Genuri de oameni

116 5 0
                                    

În lumea asta am observat ca exista foarte multe genuri de oameni..
1. Oamenii fitosi:
Eu sincer îi urăsc...Am întâlnit foarte mulți oameni de genul...Te cred o insecta pe pământul ăsta..și când încerci sa vorbești cu ei se uita la tine gen ,,Ce dracu vrei,,
Aloo is și eu un om care vrea sa comunice și care vrea sa fie dragut cu oamenii, dar noo hai să complicam treaba...sa fim nesimțiți. Oameni buni...și ce dacă ai haine de firma...și ce dacă ai numai aur pe tine...asta nu te face un om de calitate...un om de calitate nu se lauda ca are teniși converse..un om de calitate nu îi judeca pe ceilalți numai din aspectul fizic...Eu is dintr-o familie bogata...da și am haine de firma..dar niciodată nu am folosit lucrurile astea ca sa devin populara..adică nici nu sunt populara...mă bucur ca mama m-a crescut ca lumea și ca nu is o fitoasa..și da oamenii de genu au încearca sa mă bage în grupurile lor..dar nu îmi trebuie...De ce? Deoarece mie îmi trebuie prieteni ADEVĂRAȚI nu niște prieteni care stau cu mine doar ca mama și tata au bani...
Mama îmi povestea ca și ea a întâlnit oameni fitosi...iar acum când is adulți ce credeți ca au devenit? Niște muncitori oarecare...
În viața asta nu contează câți bani ai...contează cum îi folosești...
Dacă un om de genul ăsta a citit ce am scris eu mai sus...te rog frumos deschide-ti ochii și da-ti seama ca poți sa faci și altceva decât sa îți bați joc de oameni și sa bârfești pe subiectul ca fata ,,x,, are pantalonii rupți.

2. Oamenii misterioși
Eu am cunoscut o fata de genul ăsta...Dacă ajungi sa îi cunoști is cei mai superi oameni...
Îi vedeți voi pe oamenii astia timizi și ca nu vorbesc cu nimeni, dar de fapt ei se comporta așa doar cu oamenii care nu merita atenția lor...
Cei care sunt în aceasta categorie..mie sincer îmi place de voi :*

3. Oamenii care se comporta cu toți de parcă ar fii prietenii lui(sper sa înțelegeți)
Sigur ați cunoscut un om de genul..eu da am cunoscut.
Mi se par foarte naivi ca ei cred ca toți îi sunt prieteni...și de fapt ei n-au niciun prieten adevărat...ei trăiesc cu sentimentul ăsta ca au prieteni.. dar din păcate realitatea spune altceva..
Cei care is din aceasta categorie...Va sfătui sa nu aveți încredere în oricine și dacă vreți sa aflați cine Îți sunt prieteni adevărați și cine nu...pune-i la anumite teste..ca sa va dați seama de adevăr

4. Oamenii care stau cu tine doar pentru bani:
Eu am pățit asta în clasa a2a...fata aia mi-a devenit prietena buna...și mama îmi spunea sa nu mai stai cu ea și chestii de astea..eu normal ca nu am asculat-o..așa ca în clasa a4a mi-am dat seama ca ,,BFF-UL,, meu stătea cu mine doar ca mama și tata au bani... eu sincer m-am simțit ca naiba...sper sa nu pățiti la fel..ca e super naspa...
Va rog sa fiți atenți când va alegeți prietenii

5. Oamenii care te enervează cu propria lor prezenta:
Știu ca is rea la faza asta , dar frate sigur exista o persoana din viața voastră care va enervează cu propria lor prezenta.
Îi mulțumesc lui Dumnezeu ca is o fire calma..și că mă abțin sa nu sar în capul omului ăla :)))

6. Oamenii falși:
Is prietenii aia care te bârfesc pe la spate și când vorbești cu ei is cei mai minunați oameni..
Mda..mă oftica maxim genul ăsta de persoane...adică eu sincer credeam ca o fata mi-e prietena...dar când am aflat ca mă bârfește cu alta...Am rămas :|...și m-a durut ca am pierdut-o ca prietena..dar asta e viata.

7. Oamenii scârboși :
Eu am întâlnit un băiat de genul...adică în clasele 1-4 aveam un coleg care își manca mucii și mai manca și mâncarea de pe jos :|...
Dacă exista cineva pe aici care se încadrează în categoria asta..te rog frumos sa nu faci lucrurile astea scârboase cu față cu lumea..încearcă sa te dezveti de lucrurile astea...ca la ce pana mea îți folosește în viața

8. Oamenii care învață prea mult
E prea frumoasa viața ca sa stai numai în casa și sa înveți...
Is personele alea care poți purta o discuție doar despre școală...adică Îți spune gen:,,Ce faci?,, și tu:,,Bine tu?,, ea:,,Bine..Ti-ai scris la mate?,, ȘI ÎȚI PUNE INTEB ARE ASTA CÂND E VACANTA DE VARA!!

9. Oamenii care is îndrăgostite mereu
Cunosc o mulțime de persoane de genul :))
Is acele persoane care se îndrăgostește în fiecare zi de alta persoana și Îți povestește de acea persoana, iar a2a zi Îți povestește de alta și tot așa :))

10. Oamenii care știu sa dea sfaturi
Is peroanele alea..unde te duci cu o problema și după ce discuți cu ele problema aia se mai rezolva..
Va iubesc sa știți...îmi faceți viața mai frumoasa cu sfaturile voastre

Dacă mai aveți altfel de tipuri de persoane..puteți sa îmi spuneți la comentarii... Și dacă vreți sa discutam despre un subiect anume sa îmi spuneți neapărat în comentarii
E prima carte..deci luati-ma ușor :))
Mulțumesc ca ati citit

Gândurile meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum