Mulți oameni tot spun ca is urâți din cauza simplului fapt ca așa gândesc ei.
Hei..nu mai trebuie sa gândiți așa...fiecare om e frumos în felul lui..și ce dacă nu ești blonda cu ochi albastrii sau brunet cu ochii vezi...Ai acolo un lucru care te face frumos...Dumnezeu ne-a dat fiecăruia acel lucru, doar ca trebuie sa îl descoperim.Fetelor nu mai gândiți așa și stați drepte când mergeți pe stradă..fiți mandre cu corpul vostru...nu va mia ascundeți
Băieților nici voi nu mai gândiți așa...aveți încredere în voi și duceti-va sa le spuneți fetei de care va place că o plăceți...nu contează că voi credeți ca sunteți urati...poate fata aia nu se va uita doar la aspectul fizic..poate se va uita la ce ai tu în inima.
Voi aveți vise? Mă refer la acele vise în care când vei creste mare le vei realiza. Eu am..și muncesc de pe acum sa le realizez...dar cu pași mici și eforturi într-o zi visele mele vor devenii realitate.
Aveți încredere în voi și în puterile voastre..munciți pentru visele voastre, munciți pentru a realiza ceva in viața asta...poate unii dintre voi vor spune ca;,,eu nu am niciun vis,, eu nu prea va cred...eu cred ca în căpuşorul ăla al vostru aveți un vis..doar ca nu vreți sa vi-l arătați din simplu fapt ca nu veți reuși și ca veți fi dezamagiti. Da normal...veti fii dezamăgiți la un moment dat...dar mai încercați o data și încă o data pana veți reuși sa va vedeti visul în realitate. Va spun din propria experiență ca e cel mai frumos sentiment :)
Dacă aveți încredere în voi va spun eu ca veți reuși...Vor exista oameni care va vor critica pentru visele voastre...dar sa nu-i băgați în seama... Dacă îi veți baga în seama...acele critici o sa va doboare și veți renunța la visele voastre. E mai bine sa va prefaceți ca sunteți ,,surzi,, și sa îi ignorați.
Atunci când vei cădea în viața asta..ridica-te cu fruntea-n sus și spuneti-va în minte:,,a fost o lecție, nu voi mai face greseala asta a2a oară,,
*********************************
Mulțumesc ca ati citit :*
Și scuze pentru greșelile gramaticale :)