Yeni bir bölüme daha hoşgeldiniz!!!
Bölümleri genellikle yorum sıklığına göre atıyorum. Hikaye hakkındaki yorumlarınız beni canlı tutarak bir sonraki bölüm için hızlandırıyor ;)
Oy vermeyi ve yorumlar bırakmayı unutmadıysak, sizleri bölümle baş başa bırakıyorum. İyi okumalar...
...
Araştırma sonuçlarım devam ediyordu. Onun hakkında bir kaç madde bilgi daha öğrenmiştim elbet. Tabi ki canım, onun telefon sinyalini takip edip konumunu ve kim olduğunu bilmek istiyordu. Ama canımızın istediği çoğu şey olamıyordu maalesef.Spor salonunda atladığım ipe terler içinde ara verdiğimde uzun soluklu ara vermeden zıpladığım için nefes nefese kalmıştım.
Dün gece yarısı yediğim koca bir dürüm ve üstüne içtiğim koca bir ayrandan sonra yetmemiş ve beş adet falan baklava yemiştim. Bedenim gece uyuyamamış ve dinlenememişti bile. Bu yüzden yediklerimi vermek için spor salonuna gelmiş ve hemen spor yapmaya başlamıştım. Çabucak kilo alan midem için bu gerekliydi.
Telefonumu elime aldığımda bunu hissetmiş gibi A kişisinden bir bildirim geldi.
Çevrimiçi
A:
Selam?Siz:
SelamA:
Spor yordu ha?Yazığında şaşırarak ekrana baktım. Aynı spor salonundamıydık? Şu an da beni görebiliyor muydu? Bu çocuk niye bu kadar gizem seviyordu?
Siz:
Burada mısın?
Nerden gördün beni?A:
İhtiyacın vardı zaten.
Bu gün göbeğin biraz daha çıkmış...Siz:
Ukala!
Bundan sana pardon?
İstersem yüz kilo olurum, istersem otuz.A:
Sakin ol seni yargılamak için söylemedim.
Her halinle gayet güzelsin zaten...Siz:
Ha şöyle...A:
Yarın buluşuyor muyuz?
Mecburen kendimizi tanıtacağız artık.
Senin bu işte iyi olduğun falan yokmuş...Siz:
Erkenden konuşma canım.A:
Olur canım.Ona göz devirdiğimde yüzümde bir gülümseme de oluşmuştu.
Siz:
Beni spor yaparken izledin madem,
şimdi sıra bende.
Hadi, şu an ki halini at.A:
Hayır.Siz:
Haksızlık yapma!
Hadi!A:
Oha!
Çüş!
Ve oha!A:
Seni mi kıracağım?Siz:
Öyle demiyordun ama?A:
O öncedendi.
Artık daha samimi olduğumuza inanıyorum melek...Siz:
Evet öyle sayılırız...Telefonumu eşofmanımın cebime atıp sporuma son verdim. Tanıdığım bir kaç kişiye veda edip kadınlar kabinine girerek üzerimi değiştirdim. Üstüme yeni bir crop, pantolon giyip ceketimi giyindim. Aynanın yansımasından kendime bakıp saçlarımı düzelttiğimde eşyalarımı toparladım.
Hızla bir ayna karşısında bir resim çekinip sosyal medya hesabıma yükledim.
Vera_Taşkın02
Positive day💪
245k Beğeni 345 Yorum
Aslıcan@ Harikasın bebeğim!
Dicle@ Tabi ki 😍😍
OmerAlp@ Gün ışığımız ☀️
A_Erim@ ❤️🔥...
Bölüm sonuuu
Umarım eğlenmişsinizdir...
Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni || TEXTİNG
RomansaGizli bir numaradan gelen ilk mesaj ne olabilirdi? Sen kimsin? Evet bana ilk mesajı böyle atmıştı. Sonrası mı? Evet belki de onu biraz merak etmiştim. Arayışlık kanımda vardı. Ve bul beni demişti...