Sellaammm
Yeni bir bölümle daha ile sizlerleyiz, kavuşma bölümüne hoşgeldiniz.
Küçük yıldızımızı aydınlatmayı unutmayın... ve yorumlarınızı okumayı çok sevdiğim için bol bol yorum bekliyorum.
Öyleyse iyi okumalar dilerim...
Tüm araştırmalarımı yapmış ve gerekli tüm bilgilere erişmiştim. Elbette benden kaçmazdı...
1: Baş harfi A
2: Takipleşiyoruz.
3: Numarasını biliyordum.
4: Kafeye yakın bir evi var.
5: Aynı spor solonuna üyeyiz.Bu bilgiler bile onu bulmam için yeterliyken bir çok şeyi daha bulmuştum. Spor salonuna olan üyelikleri kontrol etmiş ve ismi A olan, gönderdiği fotoğraflarda gözüken vücut tipi ve ten rengine uygun birkaç kişiyi bulmuştum. Yüzünü görmemiş olmak büyük bir şansızlıkken durmamış ve bu kişileri sosyal medyada aratmıştım. Ve beni takip ettiğini gördüğüm üç kişi, işimi elbette baya bir kolaylaştırmıştı.
Üstün yeteneklerimi kullanıp (yarısı rüşvet) onu bulmuştum. Artık akşam için hazırdım...
Siz:
Akşam için nerede buluşuyoruz?Biraz bekledim. Mesaj iletilmiş olmasına rağmen görülmediğinde telefonumu yatağa attım. Artık kim olduğunu biliyordum. Ne korkuyor ne de endişe duyuyordum.
Bu benim için ilk değildi. Sürekli olarak araştırmacı kişiliğim övünmek hoş olmasada bu bir gerçekti. Ben bir 'bul beni'ciydim.
Telefonuma gelen bildirimle yataktaki telefonumu aldığımda hemen ekran kilidini açıp mesaja baktım.
A:
Evinin yakınlarındaki bara gel.
Saat sekizde.
Geç kalma ;)Siz:
Bak o mümkün değil işte!A:
Neşelisin?
Çok merak ediyorsun sanırım beni?Siz:
Ben yeteneklerimle övünüyorum. Seninle bir ilgisi yok...A:
Akşam siyah giy.
Sarı saçlarına en çok siyah yakışıyor...Siz:
Çok aşıksın galiba bana?A:
Aşk seçilebilen bir şey değil.
Ama itiraf etmeliyim ki, bir şeye aşığım.Siz:
Şey mi?A:
Evet, mesleğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni || TEXTİNG
Roman d'amourGizli bir numaradan gelen ilk mesaj ne olabilirdi? Sen kimsin? Evet bana ilk mesajı böyle atmıştı. Sonrası mı? Evet belki de onu biraz merak etmiştim. Arayışlık kanımda vardı. Ve bul beni demişti...