5: Party

499 26 11
                                    

Sellaaammm

Herkese merhabalar yeni bölümler ile sizlerleyim.

Küçük küçük yazmaya devam ediyorum. Üstelik başka bir kurgum olan Daddy's Girl'de de yazmaya devam ediyorum. İsteyenler göz gezdirebilir.

İyi okumalar dilerim.

...

Kendime aldığım içki bardağını yudumlarken bedenim müziğin verdiği hazla ritime ayak uyduruyordu.

(I love it, ı don't care - Icona Pop)

Saçlarımı savurup dansa eşlik ederek elimdeki bardakla bizimkilerin yanına vardım. Herkes masanın etrafında oturmuş, kendinden geçiyordu.

I don't care, I love it
I don't care

Yanıma gelen Dicle ile ona sarıldım. "DİCLE!!!"

"VERAA!!" Ondan ayrıldığımda gülmeye başlamıştık. O benim en yakın arkadaşımdı. Elbette bu kademeye henüz yeni ulaşmıştı.

"Kızım sevgilin nerde senin?" dedi bana bağırarak. Kafası öyle güzeldi ki benim gibi sadece gülüyordu.

"O beni aldattı! Si*tiret ben eğlenmeye geldim!" Birlikte dans etmeye başladığımızda eğlenerek oynamaya devam ettik.

"Oha kızım!"

I don't care, I love it
I don't care, I love it, I love it
I don't care, I love it
I don't care.

Bardağımdan büyük bir yudum daha aldım. Bedenim sıcaktan yanıyordu. Yerimde duramadan başımı sallayıp, ritme ayak uydurarak zıplıyordum.

Dans ruhuma iyi gelen tek şey olabilirdi. Bütün stresimi ve sıkıntımı alıp götürüyordu.

Yanımıza gelen kişiyle onun yanına ulaştım.
"Ne haber Serap?"

"İyi" dedi çekinerek. Yaptığı pisliği biliyordu elbette.

"Biliyor musun, son günlerde biz Mertle iyi anlaşamıyoruz." dedim beni duyması için bağırarak. "Galiba beni aldatıyor, ben anlarım çünkü..." yutkunduğunda güldüm.

"Ben... neyden bahsettiğini bilmiyorum." dedi. Hadi ama kızım, daha çok inandırıcılık!

"Nasıl ya? Sen benim senelerdir en yakın arkadaşım değil misin? Abi sen beni anlayamacaksan da Mert'i mi anlayacaksın?" Omzuna kolumu atıp kendime çektim.

"Vera bak..."

"Elbette Mert'i anlayacaksın sonuçta ben onunla konuşurken benim her zaman yanımdaydın. Eminim bu şekilde o da seni daha iyi anlıyordur. Yoksa beni neden aldatasınız?" Serap durup gergince bana baktı.

"Bak bildiğin gibi değil! Ben ona yapmayalım demiştim ve o durmadı!"

"Ah yerim seni!" dedim ondan ayrılıp salık kahve saçlarını düzelttim. "Ama umrumda değilsin..." ona acıyarak baktım. Gerçekten bula bula benim katıksız Mert'i bulmuştu. "Sadece şunu bil, beni arayıp barışmak istediğinde, senin az önce kurduğun aynı cümleyi kurdu. Şimdi tepe tepe kullan onu..." bardağımdaki son içeceğimi kafama dileyip bardağı ona uzattığımda tuttu. Arkamı dönüp dans pistine yürüdüğümde dans eden insanların aralarına karıştım.

Üzgün değildim. Bir herif için asla üzülmezdim çünkü aynısından 42 milyon tane daha vardı zaten. Ama arkadaşlık ve ilerleyen kardeşlikler kolay bulunamazdı. Serap'ın yaptığı tek şey dostluğumuzu çöpe atmak olmuştu.

Bana çarpan cüsseyle o kişiye döndüm. Sol kulağındaki küpesi, buğday teni ve koyu mavi gözleri vardı. Keskin yüz hatlarıda güzel bir yüzü ve önüne düşen siyaha yakın saçları vardı. Uzun boyunun yanında da kısa kalamıştım.

"Dikkatli olsana!" Bana baktığında dudaklarında bir gülümseme yayıldı. Zor görülecek kadar da kısa sayılmazdım!

"Keşke kibar olmayı denesen..."

"Üff çekil be önümden!" Onu önünden çekip giderken bir daha arkama bakmadan çıkışa kadar yürüdüm. Zaten oldukça sarhoştum. Eve gidip duş almam gerekiyordu.

Dış kapıdan çıktığımda yüzüme vuran rüzgar ile eve yürümeye başladım.

İhanet kalbimi bu kadar üşütüyordu işte...

Çantamdan telefonumu çıkartıp arama yerine girdim. Abim yazısına tıklayacağım sırada en başta çıkan A'ya baktım. Merhaba...

Mesaja sayfasına girdim.

Siz:
Seni bulacağım!

Çevrimiçi

A:
Olur...

Siz:
Sonra seni gerçekten tüm bunlara pişman edeceğim.

A:
Bence ilk önce beni bulmaya odakalanmalısın...

Siz:
Elbette yaklaştım.
Mesela atık biliyorum.

A:
Neyi?

Siz:
Hahahha
Hemen söylemeyeceğim.
Süprizi kaçmasın.

A:
Peki o zaman sana süre, eğer beni ayın on üçüncü gecesine kadar bulamazsan, karşına çıkacağım.

Üç günüm vardı!

Siz:
Kabul!


Bölüm sonuuu...

Acaba neler bulundu??

Vera Hanım ne yapıyorsunuz acaba??

Oy verip bana destek olmayı ve bol al yorum yaparak fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakaaakalııınnnn!!

Bul Beni || TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin