O anki şaşkınlıkla efeye bakıyodum. Bir yandanda annemlerin aşağı ne zaman ineceğini düşünüyodum. Şaşkınlığım geçince "anam!!! Çocuk gitti yagg!!!!"diye bağırdım. O sırada babam "ahsen noluyo"diye endişeyle bağırdı ve merdivenden sesler geldi. Vayy beee cam kırılmasına sesine uyanmadılar benim sesime uyandılar. İşte çenemin gücü puhahahaha diye saçmalarken aklıma efenin durumu geldi ve hemen 112yi aradım. O sırada annem ve babam aşağı indi. Asya sanırım ayılar gibi kış uykusuna yattı. Asyaya böyle şeyler dediğime bakmayın seviyom o kepçuğu bizim sevgimizi gösterme şeklimiz bu. Ay canım benim. Yemin ederim kafayı yedim. Kafasına siteyi yiyen efe deliren benim. Düşüncelerimi bölen annemin bendende tiz olan çığlığı oldu. Annemin efenin olduğu yere baktığını görünce efenin bu haline çığlık attığını düşündüm. "Ayyy en sevdiğim vazomu kırmışsın"diyince ağzım bi ayının ağzıma gireceği kadar açıldı. Ben neden her lafımda ayı diyodum. Ayılara bi ilgimde yoktu ama. Anneme 'ciddi misin?' bakışı atarken babamda gözlerini devirmiştim. Annemde bize normal bi şekilde bakıyodu....
Şuan hastenedeyiz. Allahtan efenin bişeyi yokmuş. Sadece başına dikiş atıldı. Şimdide efenin uyanmasını bekliyoruz. Uyanınca eve gidicez. Hastaneye sadece ben, annem ve babam geldik. Asya ambulansın sesine uyanmıştı ve noluyo diye aşağı inmişti. Ona durumu kısaca anlatıp ben ambulansa annemlerde arkadan arabayla gelmişti. Asyada alazla kalmıştı. Alazsa hala uyuyodu. Nasıl o kadar sese hala uyuyo anlamış değilim. Efenin durumunun iyi olduğunu öğrenir öğrenmwz hemen asyayı aramıştık ve durumu söylemiştik. Offf çok sıkıldım. Efe uyansında hemen gidelim. Hastanelerden bacağımı kırıp 1 hafta alçıda hastanede kaldığımdan beri hastanelerden nefret ediyodum. O gün aklıma gelince yüzümü buruşturdum. Hiç kıpırdamadan yatakta yatmak bana göre değildi. Efenin odasından çıkan hemşire efenin uyandığını ve iyi olduğunu çıkış işlemlerini yapabileceğimizi söyleyip gitti. Annemler çıkış işlemlerini yapmaya giderken bende efenin yanına girdim. "Efe iyi misin?"diyerek kafamı içeri uzattım. Efeye baktığımda kafasının bandajla sarılı olduğunu görünce dudağımı ısırdım ve içeri girdim.
...Efeyi hastaneden çıkardığımızda sabahın yedisiydi ve çok uykum vardı. Ama uyuyamazdım. Ceza olarak efeye bakmalıymışım. Ama bilerek yapmadım ki halla halla hırsız sandıydım. Ama gel gelelim hiçbiri bunu anlamadı. Aman efe aşkım zaten bana kıyamaz ondan sorun yok diye düşündüm. Umarım düşündüğüm gibi olurdu. Saat sekize geliyodu ve ben sıkıntıdan patlıcaktım. Efe ve evdeki herkes uyuyodu ben ise koltukta oturmuş napsam diye düşünüyodum. Aklıma birden batı geldi ve instagrama girerek onun fotoğraflarından birini ss yaparak aldım. Biraz oynama ve eklemeyle batının kafasına karpuz koydum (multimediada var) ve batıya attım. Altınada gülücükler attım. Birkaç dakika sonra telefonum titredi. Kilidini açtığımda mesajın batıdan olduğunu gördüm.
Gönderen:Karpuz Kafa
Sen bittin kızım seni ilk gördüğüm yerde öldürücem bu nee? Yemin ediyorum sen insanın öldürürsün.Gönderilen:Karpuz Kafa
Aaa çok ayıp karpuz kafa. Tam sana göre. Lakabına çok uygunDiyerek gönderdim. Bu saatte nasıl uyanabiliyodu hiç anlam veremiyorum. Cins karpuz kafa. Telefonu yanıma bıraktım ve koltukta biraz daha yayıldım. Tam uykuya dalıcakken kapının sesinin çalınmasıyla gözleri açtım. Kim gelirki bu saatte. Kapıya gidene kadar gelen kişiye bol beddua ve küfür de bulundum. "Ya bu saatte kim gelir be"diyerek kapıyı açtım ve ağzım bi karış açık bi şekilde karşımdaki karpuz kafaya baktım. Oha beni öldürmeye hiç üşenmeden gelmişti. Ben olsam üşenirdim. Allahım bittim ben. Cidden gelmişti. Gerçek olduğunu anlamak için parmağımla etini deşicek şekilde yüzüne koluna karnına pastırdım. Bu bahaneylede kaslarını ellemiş oldum yaşasınnn. Ayy ne diyom ben be çocuk burda beni öldürmeye gelmiş ben hala kas diyom. Töbe töbe. Batı ise yaptığım karşısında bana tip tip bakıyodu. Korkuyla "aaa batı naber sabah sabah hangi rüzgar attı seni"dedim. Ne yani üşenmeden gelen bi insandan hersey beklenirdi. Sadece pis pis sırıtmakla yetindi. Allaaa ben bittim. Kesin bu çocuk beni öldürcek. Hemde çok pis bi şekilde. Hem bu çocuğun elleri neden arkasında. Elinde ne varki. Ölmeden önce yapmadıklarımı düşünmeye başladım. Mesela daha taş bi sevkuli bulamamıştım. Sonra daha yemek yememiştim. Ondan sonra hergün ki tatlı komasınada girmemiştim. Daha çok gencim ölemem. Batının suratına baktığımda hala sırıttığını gördüm. Ya bu çocuk neden sırıtıyodu. Ellerini yavaşça arkasından çekmeye başlıyınca korkmaya başladı. Ellerini tamamen öne çekince ellerine baktım. Bekledigim gibi bi bıçak ya da silah yoktu. Daha iğrenç bişey vardı. Karpuzz...
...
Yarım saattir bahçede ordan oraya koşturuyodum. Batıda peşimden. Ceza olarak deminden beri bana karpuz yemeye calıştırıyodu tabi ben bunu anlayınca kendimi bahçeye attım ve koşturmaya başladım. Tabi bu koşturmada benim terdeki bahçe minderlerine takılıp düşmemle son buldu. Allahtan yumuşak yere düştüm diye düşünürken batı beni çevirdi ve üstüme oturdu. Töbe töbe noluyo beee. "Sen şimdi bittin"dedi ve elinde tabağı yana bırakarak bi eliyle ellerimi tuttu. Hayvan gibi elleri vardı çocuğun. Diğer eliylede bi karpuz dilimi aldı ve bana yedirmeye çalıştı. Ben ise çırpınmakla meşguldüm. Burdan bi kurtulıyım bu çocuğa kim benim karpuz sevmediğimi söylediyse onu öldürecektim tabi ilk önce ben ölmezsem. En sonunda o iğrenç şeyi ağzıma sokmasıyla ve benim midemin birden kalkıp batının üstüne kusmamla son buldu. Lanet lanet yine rezillik ne güzel.
Sonunda yeni bölümü paylaşabildim. Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum. Ama aklıma hiçbirşey gelmiyo resmen ilham perilerim yok oldu. Umarım bölümü beğenirsiniz. Sizi seviyorum. Votelemeyi unutmayınnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARPUZ SUYU
HumorSize garip gelicek ama onların tanışması bir karpuzun düşüp parçalanmasıyla oldu. Kitabın adı size saçma gelebilir ama hem farklı olması için hem de konuyla bağlantısı olduğu için bu adı koydum. Umarım beğenirsiniz.