Fiecare dintre noi vrem sa facem ceva în viața asta...
Cu toții știm întrebarea asta:,,Ce vrei sa faci când vei fii mare?,, e o întrebare așa de simpla...dar are o mulțime de răspunsuri....iar acel răspuns...îți decide viața.
Dacă voi știți ce vreți sa faceți în viața..sa nu va abateți de la idee...luptați pentru acest lucru și nu va luați după ceilalți...Dacă va luați după ceilalți vă spun rin start ca nu veți reuși.
Pentru ați îndeplini visul tebuie sa fiți conștienți ca orice ar fii..trebuie sa munciți...fără munca nu se poate...dar dacă va place..aceasta munca va fii mai ușoară.
Dacă faci ceva din plăcere...acel lucru va fii mai ușor de făcut..de aceea trebuie sa faci ceva care îți place...Dacă faci ceva care nu-ti place și îl mai faci și din obligație..O sa ai o viață nefericita...dar poate cu timpul te vei obișnui dacă e din obligație.
Eu de exemplu știu ce voi face în viața...normal ca alte persone m-au descurajat...de exemplu îmi spuneau ca de geaba fac acel lucru ca nu voi reuși..dar nu le-am ascultat..iar astăzi încă îmi continui visul.
Eu vă sfătui sa faceți ce va place..nu ce va obliga cineva..
Sa iti alegeți în viața meseria care știi ca o sa-ti placa și care știi că ai ambiția încât sa o duci pana la capăt.
Îți spun eu că dacă faci ceea ce îți place...orice ai prima..Ai fii mândru de tine..
Sper ca în viața asta sa alegi ce e cel mai bine pentru tine.
********************
Mulțumesc ca ati citit!❤❤
Scuze ca e așa de scurt, dar nu îmi vin idei..
Spre sa mă înțelegeți.