Voi aveți prieteni? Da normal ca aveți..sunt persoanele alea în care ai maxima incredre și le spui secretele tale și Îți dau sfaturi etc... dar așa spune teoria..practica e mai grea.De ce oare trebuie sa existe prieteni falși? Asta e întrebarea care îmi bântuie gândurile mereu... Dacă aveți răspuns la întrebarea asta..Va rog sa scrieți în comentarii :)
Ai și tu un prieten bun și crezi ca te cunoaște ca lumea...ca te înțelege..dar de fapt doar crezi...acel prieten bun începe sa Îți spună:,,Ce te-ai schimbat,, , ,,ce ai pățit ca nu mai ești la fel,, și de fapt tu nu Te-ai schimbat deloc...
Și tu începi sa suferi ca prostul..ca na îți pierzi prietenul cel mai bun...și îi explici cu calm..iar el tot Îți reproșează niște chestii...și uita de câte ori L-ai ajutat tu...iar la prima greseala prietenul tău Îți sare în cap.
Și ușor-usor voi va îndepărtați...și te doare lucrul ăsta...
Dar nu e sfârșitul lunii...mai sunt oameni în lumea asta care îți pot devenii prieteni pe viață..doar trebuie sa cauți.
Câteodată te trezești și realizezi ca nu ai niciun prieten cu care sa discuți...sau care sa te ajute sa rezolvi problemele prin care treci...te gândești ,,de ce oare au plecat când am cea mai mare nevoie de ei?,, pentru ca nu erau prieteni adevărați...de aceea...și câteodată e bine când dai de greu..știi cine Îți este aproape și cine nu..
Dar hai sa nu mai dramatizam lucrurile...eu am o prietena adevarta...Îi cea mai minunata persoana..,când dau de greu ea mă ajuta...când vreau sa merg undeva, unde prietena mea cea mai buna s-ar plictisi..Ea tot vine cu mine..
Sa nu credeti acum ca am gasit-o din prima...Din mai multe căutări am găsit-o și mă bucur ca am făcut acele căutări...ca dacă nu le făceam...nu mai avem la cine sa merg ca sa mă plâng :)))
Niciodată sa nu renunți de a îti găsi prietenii...când îi vei găsi...O sa te simți cel mai norocos om...
Și poate unii din voi va întrebați:,,cum sa fac ca sa imi dau seama daca prietenul meu e un prieten adevarat,,...pai supunetii la un test..de exemplu sa îi spui un secet(unul fals) și sa vezi dacă îl spune mai departe...
Sa aveți grija când va alegeți prietenii...e o munca grea..dat merita.
************************
Mulțumesc ca ati citit!:* :* 3