                    

Multimedia efe

Efe şaşkınca bize bakarken durumu kurtarmak için en azından birazcıkta olsa kurtarmak ve sessizligi bozmak için konuşmaya karar verdim. "Aaa efe aşkım gelmiş. Hoşgelmiş. Neden çıkarken bizi aramadın gelir seni alırdık"dedim gülümseyerek. Biz böyleydik sevgili değildik ama birbirimize aşkım diye hitap ettiğimizde oluyodu bu genelde bizim efeyi biraz daha yumuşatma yolumuz efenin ise bizim yanımızda bir erkek varsa onu uzaklaştırma yoluydu. Batı şaşkınlıkla bana ve efeye baktı ve "siz sevgilimisiniz?"dedi. Ben tam hayır diyecekken efe "sanane"dedi sert biz sesle. Efe kanki napıyonn ya kısmetimi kapatıyon. Arkadaşlar yanlış anlamayın tabikide bu karpuz kafa kısmetim değil onun çevresinden biri olabilir ondan dedim yaniii. Batı tamam anlamında baş salladı ve açık kapıdan gitti hemde kapıyı çarparak. Buna noluyosa halla halla manyak mıdır nedir salak şey bu ne atar yani... Arkadan ruzgarın "bu ne ses ya"demesiyle efe daha çok sinirlendi bu sinir yüzünden anlaşılacak durumu gelmişti. Allah kesin dayak yiyen rüzgar olcak. Allahım lütfen yüzüne çalışmasın sonuçta çocuk iyi biri ona gıcık olma sebebim asyayla vıcık vıcık olmasıydı. Asya demişken kafamı çevirdim ve ona baktım korkumus bir sekilde duruyodu ve heran tetikteydi efe bişey yapmasın diye. Onu ilk defa böyle görüyodum. Acaba bu asya bu rüzgara mı aşık oldu. Yok artık bi ara bunu sıkıştırıyımda öğrenryim bari. "Bu kim lann"diye bağırınca efe yerimde zıpladım. Asyanın yine eli ayağı birbirine bağlandığı için durumu el attım ve konuşmaya başladım sonuçta en iyi yaptığım şeylerden biriydi konuşmak. "Efecigim canım benim sinirlenmeye ne gerek var. O şey ya benim burdan çok yakın arkadaşım yazları geldiğimizde burda beni koruyan odur. Yani tamamen kankim sorun etcek bişey yok. O gidende onun arkadaşı yani hiçbiri sarkıntılık falan etmedi. Etseler zaten ben direk dalarım bilirsin."dedim hiç nefes almadan . Bu yüzden nefes nefese kaldım. Kelimelerime birazda şirinlik katmıştım. Efe yumuşamaya başladı ve gülerek "nefes al nefes"deyince Asya ve bende güldük. Efe rüzgara yaklaştı allahhh insallah bisey yapmaz diye düşünürken omzuna elini koydu ve "teşekürler sanada bizim kızları korumuşsun"dedi. Rahatladım lan bi ara ciddeb bişey yapcak diye korktum yeminle.
...
Rüzgar gittikten sonra efeyle oturduk ve hep beraber uzun uzun konuştuk özlemişim lan bu salağı. Karnımız acıkmaya başlayınca içeri gittim ama içerde hiç bişeyin kalmadığını fark ettim aman ne güzel annemlerde yarına kadar yoktu şimdi taa markete kadar yürücektim. Bizimkilere haber verdim ve sitenin biraz dışındaki markete yürümeye başladım bu sırada etrafıma bakıyodum. Allahım ne batsız ne şansız insanım. Filmlerde kitaplarda ne güzel kız yazlığa gittiğinde sitede bir sürü taş çocuk olur kız bayram eder sonra birine aşık olur yaz aşkı yaşar bizde nerde tip çocuk var hepsi bu siteye toplanmış nalet nalet yani off. Böyle içimden söylene söylene markete gittim. Markete gidince akşam için hem mantı hemde hazır patates aldım. Şimdi yemek içinde nescuik mısır gevreği aldım ve marketin icindeki fırın gibi yerden simit ve ekmek aldım. Son olarakta yogurt aldım ve kasaya doğru yürümeye başladım. Kasaya geldiğimde tam kasaya geçip ürünleri koycaktım ki önüme biri geçti ve kasaya ürünleri yerleştirdi ben sinirle tam ağzımı açcaktım ki bu kişinin batı oldugunu fark ettim yan kasa boşalınca direk oraya geçtim o çıktıktan sonra görür diye düşündüm. Ikimizde aynı anda çıkınca "her yerde karşıma çıkmak zorunda mısın sen karpuz kafa yoksa beni mi takip ediyosun kasada önüme geçmeler falan"dedim. "Ha? Benmi seni takip ediyorum asıl sen beni takip ediyosun her yerde karşıma çıkıyosun. Noldu sevgilin nerde yanında gelmemiş"dedi imayla. "Ne sevgilisi yaa"dedim. Sonradan aklıma geldi efeyle beni hala sevgili sanıyodu. "Hani yeni gelen bugün aşkım dediğin"dedi. "Sen harbi karpuz kafasın salak biz sevgili degiliz"dedim ve poşetteki karpuzu çıkardım. Batı ise naptığıma bakıyodu karpuzu aldım ve kafasıma geçirdim. Eve gidince ellerimi iyice yıkamalıydım. Iyy karpuzu elledim. "al işte şimdi tam bi karpuz kafa oldun."dedim ve arkamı dönerek yürümeye başladım. "Bu arada ödeştik"dedim sıratarak ve cool gözükmeye calisarak yürüdüm tabi elimdeki posetlerle nasıl gözükeceksem. Karpuz kabuğu yanlız kafasında çok komik durmuştu keşke fotosunu çekeydim aman herneyse diye düşündüm ve yine içimdeki sesle konuşarak eve geldim.

Bölüm sonu. Bu sefer biraz kısa yazdım. Yeni bölümde görüşürüz. Votelerinizi eksik etmeyin çok az vote var. Inşallah zamanla artar. Sizi seviyorum. Iyi okumalar:))

KARPUZ SUYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin